Prima contact, goed hout en snel geleverd

Een kerstverrassing voor onze buren, een kuub houtblokken gegeven om de kerstdagen warm door te komen. Fijn aangeleverd in een houten frame, super blij mee, ook namens de buren!!!

Snelle en persoonlijke service

Fijne communicatie. Levering wordt aangepast aan gewenste tijdstip. Snel antwoord op vragen. Goed hout, netjes geleverd en in mijn garage geplaatst.

Prima kwaliteit en service

De levering was snel, fijn dat de pallet op de oprit kon worden gezet. Het hout is van goede kwaliteit, we hadden in overleg voor beuken gekozen, zeer droog, brandt heel rustig met een mooie vlam. Leuk dat er ook nog een attentie bij werd geleverd. We bestellen hier zeker weer.

Prima service! Goed hout.

Wij hebben sinds kort een inbouw houtkachel. Het hout ( gemengd) van houttoppers past daar erg goed bij. Stookt geweldig!

Keurig en volgens afspraak geleverd

Volgende keer bestel ik weer. Goede prijs en nette behandeling

Goed!

Goede communicatie en super snelle levering! Mooie producten.

Friendly and efficient

I am very happy with the order. All went smoothly and fast. Very professional and friendly.

Mooi gedroogd hout en snelle nette levering. Communicatie was zeer prettig.

Hout werd keurig geleverd op de afgesproken dag en plek. Goede service!

Prima !

Vriendelijke en goede service. Hout is zoals beschreven.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Heel tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Vooraf duidelijke communicatie over de levering.

Je stuurt een whatsup bericht en je hout wordt zeer snel thuis geleverd ! Daarnaast is kwaliteit hout zeer goed

Goed advies en snelle service

Na een eerder bezoek waar we vakkundig advies kregen. Meerder houtsoorten geprobeerd en gisteren 2 kuub beuken besteld. Welke vandaag netjes tot aan de voordeur bezorgd is. En dat ook nog eens voor de laagste prijs. Ik ben een meer dan tevreden klant

Hier wordt je gelukkig van!!

Bij verschillende leveranciers al eens een bestelling gedaan maar nooit eerder zulke mooie stukken hout gekregen als bij haardhouttoppers.nl Normaal moet er hier en daar nog wel gekloofd worden maar dat is hier niet aan de orde. Hout is ook perfect droog, wij stoken beuken en kregen het met gemak aan. Daarnaast werd het super snel geleverd. Goed contact met leverancier. Geen op of aanmerkingen, alleen maar complimenten!

Quick and great service

Good service. Good product. Happy purchase.

Goede prijs en zeer snelle levering

Goede prijs en zeer snelle levering.

Prima bedrijf goede service en goed hout

Toppie, is aanrader!

Bij Peter de bestelling geplaatst via whats app, helemaal goed. Aflevering in onderling overleg, keurig op tijd. Peter heeft geholpen met afstapelen vd netten en ook de lege emballage weer mee retour genomen. Als extra kregen we een grote zak aanmaakblokjes! Helemaal goed! We komen zeker weer terug voor een volgende bestelling!

Goede service, goede kwaliteit

Goede communicatie met bedrijf. Kwaliteit haardhout is heel goed, kleine stammetjes en goed droog. Snelle levering. Ik bestel zeker weer!

Altijd goed!

Na eerdere jaren telkens ovengedroogd eikenhout te hebben besteld, dit jaar voor het eerst de houtmix besteld. Na de bestelling geplaatst te hebben wordt er snel contact gezocht dmv telefoon of e-mail om een afleverafspraak in te plannen. Dit kon al binnen 2 dagen! Zoals altijd werd het hout keurig op tijd geleverd. Het pallet werd geplaatst waar ik het wilde hebben. Het hout zelf is makkelijk te ontsteken, en de mix van berken- en elzenhout geeft een heel mooi vlammenspel. Zeker een aanrader! Wil je vooral veel warmte en je haard lang aan hebben, kies dan voor het eikenhout, wil je snel de haard aan kunnen gooien en een mooi gevarieerd vlammenspel, kies dan voor de houtmix!

Top communicatie en service, hoge kwaliteit hout

40 zakken beukenhout gekocht. Strakke communicatie en zeer behulpzaam in het goed plaatsen van de pallet in de voortuin. Het hout brand erg goed. Lekker droog en mooi vlammenspel. Kan haardhouttoppers absoluut aanbevelen.

bezorging iets later dan aangegeven waardoor je toch wel een poosje zit te wachten maar dat is toch wel vaker. erg tevreden over de communicatie vooraf, de aflevering, de vriendelijkheid van de bezorger, het kunnen afrekenen bij bezorging en vooralsnog tevreden over de kwaliteit van het hout!

Netjes bezorgd.

Helemaal top!

Snelle levering en de vriendelijke man doet echt alle moeite om het hout op de goede plek te krijgen.

Excellent advice and service

I’ve been using this company for 4yrs now. Great service, price/quality value and great communication to organise and deliver. Thanks again Peter to you and your team.

100% service met een lach

Ik bestel al jaren bij Haardhouttoppers. Naast een scherpe prijs, is de communicatie en service top. Hoewel het een hele uitdaging is, doet men altijd alle moeite om de pellet in mijn tuin te plaatsen.