Top service (en hout)

Niet alleen het hout is belangrijk maar ook de service - geleverd & geplaatst op de plek dus geen gesjouw om over te pakken - alleen even afdekken. Bedankt maar weer & tot de volgende keer

Wederom prima service. Snel en goed.

Wederom een kuub hout, prima kwaliteit voor nette prijs. Snelle levering tot aan de deur. Dank maar weer en tot de volgende keer.

Prachtig hout en de service is goud

Het hout werd snel geleverd. Goede communicatie. Hier ga ik de volgende keer zeker weer bestellen!

Prima hout duidelijke communicatie en vriendelijke heren

Kuub gemend hout voor de 3e keer laten bezorgen. Tevreden

Service is top!

Goedendag, Voor het eerst een pallet essen hout besteld bij De Haardhouttoppers. Ik woon op ongeveer 30 km van het bedrijf, dus voor de zekerheid gebeld met Peter of de bezorging inderdaad gratis was. De telefoon werd vlot opgenomen en dat is altijd een goed teken. Vriendelijk te woord gestaan door Peter en de pallet is bezorgd op de dag dat voor mij het beste uitkwam.(gratis) Ik ben helemaal tevreden met de heldere en vlotte communicatie. Ze doen wat ze zeggen. Bedankt voor de service en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Rob

Prettige service én levering

Al vaker bij houttoppers zakken hout gehaald, en nu voor het eerst een kuub besteld. Erg bij mee! Goed hout in mooie stukken gehakt, en stevig verpakt in de tuin afgeleverd. Buiten de kwaliteit van het hout, komen we graag terug vanwege de vriendelijkheid, service en deskundigheid!

Snel, goed en fijne communicatie

Voor de 2e keer haardhout besteld en echt hele fijne communicatie en snelle levering. Appje met plek geef je aan waar ze het Mogen zetten en binnen 48 uur hadden we de levering in huis. Dit keer Essen genomen en wij zijn nu al blij na een avond stoken. Totaal geen spetter en mooie vlam!!

Gewoon goed!

Al verscheidene jaren klant bij haardhoutoppers.nl. Mooi en vooral goed gedroogd hout. Thuis bezorgd tot in de garage na simpele doch doeltreffende communicatie!

Betrouwbaar en volgens afspraak

Dit was mijn eerste bestelling hout Pallet met 1 kub (best veel ) Peter was mooi op tijd en deed er alles aan het hout zo dicht mogelijk bij de gewenste plek te plaatsen. Was uiteindelijk voor de voordeur en was prima. Wij kunnen voorlopig even vooruit met deze voorraad en zullen zeker dan weer bestellen. Ook de prijs was ok!

Ik heb voor het eerst een pallet haardhout besteld. Beuken. Op advies. Het hout werd binnen één dag geleverd, netjes op een pallet gestapeld en met een net gezekerd. Het hout werd netjes in overleg bij mijn tuinpoort je gezet. Het telefoonnummer van Peter heb ik op mijn telefoon bewaard alvast voor de volgende keer!!!

Prima product, vlotte levering

Ik kocht een grote pallet berken. Mooie grote blokken, goed droog in krat geleverd. Vlot gebracht en keurig op de aangewezen plek neergezet.

goed hout voor een goede prijs, snel geleverd

Excellent

Very supportive in helping finding new solutions.

Altijd zeer tevreden. Super goede service, Ik blijf daar bestellen

Snel en efficient, top!

Prima geregeld

Goede service Goede kwaliteit, Vriendelijk

Duidelijke website Concurrerende prijzen Snelle levering Vriendelijk aan de telefoon Goede kwaliteit Dus GEWOON DOEN Loek uit Haarlem

Super hout voor de openhaard en aardige mensen!

Super openhaard hout! Brandt meteen en lang :-) Super aardige gasten ook!

Goede service, mooi droog hout.

Good dry firewood

Ordered a mixed hardwood pallet 1m3. Delivery was quick and as we live in the city the pallet was placed directly outside the door on our request. Would recommend.

Goed hout en super snelle levering.

Vanochtend besteld en even contact gehad. Verliep super soepel en hout twee uur daarna op de stoep. (Woon ook in de buurt). Mooie gekloofd en goed droog. Helemaal top!

Prima hout nette service

Besteld en na een paar dagen in huis top

Prima levering, mooie hoeveelheid

Goed contact via de app, snel geleverd.

Kwalitatief goed hout en de rest ook

De naam Haardhouttoppers vind ik een beetje popie-jopie maar het hele proces (bestellen, betaling, factuur, bezorging) was uiterst professioneel. Haardhout is echt beter wat we elders voor die prijs gekocht hebben. En super vriendelijke gasten. Aanrader!

Zeer goede service en kwaliteit

Zeer goede service en kwaliteit. Vakkundige en vriendelijke medewerkers die hun afspraken nakomen.

Betrouwbaar, klantgericht, goede kwaliteit van openhaardhout!

Ik heb een heel goed gevoel bij Haardhouttoppers. De afspraken worden nagekomen en de prijs- kwaliteitsverhouding is prima,