Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

We hebben goed advies gekregen over de keuze van het hout. Wij waren zelf vrij laat met bestellen, maar toch is het hout de volgende ochtend geleverd op het aangegeven tijdstip. Pallet met haardhout werd netjes tot aan het houthok geleverd. Top geregeld en tot volgend jaar!

Snel gekeverd, mooi droog hout én gratis aanmaakblokjes

Snel gekeverd, mooi droog hout én gratis aanmaakblokjes

Goede prijs, prima kwaliteit, uitstekende service

Afstemming rondom levering heel persoonlijk. De moeite die gedaan wordt om het netjes neer te zetten is ongekend. Vriendelijk, service gericht....uitstekend!

Goede ervaring. Mooie hout. Brennt wel.

Service ten top. Komen altijd goed de afspraken na.

Super vriendelijke hulp en uitstekend hout

Het hout is van uitstekende kwaliteit, het brandt goed, lang en ruikt heerlijk als het brandt. We worden altijd met een lach, vriendelijk geholpen.

Good service

I’ve ordered a pallet of firewood and others. To start with I wanted to pick it up by myself. When that wasn’t possible for me, haardhouttoppers made it easy for me to change the order to delivery. Just a WhatsApp message was enough. Two days later, I had the delivery in front of my house. For free because of the value of the order. Would of course have been great to have the heavy stuff carried up to my apartment. But, during COVID times that might not the a good idea. Anytime again

Top service!

Wat een top service! Op zondag besteld en op maandag al bezorgd tot in de achtertuin. Mooie pallet overgedroogd beukenhout, met een gratis zak aanmaakblokjes erbij. Netjes vooraf een aankondiging per whatsapp over het tijdstip van leveren. Volgende keer bestel ik weer!

Heel vriendelijk

Fijn bedrijf!

Aflevering geheel volgens afspraak, nette chauffeur en de pallet netjes achter het huis gezet. Volgende bestelling weer bij dit bedrijf!

Persoonlijke en Snelle levering !

Blij met een mix in één kuub.

Haardhout mooi schoon, super service!

Dinsdagmiddag besteld, woensdagochtend geleverd, keurig geplaatst, woensdagavond kacheltje aan en ook nog aanmaakblokjes kado! Vriendelijk geholpen en goede snelle service! Top, zeker tot ziens!

Topservice

Wij zijn blij met de snelle en nette levering. Haardhouttoppers zijn het echt! Flexibel met levering (eerste planning kwam niet uit en in goed overleg konden we makkelijk schuiven). Vriendelijk personeel wat heel belangrijk is! Toppers goed bezig!

Snelle levering. Top kwaliteit en super vriendelijk personeel. Hout werd tot de opslagplaats gebracht!

Super kwaliteit

Prima service. Netje gebracht en in de garage gezet. Hout brandt super

Snelle levering! Neergezet waar wij wilden.

Zie onderwerp!

Het hout brand super mooi

Super netjes voor de deur gratis geleverd En voor een hele nette prijs.

Uitstekende Service!

Snel geleverd en top kwaliteit!

Mooie prijs kwaliteit en prima service!

Mooie prijs / kwaliteit voor een kuub berkenhout. Levering volgens afspraak en het hout was netjes gestapeld.

Prima stookhout en snelle levering

Zoals iedere bestelling weer mooi droog hout en snel geleverd.

Snel geleverd en van goeie kwaliteit. Zeer tervreden.

Zeer tervreden!

Snel en goede service!

Binnen een paar dagen keurig afgeleverd!

Goed zaken Mee te doen.

Prima hout kopen

Binnen een dag bezorgt.

Prima advies en binnen een dag bezorgd

Very helpful fellows, quick delivery and lovely wood.

Thanks very much!! We loved our fire last night and looking forward to many more :)