Goede prijs, mooi brandhout, beste service

Nadat ik het brandhout op de site had besteld kreeg ik keurig een orderbevestiging en een appje met een mogelijke inleverdatum en tijdsblok op zeer korte termijn. Aflevering was netjes op tijd en een selfservice om de pallet op de plek te krijgen waar ik die wilde hebben. Had ook al eerder hout gekocht hier, en deze is echt van hoge kwaliteit. Aanrader dus

Webshop bestelling verloopt naar behoren. Bevestiging en contact over aflevermoment zeer netjes. Levering was boven verwachting door zeer aangenaam contact en meedenken in mogelijkheden om op positie te krijgen.

Snelle service op het gewenste tijdstip. Top!

Snelle service op het gewenste tijdstip. Top!

Prima hout, keurige service

Zie boven

Perfecte en snelle service

Perfecte en snelle service

Super snel en uitstekende service!!

Zeer prettige organisatie om je haardhout te bestellen. Snelle levering en uitstekende service!

Super snelle levering

Goede communicatie, goed hout, afspraak = afspraak.

Eenvoudig te bestellen. Keurige levering.

Eenvoudig via de website te bestellen. Handige WhatsApp communicatie over de levering. Keurig op tijd geleverd, op gewenste plek. Mooi droog hout.

Snel bezorgd, goed droog hout

Goed hout, mooi droog en netjes gestapeld. Fijn dat de stukken niet te groot zijn ivm mijn vrij kleine kachel. Snelle en nette bezorging. Beide keren dat ik bestelde: zeer tevreden!

Betrouwbaar. Korte lijntjes

Snelle service. Betrouwbaar

Snel, heldere communicatie en goed hout!

Snel geleverd, goed gedroogd en vooral fijne communicatie. Zat allemaal keurig in een soort houthokje dat je overal kunt laten neerzetten. Met pin betalen. Zo gepiept!

Super geregeld en goed advies.

Mijn ervaring is heel goed , een goed advies gehad om beukenhout te branden . Dit bevalt super.

Helemaal top zowel t hout als de Service!!!

Top hout, makkelijk contact en zoals al eerder gemeld word t netjes op de afgesproken plek neergezet.

Niks was hem teveel, om de pallets zo dicht bij de houtopslag te plaatsen. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Super hout

Al jare 'n ben ik een zeer tevreden klant.

Super communicatie en levering!

Goede en correcte communicatie en levering. Erg fijn!

Makkelijke om te bestellen, snelle levering en super service.

We hebben een hout hok precies pas gemaakt op 2 pallets en die zetten jullie er keurig in. Het is jammer dat we geen foto toe kunnen voegen. We zitten er weer heerlijk warmpjes bij.

Zeldzaam goede communicatie en service!

Snel, duidelijk en goed product. Zo zou elke leverancier moeten zijn. Helaas is dat zelden het geval....

Prima op maar

Mijn pallet kon door de poort en ook nog de tuin in heel fijn ik zit weer een tijdje gebakken Makkelijk te bereiken met whatโ€™s app Bezorgtijd ook duidelijk

Goeie service, snelle levering en goed hout

Het hout werd bij mij op de parkeerplaats voor geleverd. Moest het wel zelf naar achter tillen, maar had ook niet anders verwacht. Wel goed om van te voren na te denken wat je met de pallet doet die je overhoudt. Klein maken als aanmaakhout of naar de stort brengen. Ben voor gemengd hout gegaan en mijn vuurtje is de hele dag aan. De belofte van droog hout komen ze na. Dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt.

Netjes geregeld.

Ik ging onaangekondigd haardhout halen. Er was niemand bij de opslag aanwezig, echter werd het nog dezelfde middag bij mij thuis afgeleverd. Fijn om zaken mee te doen.

Snelle levering en prima pallet hout

Prima hout en ook goed gestapeld op de pallet. Valk voor het houthok geplaatst, dus ik hoefde het alleen even over te zetten.

Snelle levering volgens afspraak. Hout brandt goed, kortom, zeer tevreden!

Betrouwbaar en vriendelijk

Zie korte omschrijving.

Goed hout en snel geleverd

Eenvoudig even appen en de bestelling is geplaatst. Snelle levering. Peter is erg vriendelijk.