Pluspunten

Leuk bedrijf! Aardige verkoper en ze willen alles voor je doen. Echt een fijn bedrijf. We zijn erg blij met de nieuwe laminaatvloer. Over een poosje laten we de trap ook door hun bekleden met tapijt.

nvt

Pluspunten

Perfect afgewerkt! En goede klantenservice

Geen verbeterpunten daarom ook 5 sterren!

Pluspunten

Wat een vriendelijk bedrijf en wat een service!! Keurige offerte en als je vragen hebt binnen no time antwoord. Een pluim voor de stoffeerders! Snel en keurig afgewerkt!

Kan er geen 1 bedenken. Ga zo door zou ik zeggen!

Pluspunten

Zeer goede keuze gemaakt met onze pvc vloer. Op advies op hout klik pvc genomen. We zijn hier zeer tevreden over. Bedankt!

Pluspunten

Fijn ontvangst bij binnenkomst, goed en duidelijk advies gekregen. Wij zijn erg blij met het resultaat!!

Niks op aan te merken

Pluspunten

Keurige en heldere offerte, snel versturen van stalen en efficient inplannen van het werk. De leggers waren volgens afspraak aanwezig, hebben alles netjes en in overleg gelegd, werkten snel en efficient en hebben alles schoon achtergelaten. Gelukkig hadden ze voldoende laminaat bij zich want wij hadden te zuinig berekend.

Vooral zo doorgaan

Pluspunten

Deskundigheid bij verkoop. Vakmanschap bij het leggen, zeer prettig bedrijf.

Pluspunten

Ik ben zeer vriendelijk geholpen en goed meegedacht over de materialen. Daarna keurig gelegd. We zijn zeer tevreden.

Pluspunten

Zeer net bedrijf. Echte specialisten. Binnen een dag lag de vloer er keurig in. Was niet de makkelijkste vloer om te leggen, omdat wij veel hoeken in onze kamer hebben. Zeker een aanrader!

Geen

Pluspunten

Zeer blij met onze nieuwe Quick-step vloer. Het is keurig gelegd en afgewerkt. Het zijn echte vakmensen. Volgende keer gaan we weer naar hun toe.

Pluspunten

Ze nemen alle tijd voor je in de winkel en ze konden snel leggen. Zeer tevreden

Pluspunten

Ik heb een pvc vloer door hun laten leggen. Zeer netjes afgewerkt, keurig gelegd door de jongens. Ondanks de kilometers zijn ze toch goedkoper dan hier in de buurt.

Pluspunten

Ik werd vooraf duidelijk geïnformeerd en ben ontzettend blij met het resultaat. Erg netjes!

Pluspunten

DIt bedrijf verdient meer reviews!. Met zeer nette mail correspondentie en top telefoon services. We hebben enkele dagen voor de leveringen onze gekozen vloer gewijzigd naar een ander merk. Niet heel prettig voor een bedrijf maar toch was dit was geen enkel probleem. De stoffeerders kunnen echt ongelofelijk snel en netjes werken. Binnen 3 uur 45 m2 met vervelende hoekjes er zeer strak ingelegd. Echte vakmannen met meer dan 12 jaar ervaring. Dikke aanrader voor een nette prijs.

geen

Pluspunten

Ze nemen alle tijd voor je en kunnen veel laten zien in hun showroom. Ze sturen ook stalen op, erg handig. We komen hier zeker terug voor een pvc-vloer

Gewoon goed

Pluspunten

Goedkoop en goed. Doen wat ze beloven en alles is te overleggen met ze. Mooi Quick-Step heel erg blij mee. Volgende keer ga ik weer naar ze toe