Zoals altijd afspraak wordt nagekomen

Keurig op tijd bestelling afgeleverd. Mooie partij gedroogd hout voor van de winter. Niet goedkoop maar goede kwaliteit. Hout is nu eenmaal duurder geworden.

Brengen de pallet met hout tot in de tuin

Fijn hout voor in onze houtkachel

We gebruiken al jaren de diensten van haardhouttoppers en zijn erg tevreden over de kwaliteit. Brandt goed en lang en er zitten geen enorme brokken tussen dus direct te gebruiken. Levering gebeurt ook goed in overleg het hout wordt netjes gestapeld aangeleverd. Prijs is wel een dingetje, hout is duur geworden maar dat geldt in het algemeen.

Vriendelijk

Vriendelijk en op tijd

Net 1m3 berkenhout voor de kachel gebracht. Mooie droge stukken. Top chaffeur tot achter de poort gebracht.

Uiterst tevreden over de service!

Prima online-bestelproces en bij telefonisch contact zeer vriendelijk te woord gestaan. Levering zeer snel en door ondernemer zelf, wat ik een stuk prettiger vind dan via een derde/transportonderneming. Afwikkeling ook top. Dus zeer tevreden.

Prima service en kwaliteit

Makkelijk bestellen, snel geleverd en uitstekende kwaliteit haarhout. Zeer tevreden.

Goede service, goed contact en vlot geleverd.

Great communication and service

Peter always lets me know when he is going to be in the neighbourhood. He communicates clearly when he's coming and even stacks the wood for me on the terrace. Very friendly and reliable!

Zoals verwacht extra prima

Wederom: betaald, snel een appje met vraag kunnen we dan en dan komen? Prima. Vanochtend tot aan houthok gereden en liet zich mooi afstapelen. Ook weer opstapelen, in 1 moeite door eigenlijk. Kortom: Zeker weer tevreden.

Vriendelijke mensen, mooi product, goede service

Al meerdere malen hout besteld. Altijd goede kwaliteit en zeer vriendelijke mensen. Wordt netjes binnen gezet, nemen de tijd voor je.

Goede en vriendelijke service

Vorig jaar kwamen we om de 3 weken hout halen. Dit jaar voor het eerst 2 kuub hout thuis laten bezorgen. Top, tot helamaal in onze tuin afgeleverd!

Mooi droog en goede blokken hout! Prima en vlotte levering.

Service

Top prestatie

Mooi op de afgesproken tijd geleverd

Er zitten toch nog wel grote stukken in die ik nog moet kloven ivm een antieke kachel

Prima levering, goed schoon droog hout

Na de bestelling een whatsapp ontvangen voor levering. Was zelf niet beschikbaar maar met een foto en een vraag voor plaatsing van de levering was het top geregeld. Prijs was competitief alhoewel hout op dit moment duurder is dan 3 jaar geleden. Volgende aanvraag ga ik eerst bij deze club kijken.

Uitstekende service!

Vriendelijk en behulpzaam mensen!

Super service en top kwaliteit

Goede kwaliteit hout, snelle service en fijne communicatie, dit bedrijf is een aanrader!

Correcte afhandeling en prima communicatie

Alles volgens afspraak afgeleverd.

Geweldige service!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echte Toppers

Geweldige service, mooi haardhout

Mooi haardhout tot de deur geleverd (woon redelijk dichtbij). Hele fijne service, had nog een vraag na levering en was snel en zeer coulant opgelost.

Prima haardhout voor een goede prijs en goede afstemming bij bezorging.

Bestellen en bezorging ging wederom naar volle tevredenheid. Goede houtmix, kurkdroog en brand mooi in onze houtkachel.

Perfecte service. Korte lijntjes. Goed haardhout

Snelle levering van 3 palets gestapeld hout. Directe en snelle communicatie via mail en WhatsApp. De kwaliteit van het hout lijkt heel goed. Heb het nog niet gestookt, maar lijkt mooi droog. Met name het beukenhout in goed formaat. Eikenhout beetje wisselend qua grootte.

Prima en vlotte levering.

Op aanraden van onze buren hebben wij voor houttoppers gekozen. Keurige levering, vriendelijk bedrijf.

Lisserbroekerweg 40 2165 BG Lisserbroek

06 13585506