Goede kwaliteit voor goede prijs

Het haardhout werd snel geleverd en de leverancier heeft de pallet tot op een geschikte plek in de achtertuin gebracht. Zeer tevreden over de kwaliteit en de prijs was ook goed. Aanrader!

Als vanouds

Als vanouds zeer en snel Chris

Goede communicatie.

Ik heb haarde hout besteld: de prijs was competitiev, de communicatie was goed en ik heb goed advies gekregen om welke hout te bestellen. Overal een goede ervaring.

Perfecte service

Het haardhout is snel en netjes op de gewenste plek geleverd! Helemaal tevreden!

Na de bestelling, snel geleverd.

Een kuub beukenhout besteld, was op voorraad en de volgende dag al geleverd. Ik ben er al mee aan het stoken, brand perfect.

Goede kwaliteit, netjes gestapeld en optijd geleverd

Eerste keer bij ze besteld en heel tevreden. Mooi hout netjes gestapeld en in overleg op een goed moment geleverd.

We zijn tevreden

Het hout brandt goed, of het beter is dan een ander dat we niet, want we beginnen net en hebben nog geen ander hout gebruikt.

Vriendelijke bediening en heel mooi droog stookhout

Vrijdag gebeld maandag gebracht, ruim een kuub droog en schoon berkenhout, brand als een tiet, blok gaat schoon op, zeker een aanrader

Prachtig droog Hout, snelle levering, mooie prijs

Vriendelijk

Klantvriendelijk, en oplossingsgericht over tijdstip van levering. En goed droog hout.

Goede service Vriendelijk

Zo als gebruikelijk was de bestelling plaatsen makkelijk en het bestellen klantvriendelijk!

Zoals altijd mooi Openhaardhout

Openhaardhout voor een goede prijs . En goede service .

Kwaliteit hout voor een nette prijs en goede service

Bestelling gaat eenvoudig. De levering gaat ook prettig, wordt netjes op de plek gezet en geholpen. Erg fijne services.

Al jaren een goede leverancier van mooi droog hout

Goede ervaring met houttoppers. Zeer correct met afspraak over levering. Prijs en kwaliteit ligt in verhouding.

ook dit jaar weer super geregeld

bestelling werd weer super netjes tot in de tuin geleverd.

Goed, snel en vriendelijk

Goede kwaliteit hout, netjes gestapeld in krat/pallet, snel geleverd. Ook complimenten voor de communicatie omtrent bestelling en levering. Dit wordt mijn nieuwe vaste adres voor haardhout!

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Ruime keuze en vriendelijk en snel geholpen. Hier komen wij terug!

uitstekend. Levering was snel en professioneel. Hout van goede kwaliteit en brandt goed.

Top afgeleverd op de juiste plek, prima hout.

leuke aftersales:) doen jullie goed!

goed en snel geregeld

Bestelling snel bezorgd

Goede website Levering op de gewenste plaatse Zeer tevreden

Vriendelijke service en mooi droog hout

Bij de bestelling datum en tijdstip doorgegeven voor levering. Helaas kon het niet maar er volgende een net berichtje. Een appje later hadden we snel een nieuwe afspraak en die werd ook netjes bevestigd. Levering voor de deur en alles keurig strak gestapeld.

Beukenhout besteld, prima gedroogd hout. Keurig in overleg bezorgd en staat nu op een mooi plekje in onze garage

Zoals altijd afspraak wordt nagekomen

Keurig op tijd bestelling afgeleverd. Mooie partij gedroogd hout voor van de winter. Niet goedkoop maar goede kwaliteit. Hout is nu eenmaal duurder geworden.