Pluspunten

Ze zijn erg klant vriendelijk en houden rekening met je mobiliteit.

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Pluspunten

zeer correct. Vlotte afhandeling; komen toezeggingen helemaal na.

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Pluspunten

Snelle service, chappeau! Ben door een zeer vriendelijke medewerker van Scootmobiel Hulpdienst thuisgebracht, mijn scootmobiel deed niets meer. Ik weet niet hoe ik anders thuis had moeten komen als ik geen lid had geweest. Fijne leenscootmobiel gekregen en mijn scotmobiel had ik binnen een week gerepareerd terug.

Geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Wielen goed smeren, zodat flensen na 3 jaar niet versleten zijn. Na servicebeurt testrit maken of scoot niet rammelt. Zo ja dan goed vastzetten. Had maar een second opinieonderzoek aangevraagd bij ander bedrijf. Na 3 jaar en 3.000 km waren flensen versleten op advies scoot ingeruild. Na aflevering is het een rammelbak. Daarna hersteld. Na servicebeurt weer rammelbak. 2x langs geweest om rammel weg te nemen. Voor servicebeurt opgegeven dat scoot bij 4 accupunten inhoud.Na 3 maanden houd hij weer in al bij 5 punten.

Ook onderdelen van scootmobielen hebben last van slijtage, geheel afhankelijk van het gebruik en omstandigheden moeten bepaalde onderdelen eens in de zoveel tijd vervangen worden. Slijtage door gebruik van de scootmobiel is niet te voorkomen met alleen smeren. Vrijwel elk vervoersmiddel heeft bepaalde kraakjes of piepjes. Recent hebben wij wederom een oplossing gezocht voor de kraakjes die u waarnam. Hopelijk is alles nu naar volle tevredenheid verholpen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

5 sterren

Communicatie kan soms beter met klant

Bedankt voor uw beoordeling.

Pluspunten

prettig aan de telefoon goede info

Bedankt voor uw beoordeling.

Pluspunten

geen problemen gehad met aanmelden, ging snel en op het moment dat ik een vraag had werd deze meteen beantwoord

kan ik niet bedenken

Bedankt voor uw beoordeling.

Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Pluspunten

afspraken worden correct uitgevoerd.

ik mis een bout voor het vastzetten van accessoires achterzijde. Deze wordt niet automatisch na gestuurd. moet extra aangevraagd worden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

komen afspraken na. Goed telefonisch bereikbaar. Vakantievervoer was vroeger oké.

Vakantievervoer prijs verdrievoudigd, jammer. personeel/techneut, manspersoon wel erg overtuigd van zijn eigen gelijk. Niet geloofwaardig. Monteur aan de deur uitstekend. Reparaties zijn erg duur die bovendien niet of nauwelijks te controleren zijn. Geen bewijs van vervanging!!!!

Bedankt voor uw beoordeling. We horen uw verbeterpunten en gaan dit meenemen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Heb nog geen enkele ervaring met dit bedrijf

Wij begrijpen dat het lastig beoordelen is als u nog geen ervaring gehad heeft met ons bedrijf. Mocht er in de toekomst iets zijn of heeft u vragen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

?

?

2 sterren: slechter dan verwacht

- lange wachttijd bij noodnummer - moeite om mij te vinden in de computer

Vervelend dat u dit heeft ervaren. Wij hebben ons systeem nagekeken, maar kunnen uw rit niet terugvinden. Wellicht is dit bij een andere partij geweest. Mocht u dit nog willen verifiëren dan helpen wij graag. U kunt dan contact met ons opnemen via 088-1188400

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

redelijk goede info over de rep.kosten, wel erg duur.misschien vanwege de grote afstand(lange aanrijtijden;veel kilometers)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reactie op hulpvraag , Goede vakkundige service Prettig personeel , .

Lange wachttijd retour Scootmobiel, Vervangende Scootmobiel met gebreken zoals kapot knipperlicht loszittende onderdelen en moeilijk verstelbare stoel Reparatie kosten flink aan de prijs! Zelden directe reparatie ter plekken ook de ervaring van mede Scootmobiel abonnementhouders .

Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We zullen uw verbeterpunten meenemen.

Pluspunten

Goede service.

Bedankt voor uw beoordeling.

Pluspunten

bij afspraak voor onderhoud snel ophalen en scootmobiel te leen altijd bij reparatie telefoontje van wat er stuk is en het bedrag wat het gaat kosten snelle reparatie en retour eigen scootmobiel

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Alleen maar negatieve.

De zo nodige hulp verlenen Eerste instantie afgewezen door Pechhulp. Maar torn ik wat zielig deed daar ik zwaar invalide bent. Ik bezit geheel geen benen meer konden zij mij ook niet helpen aan een taxi daar ik blijvend in het scootmobiel niet mogen vervoeren. Na het insturen van de ervaringen werd ik gewezen op een ander telefoonnummer die dan zal proberen een oplossing te vinden. Mijn inziens moeten zij dan ook het pechhulp kaartje aanpassen.

Beste dhr. Droogendijk , vervelend dat we u ten eerste niet gelijk hebben kunnen helpen. Inmiddels hebben we elkaar telefonisch gesproken. We zijn blij dat de situatie nu duidelijk is en we een oplossing hebben kunnen vinden.

Pluspunten

ik word altijd correct geholpen i.v.m.ziekte heb ik de laatste tijd niet gereden,jammer

Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u beterschap en hopen dat u snel weer een ritje kan maken met uw scootmobiel.

Pluspunten

snelle hulp

Bedankt voor uw beoordeling.

Pluspunten

goede afwerking, goede communicatie.

Bedankt voor uw beoordeling.

Pluspunten

Goede service, vriendelijk, ter zake kundig.

Bedankt voor uw beoordeling.

Pluspunten

Mijn scootmobiel is bang voor jullie en blijft lekker waar hij is.

Geen idee

Haha laten we hopen dat dat zo blijft! Bedankt voor uw beoordeling.

Pluspunten

nadat mijn man zijn pech met de scootmobiel had gemeld, was er na 30 minuten iemand ter plekke om hem naar huis te brengen met zijn scootmobiel