Leuke visgraat vloer uitgekozen

Wij zouden graag een visgraat vloer willen maar wisten nog niet of het laminaat of pvc zou worden. Uiteindelijk hebben we toch maar voor de visgraat pvc gekozen. Zij hebben het keurig netjes gelegd en ziet er erg mooi uit.

Mooie visgraat pvc vloer van Hebeta

Wij hebben onze pvc vloer in visgraatmotief genomen. Wij twijfelden tussen 2 maar dit was echt de mooiste omdat deze zo niet zeer glom. Keurig netjes gelegd. Heel blij :)

na 2 maanden nog steeds een goed gevoel.

Correct in afspraken, een aanrader.

Super service! Vriendelijk, behulpzaam en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Blij met onze nieuwe PVC vloer.

Supersnelle levering

Eerst netjes een staaltje thuisgestuurd gekregen. Daarna besteld en na 4 dagen geleverd..TOP!! Wel heel jammer dat ze niet konden aangeven welk dagdeel de chauffeur zou komen, heb ik wel naar gevraagd, maar deze mail werd niet beantwoord. Zodoende vrije dag genomen, hele dag gewacht en Jippie... om 16.30uur geleverd ;-)

Prachtige visgraat pvc vloer gekocht

Wij hebben een hele mooie visgraat pvc vloer gekocht. Wij hadden een proefstukje gevraagd maar in het echt in de winkel was hij nog veel mooier. Ze hebben hem erg netjes gelegd. Dik tevreden.

Snelle en goede service!

Tapijt in de winkel uitgezocht waarbij ik vriendelijk werd geholpen, vervolgens was mijn trap binnen anderhalve week afgewerkt. Ziet er goed uit! Dit bedrijf beveel ik zeker aan.

Laminaat All-In gewoon een betrouwbaar adres

Gewoon een betrouwbaar adres voor al uw pvc-vloeren en laminaat. Wij komen er al jaren.

Mooie PVC vloer door vakmannen

Wij zijn heel content met onze nieuwe pvc vloer door Laminaatallin. Je merkt direct dat dit vakmensen zijn. Bovendien hebben ze heel veel keuze en weten waar ze over praten. Het was de moeite waard om hierheen te gaan.

Goed in pvc vloeren

Ze hebben veel keuze en verstand van pvc. Wij hebben onze pvc vloer door hun laten leggen en is prima verlopen en zijn erg content. Ze leveren keurig werk.

quickstep laminaat

Door laminaatallin een quickstep laminaat vloer laten leggen. Mooie massieve plank zeiden ze en klinkt niet zo hol als goedkoop laminaat. Dat is ook zo, wij zijn er heel erg blij mee en was goed advies. Volgende keer gaan we weer naar hun.

veel keuze

Bij hun een pvcvloer gekocht. Wij zijn er heel erg blij mee, echte vakmensen die dit vaker doen, dat zie je meteen. We waren verbaasd hoeveel keuze ze hadden en soorten.

visgraat pvc

Heel blij met onze visgraat vloer! We waren bang dat het te druk zou worden maar is heel mooi geworden. Echt heel netjes afgewerkt, ze doen dit vaker, dat kun je echt zien. We twijfelden wel tussen laminaat en pvc, ze hadden ook hele mooie laminaatvloeren. Maar we hebben geen spijt van pvc. Ze hebben ons goed geholpen en hebben veel soorten.

Goed geholpen door hun

Wij zijn blij met onze aankoop bij hun. We zijn goed geholpen en hebben veel keuze. Ze zijn zeer grondelijk en doen goede dingen. Ze moesten 2 keer komen egaliseren, maar dat zeiden ze al dat het bij ons een twijfelgeval was. Ze wilden geen enkel risico lopen maar onze pvc vloer ligt er nu prachtig bij. Echt heel blij mee. Bedankt!

Een fijn bedrijf dat kwaliteit levert en afspraken na komt

Wij hebben in onze nieuw bouw woning op twee verdiepingen quickstep laminaat laten leggen en de beide trappen met PVC laten bekleden. Dit is vakkundig en in goed overleg uitgevoerd voor een prima prijs.

blij met ons laminaat

Wij zijn erg blji zijn met ons laminaat. Ze hadden heel veel keuze in allerlei prijsklasses. We kregen een mooi aanbod en hebben het direct rond gemaakt.

Topbedrijf met vakmensen

Deze jongens weten wat ze doen. Duidelijke afspraken en heel veel keuze. Volgend jaar de trap maar eens laten doen.

Tevreden met onze brede planken vloer

Wij zijn heel blij met onze brede planken vloer, net een echte houten vloer en met rubber eronder klinkt het ook niet zo hol. Echt heel blij mee!

Heel blij met onze nieuwe pvc vloer!

Heel blij met onze nieuwe pvc vloer! Echt zeer netjes gelegd en aardige leggers. Wel een beetje medelijden met dat warme weer met ze gehad, maar het ligt er echt mooi in. Vakwerk!

eindelijk geslaag met een vloer

Wij zijn heel veel winkels bij langs geweest en nergens vonden we eigenlijk echt een vloer waarbij mijn vriend en ik het wow effect kregen. In Hasselt vonden we een super mooie laminaat vloer, net echt hout. Ook de visite vind het hem heel mooi.

Blij met de pvc vloer!

Zeer blij met de Hamat pvc vloer! Dit was een aanbieding maar was zowieso de mooiste zonder dat we dat wisten. Het is echt heel mooi geworden. Bedankt Laminaat All-In.

Vriendelijk personeel en vakmensen

In de winkel hebben ze vriendelijk persoon en de pvcvloer die ze gelegd hebben is erg mooi geworden.

Nieuwe pvc vloer

Wij zijn goed geholpen door de verkoper en wij zijn heel blij met onze nieuwe pvc vloer. Echt zo blij mee.

Laminaat boven en onder in 1 dag gelegd

Blij met onze laminaatvloer, ze hebben hem gratis gelegd. S'morgens op tijd waren de jongens aanwezig en aan het eind van de dag lag het er in boven en onder! Echt knap. Volgende keer gaan we zeker weer naar hun toe. Het is ons zeer goed bevallen.

Heel veel keuze en nette prijzen

Ze hebben een ruim assortiment en heel veel keuze, voor ieder wat wils en goede prijs-kwaliteitverhouding. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en kundig genoeg, ze denken aan heel veel zaken waar wij nog niet aan gedacht hadden. Zeer aan te raden.