Mooie vloer

Wij zijn heel blij met onze pvc visgraatvloer en deze is zeer goed gelegd. De communicatie was ook prima.

TOP!!

Wij zijn heel blij met onze mooie PVC vloer!

Betaalbaar, snelle levering

We waren op zoek naar laminaat dat paste bij ons oude laminaat. We zijn hierbij goed geholpen en hebben het juiste laminaat gevonden! De prijs was goed en de levering was snel, dus helemaal top!

Wij zijn blij met ons mooi PVC vloer

Goede service en goede communicatie

Ik heb hier laatst een vloer en kunstgras besteld. Ik kreeg snel contact en werd snel geholpen. Zowel het kunstgras als de vloer kon snel bezorgd worden.

Top!!!

Wij zijn blij met alles, een echte aanrader. Bedankt!!

Heel veel eerlijk advies

Geweldig goed geholpen, heel veel eerlijk advies en heel netjes afgewerkt en na afloop met een klein probleempje ook zeer snel opgelost. Bij hun kun je ook nog een beetje onderhandelen ;)

Top kwaliteit en afspraak is afspraak!

Zeer prettige mensen om mee te werken, goede communicatie en alle afspraken worden nagekomen. De vloer is bij ons vakkundig gelegd en top opgeleverd. Klein probleempje met een plint werd onmiddellijk verholpen. Ik raad dit bedrijf zonder voorbehoud aan!

Pracht vloer.

Wij hebben in november 2021 een pvc vloer Belakos palazzo visgraat laten leggen door Laminaat all in. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en met de vakkundige wijze waarop de stoffeerders te werk zijn gegaan. Dit bedrijf is echt een aanrader.

Geweldig mooi pvc vloer

Wij zijn heel blij met onze visgraat pvcvloer. Het was de meest verkochte vloer, dat is nou ook wel te zien waarom. Wij zijn er echt blij mee. Laminaat allin heeft alles mooi afwerkt met hoge plinten en heel mooi afgewerkt. Zeker een aanrader, het zijn echt vakmensen.

Super snel en netjes!

De vloer in mijn gehele huis was binnen 1 dag gelegd en super strak! Vriendelijke mensen, waarmee prettig zaken gedaan kan worden.

Gewoon weer prima geregeld

Dit is de 2 keer dat ik een pvc vloer bij Laminaat All-in heb laten leggen. Keurig geregeld, nette werklui en waar een afspraak niet haalbaar was (Corona) werd dat in overleg netjes opgelost. Komtom, ik kan Laminaat All-in Aanbevelen.

Pvc vloer netjes opgelost

We hebben naar een visgraat pvc vloer gekeken maar ze hadden geen tijd om te leggen. We hebben toen een zeer scherpe prijs gekregen en we hebben zelf een pvc legger geregeld en de vloer ligt er zeer mooi bij. We hebben wel eerst stalen aangevraagd en toen hebben ze het bezorgd. Netjes opgelost.

Fantastisch eindresultaat en een goede service

Wij zijn erg tevreden over de service van Laminaat All-In. De communicatie verliep op een aangename manier; het was vanaf het begin duidelijk wanneer de werkzaamheden zouden beginnen en hoeveel tijd hiervoor nodig zou zijn. De prijs is absoluut gunstig. Het personeel dat hier is geweest om te egaliseren en leggen was erg vriendelijk, werkte netjes en was vakkundig. Kortom: een echte aanrader om hier je nieuwe vloer te bestellen!

No nonsens, prima service!

Afgelopen augustus een laminaat vloer uitgezocht in de showroom. Mooi praktisch was dat ze verschillende teststukken hadden zodat de kleurstelling en kwaliteit goed vergelijkbaar is. Het leggen was binnen een paar uur gedaan. Vriendelijke mensen met veel kennis. Alles schoon opgeleverd, geen omkijken naar! Voor mij nooit meer zelf laminaat leggen :-)

Precies zoals afgesproken. Super mooi gelegd

Wij zijn prima geadviseerd. Product is scherp geprijsd, alleen de printen ( inclusief plakken ) waren iets duurder dan verwacht. Maar per saldo viel het totaalbedrag bijzonder mee. Afspraken werden nagekomen. Men was flexibel toen wij iets wilden wijzigen. De mannen die de pvc geplakt hebben ( visgraat ) deden dat zeer zorgvuldig en bijzonder strak. Wij zijn zeer tevreden

Prachtige vloer, vriendelijke mensen

In de winkel prettig en geduldig geholpen. Communicatie en afstemming verliep prettig. De mannen die de vloer kwamen leggen (pvc visgraat en brede planken) vriendelijk en hebben erg netjes gewerkt. Zeer tevreden en prachtig resultaat!

Prachtige vloer, super dienstverlening en vloerenleggers

Vanaf het moment van binnenkomen in de showroom een goede dienstverlening, prettige service en benadering. Om een goed beeld te krijgen van de vloer hebben wij op een adres mogen kijken en dat maakte het ons makkelijker een keuze te maken. De pvc-vloer is prachtig gelegd door een tweetal fijne, vakkundige vloerenleggers. Ook een keurige eindafrekening dus overall niets negatiefs te melden. Een aanrader!

Leuke visgraat vloer uitgekozen

Wij zouden graag een visgraat vloer willen maar wisten nog niet of het laminaat of pvc zou worden. Uiteindelijk hebben we toch maar voor de visgraat pvc gekozen. Zij hebben het keurig netjes gelegd en ziet er erg mooi uit.

Mooie visgraat pvc vloer van Hebeta

Wij hebben onze pvc vloer in visgraatmotief genomen. Wij twijfelden tussen 2 maar dit was echt de mooiste omdat deze zo niet zeer glom. Keurig netjes gelegd. Heel blij :)

na 2 maanden nog steeds een goed gevoel.

Correct in afspraken, een aanrader.

Super service! Vriendelijk, behulpzaam en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Blij met onze nieuwe PVC vloer.

Supersnelle levering

Eerst netjes een staaltje thuisgestuurd gekregen. Daarna besteld en na 4 dagen geleverd..TOP!! Wel heel jammer dat ze niet konden aangeven welk dagdeel de chauffeur zou komen, heb ik wel naar gevraagd, maar deze mail werd niet beantwoord. Zodoende vrije dag genomen, hele dag gewacht en Jippie... om 16.30uur geleverd ;-)

Prachtige visgraat pvc vloer gekocht

Wij hebben een hele mooie visgraat pvc vloer gekocht. Wij hadden een proefstukje gevraagd maar in het echt in de winkel was hij nog veel mooier. Ze hebben hem erg netjes gelegd. Dik tevreden.

Snelle en goede service!

Tapijt in de winkel uitgezocht waarbij ik vriendelijk werd geholpen, vervolgens was mijn trap binnen anderhalve week afgewerkt. Ziet er goed uit! Dit bedrijf beveel ik zeker aan.