Snel geleverd en van goeie kwaliteit. Zeer tervreden.

Zeer tervreden!

Snel en goede service!

Binnen een paar dagen keurig afgeleverd!

Goed zaken Mee te doen.

Prima hout kopen

Binnen een dag bezorgt.

Prima advies en binnen een dag bezorgd

Very helpful fellows, quick delivery and lovely wood.

Thanks very much!! We loved our fire last night and looking forward to many more :)

Goed hout voor een redelijke prijs en op tijd geleverd.

De goede kwaliteit van het hout was mij bekend daarnaast houden ze je goed op de hoogte als het gaat om het aflevermoment. Precies op tijd en netjes in de schuur gezet. Prima.

Was weer top!

Goed haardhout, prettige mensen, goede service en duidelijke communicatie!

Keurige pallet, goede service

De pallet is op aangeven van de bezorgers zelf helemaal in de achtertuin bezorgd zodat het afstapelen kleine klus is. Super attent en goede service!

Kwaliteit zo dichtbij! Duidelijke site, goede producten om maximaal te kunnen stoken. Een vriendelijke uitlevering! Op naar de volgende kuub (m3)

Op de juiste plek netjes weggezet, perfect.

Normaal haal ik zakken hout in Lissebroek op maar dit keer een pallet hout besteld. Ondanks dat ik pas 's avonds besteld had werd ik de volgende ochtend gebeld dat ze nog tijd hadden om die dag te leveren. Werd netjes voor de garage neergezet en zoals altijd gemakkelijk aansteken en brand het goed.

Makkelijk en snel

Hout bestellen voor onze pizza houtoven gaat snel en goed. Ze zetten het precies waar we het willen hebben. Lekker heet brandend hout. Kunnen wij weer bakken:)

Snelle levering en goede service!

Na bestellen snel een bevestiging, afspraak ingepland en keurig volgens afspraak geleverd. Even meedenken over waar de kuub te plaatsen, vriendelijk en behulpzaam. Zeker aan te bevelen!

Snelle levering. Doen we ze zeggen!

Top hout en fijne service!

Altijd goed berken hout voor de pizza oven en fijne service en snelle levering

Prima service en brandhout.

Snel en betrouwbaar. Komt afspraken na. Prima service en product.

Toppers

snelle bestelling en levering en weer netjes achter het huis neergezet. Is ook prima droog hout, nooit problemen met stoken.

Niets op aan te merken

Mooi hout .. tot de volgende!!

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Goede, overzichtelijke website. Bezorging kon niet op de afgegeven dag maar daarover werd tijdig gecommuniceerd en in goed overleg een nieuwe afleverdatum gepland. De pallet werd netjes op de plek gezet en de kwaliteit van het hout was prima.

Perfect!

Prima product, goede communicatie en snelle levering. Perfect!

Snelle en nette service!

Eenvoudig te bestellen, prettig contact en hele snelle levering van mooie blokken hout.

Bestelling snel en compleet geleverd op de gewenste plek

Het haardhout zat keurig verpakt in de krat en werd door Haardhouttoppers op de afgesproken tijd afgeleverd. In eerste instantie wilde ik het hout zelf naar de definitieve plek naast het huis verslepen, maar met creativiteit en doorzettingsvermogen van Haardhouttoppers werd het direct op de juiste plek neergezet! Scheelt een hoop gesleep! Bedankt voor de goede service! Groet, Cor

Gisteren besteld, vandaag geleverd. Bestellen was super simpel via de website en daarna via WhatsApp een leverafspraak gemaakt. Keurig geleverd.

Prima product en service

Snelle levering, mooi beukenhout. En heel fijn hoe ik geholpen werd om alles op de juiste plek te krijgen :-)