Geweldig mooi pvc vloer

Wij zijn heel blij met onze visgraat pvcvloer. Het was de meest verkochte vloer, dat is nou ook wel te zien waarom. Wij zijn er echt blij mee. Laminaat allin heeft alles mooi afwerkt met hoge plinten en heel mooi afgewerkt. Zeker een aanrader, het zijn echt vakmensen.

Super snel en netjes!

De vloer in mijn gehele huis was binnen 1 dag gelegd en super strak! Vriendelijke mensen, waarmee prettig zaken gedaan kan worden.

Gewoon weer prima geregeld

Dit is de 2 keer dat ik een pvc vloer bij Laminaat All-in heb laten leggen. Keurig geregeld, nette werklui en waar een afspraak niet haalbaar was (Corona) werd dat in overleg netjes opgelost. Komtom, ik kan Laminaat All-in Aanbevelen.

Pvc vloer netjes opgelost

We hebben naar een visgraat pvc vloer gekeken maar ze hadden geen tijd om te leggen. We hebben toen een zeer scherpe prijs gekregen en we hebben zelf een pvc legger geregeld en de vloer ligt er zeer mooi bij. We hebben wel eerst stalen aangevraagd en toen hebben ze het bezorgd. Netjes opgelost.

Fantastisch eindresultaat en een goede service

Wij zijn erg tevreden over de service van Laminaat All-In. De communicatie verliep op een aangename manier; het was vanaf het begin duidelijk wanneer de werkzaamheden zouden beginnen en hoeveel tijd hiervoor nodig zou zijn. De prijs is absoluut gunstig. Het personeel dat hier is geweest om te egaliseren en leggen was erg vriendelijk, werkte netjes en was vakkundig. Kortom: een echte aanrader om hier je nieuwe vloer te bestellen!

No nonsens, prima service!

Afgelopen augustus een laminaat vloer uitgezocht in de showroom. Mooi praktisch was dat ze verschillende teststukken hadden zodat de kleurstelling en kwaliteit goed vergelijkbaar is. Het leggen was binnen een paar uur gedaan. Vriendelijke mensen met veel kennis. Alles schoon opgeleverd, geen omkijken naar! Voor mij nooit meer zelf laminaat leggen :-)

Precies zoals afgesproken. Super mooi gelegd

Wij zijn prima geadviseerd. Product is scherp geprijsd, alleen de printen ( inclusief plakken ) waren iets duurder dan verwacht. Maar per saldo viel het totaalbedrag bijzonder mee. Afspraken werden nagekomen. Men was flexibel toen wij iets wilden wijzigen. De mannen die de pvc geplakt hebben ( visgraat ) deden dat zeer zorgvuldig en bijzonder strak. Wij zijn zeer tevreden

Prachtige vloer, vriendelijke mensen

In de winkel prettig en geduldig geholpen. Communicatie en afstemming verliep prettig. De mannen die de vloer kwamen leggen (pvc visgraat en brede planken) vriendelijk en hebben erg netjes gewerkt. Zeer tevreden en prachtig resultaat!

Prachtige vloer, super dienstverlening en vloerenleggers

Vanaf het moment van binnenkomen in de showroom een goede dienstverlening, prettige service en benadering. Om een goed beeld te krijgen van de vloer hebben wij op een adres mogen kijken en dat maakte het ons makkelijker een keuze te maken. De pvc-vloer is prachtig gelegd door een tweetal fijne, vakkundige vloerenleggers. Ook een keurige eindafrekening dus overall niets negatiefs te melden. Een aanrader!

Leuke visgraat vloer uitgekozen

Wij zouden graag een visgraat vloer willen maar wisten nog niet of het laminaat of pvc zou worden. Uiteindelijk hebben we toch maar voor de visgraat pvc gekozen. Zij hebben het keurig netjes gelegd en ziet er erg mooi uit.

Mooie visgraat pvc vloer van Hebeta

Wij hebben onze pvc vloer in visgraatmotief genomen. Wij twijfelden tussen 2 maar dit was echt de mooiste omdat deze zo niet zeer glom. Keurig netjes gelegd. Heel blij :)

na 2 maanden nog steeds een goed gevoel.

Correct in afspraken, een aanrader.

Super service! Vriendelijk, behulpzaam en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Blij met onze nieuwe PVC vloer.

Supersnelle levering

Eerst netjes een staaltje thuisgestuurd gekregen. Daarna besteld en na 4 dagen geleverd..TOP!! Wel heel jammer dat ze niet konden aangeven welk dagdeel de chauffeur zou komen, heb ik wel naar gevraagd, maar deze mail werd niet beantwoord. Zodoende vrije dag genomen, hele dag gewacht en Jippie... om 16.30uur geleverd ;-)

Prachtige visgraat pvc vloer gekocht

Wij hebben een hele mooie visgraat pvc vloer gekocht. Wij hadden een proefstukje gevraagd maar in het echt in de winkel was hij nog veel mooier. Ze hebben hem erg netjes gelegd. Dik tevreden.

Snelle en goede service!

Tapijt in de winkel uitgezocht waarbij ik vriendelijk werd geholpen, vervolgens was mijn trap binnen anderhalve week afgewerkt. Ziet er goed uit! Dit bedrijf beveel ik zeker aan.

Laminaat All-In gewoon een betrouwbaar adres

Gewoon een betrouwbaar adres voor al uw pvc-vloeren en laminaat. Wij komen er al jaren.

Mooie PVC vloer door vakmannen

Wij zijn heel content met onze nieuwe pvc vloer door Laminaatallin. Je merkt direct dat dit vakmensen zijn. Bovendien hebben ze heel veel keuze en weten waar ze over praten. Het was de moeite waard om hierheen te gaan.

Goed in pvc vloeren

Ze hebben veel keuze en verstand van pvc. Wij hebben onze pvc vloer door hun laten leggen en is prima verlopen en zijn erg content. Ze leveren keurig werk.

quickstep laminaat

Door laminaatallin een quickstep laminaat vloer laten leggen. Mooie massieve plank zeiden ze en klinkt niet zo hol als goedkoop laminaat. Dat is ook zo, wij zijn er heel erg blij mee en was goed advies. Volgende keer gaan we weer naar hun.

veel keuze

Bij hun een pvcvloer gekocht. Wij zijn er heel erg blij mee, echte vakmensen die dit vaker doen, dat zie je meteen. We waren verbaasd hoeveel keuze ze hadden en soorten.

visgraat pvc

Heel blij met onze visgraat vloer! We waren bang dat het te druk zou worden maar is heel mooi geworden. Echt heel netjes afgewerkt, ze doen dit vaker, dat kun je echt zien. We twijfelden wel tussen laminaat en pvc, ze hadden ook hele mooie laminaatvloeren. Maar we hebben geen spijt van pvc. Ze hebben ons goed geholpen en hebben veel soorten.

Goed geholpen door hun

Wij zijn blij met onze aankoop bij hun. We zijn goed geholpen en hebben veel keuze. Ze zijn zeer grondelijk en doen goede dingen. Ze moesten 2 keer komen egaliseren, maar dat zeiden ze al dat het bij ons een twijfelgeval was. Ze wilden geen enkel risico lopen maar onze pvc vloer ligt er nu prachtig bij. Echt heel blij mee. Bedankt!

Een fijn bedrijf dat kwaliteit levert en afspraken na komt

Wij hebben in onze nieuw bouw woning op twee verdiepingen quickstep laminaat laten leggen en de beide trappen met PVC laten bekleden. Dit is vakkundig en in goed overleg uitgevoerd voor een prima prijs.

blij met ons laminaat

Wij zijn erg blji zijn met ons laminaat. Ze hadden heel veel keuze in allerlei prijsklasses. We kregen een mooi aanbod en hebben het direct rond gemaakt.