Meer dan tevreden ! Zowel met advies als met luidsprekers.

Bij Peter geluisterd naar mijn favoriete muziek via Klipsch luidsprekers. Het geduld van Peter werd flink op de proef gesteld (bijna 2 uur geluisterd!). Maar de aanschaf van een paar Klipsch RP 6000F, maakt dat ik al mijn lp's en cd's opnieuw ga ontdekken. Wat een fantastische muzikale belevenis! Jazz, blues, rock, klassiek, noem het maar op. Alles klinkt geweldig op deze topluidsprekers. En dat voor een bescheiden bedrag. Klasse Peter.

Beste John, We nemen graag de tijd om onze klanten te adviseren, dus twee uur is geen probleem geweest, het was een gezellige samenkomst met het juiste doel. Dat doel is bereikt, u heeft nieuwe luidsprekers die passen bij u op alle manieren mogelijk, qua formaat, klank en vermogen. Ik ben bij daar aan bij gedragen te kunnen hebben en zie u graag terug in onze showroom, ook al is het om gewoon even bij te praten onder het genot van een kopje koffie ;) Veel plezier met uw luidsprekers ! Peter

Bestelling gedaan en afgehandeld op een zondag. Direct contact en uitstekende service.

Ik wilde een mooie hoofdtelefoon, hierover geïnformeerd en vriendelijk te woord gestaan. Ik heb de hoofdtelefoon uiteindelijk op zondag bestelt en heb de offerte, factuur en de hele afhandeling die zondag nog mogen verwerken. Erg snelle en vriendelijke service. Er zijn weinig winkels die een klant nog zo goed behandelen! Dat mag gewaardeerd worden met een goede beoordeling maar wellicht belangrijker nog, hij staat nu in mijn vaste lijst van winkeliers... In de toekomst zeker nog een bestelling hier plaatsen! Zeker een aanrader!

Beste Rick, Een gepassioneerde liefhebber van muziek helpen we graag, ook op zondag. Het doet mij veel genoegen uw mooie review te mogen ontvangen, weer iets om trots op te zijn. We gaan aan de slag om uw bestelling z.s.m. bij u af te kunnen leveren en wensen u er heel veel en lang plezier van. Voor toekomstige orders staan we uiteraard tot uw beschikking ;) Fijn weekend nog ! Peter Broerse

Direct reageren met een prima onderbouwing, direct vertrouwen.

Nog niks gekocht maar ga ik wel doen. Prima en correcte info over producten en heeft kennis van zaken. geeft hele ruime uitleg en denkt ook mee met de kosten!!! Geeft mij een heel goed gevoel en geeft vertrouwen.

Beste Onno, Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling van onze service afdeling. Wij staan u graag tot dienst waar wij kunnen. Vr. gr. Sound Advice

Perfecte service!

Mijn ervaringen met Peter waren uitstekend, dacht goed mee en is hulpvaardig en deskundig, heb een artikel besteld en deze was binnen de kortste keren in huis bij mij. Al met al een heel positieve ervaring, top!

Beste Johan, Bedankt voor uw vriendelijke review van onze service afdeling. We hopen dat u weer lang kunt genieten van uw mooie Klipsch subwoofer. Mocht u in de toekomst nog vragen of wensen hebben staan we u graag tot dienst. Vr. gr. Sound Advice

Professional and Helpful

I found Sound Advice through Klipsch's website and I am very glad about it. I bought a stereo system with floor standing speakers and a subwoofer. From the moment that I contacted them, I knew I was dealing with professionals. They took a lot of time to help me chose the most suitable system. They were extremely responsive, both via email and phone call. I definitely recommend them!

Mr. Arsha, Thank you very much for your nice review, it has been an honor for us to assist you in finding the right tools for you. The combination of the Klipsch speakers with the Yamaha Stereo HiFi amplifier felt as a good combination and after installing your system at your location it has proved itself. Surely you will need to allow the speakers to " break-in" but they will grow to become genuine masterpieces where your sound system will offer more and more fun as time goes by. We hope you'll have lots of excellent musical moment with your set and if you ever need anything else, you'll know where to find us. Peter

Zeer ervaren persoonlijk persoon

Mijn indruk is dat meneer Peter Broerse een ervaren en professionele persoon is in de audio verkoop Weet waarover hij praat En dat heeft mij besloten om producten te kopen bij Sound Advice. -Snelle levering

Beste Hr van den Berg, Bedankt voor uw fijne review, naar mate uw wensen op het gebied van Klipsch zich uitbreiden staan wij voor u klaar om u daarbij te assisteren. Graag tot ziens en veel plezier met uw 11.2 Surround systeem. Peter

2 zuilen + een woofer gehaald alles ging zoals afgesproken, heb goed advies gekregen voor een bijpassende versterker voor de de zuilen...de buren zijn al langs geweest 😁

Ravinder, het is ons een eer geweest om je te assisteren bij het combineren van jouw wensen met de Klipsch luidsprekers. Dat blijkt goed gelukt te zijn. We wensen je nog heel veel plezier met de luidsprekers en zien je graag terug. :)

Pluspunten

Peter heeft bij ons thuis de situatie beoordeeld en daarop de geluidsinstallatie aangepast en een goed aan bod gedaan. Erg tevreden over het resultaat

Beste Geert, Bedankt voor deze mooie review, het was een genoegen om, in uw mooie woning, een passende oplossing te vinden. De boekenplank speakers in combinatie met uw reeds aanwezig plafond speakers zullen elkaar mooi aanvullen samen met de draadloze subwoofer. Hopelijk heeft u daar al een mooi plaatsje voor kunnen vinden. We wensen u heel veel plezier met de set en zien u graag nog eens in de showroom, dat kan ook gewoon voor een praatje, een vraag of een kopje koffie zijn.

Pluspunten

Jong bedrijf met een eigenaar vol passie mbt Klipsch. Er wordt volop met je meegedacht en de tijd genomen opties voor in mijn geval een compleet nieuwe setup samen te stellen. Ook ná bestelling netjes op de hoogte gehouden tot alles uiteindelijk zo snel voor Peter mogelijk was thuis staat. Ik ben tevreden! En dit zal dan ook zeker niet het laatste contact zijn:)! Keep up the good work!

Richard, het was fijn jou en je familie te leren kennen en we hebben leuke gesprekken gehad over de set. We zijn blij dat je met een mooie set bezig bent om deze te installeren en wensen je heel veel plezier ermee in de toekomst. Mochten er vragen zijn, dan weet je ons te vinden ;)

Pluspunten

Deze dealer heeft fantastische geluids producten van het merk Klipsch met een zeer verrassende prijs-kwaliteit verhouding. Het contact is laagdrempelig, persoonlijk op maat ook met hulp, deskundig met passie in een zeer vriendelijke sfeer. Men heeft ruim de tijd voor de klant. Ga kopen bij Sound Advice voor een werkelijk fantastisch en zeer betaalbare geluidssystemen van Klipsch, Deze dealer verdient de hoofdprijs!

geen ! zie de zeer hoge (en terechte) cijfers

• Kennis & Vakmanschap

Beste Theo, het is mij een genoegen om u te helpen bij uw intrede in het nieuwe digitale tijdperk met de stapsgewijze vervanging van uw huidige stereo systeem naar een volledig 7.1 Surround systeem. Bedankt voor uw mooie review en lovende woorden.

Pluspunten

Na fijn mailcontact met duidelijke antwoorden en afspraken heb ik 2 Klipsch RP-8000F luidsprekers gekocht. Als vervanging van mij R-24F’s. Levertijd klopte precies en bij afhalen heel fijn ontvangen door Peter en ik kreeg meteen fijne tips en een demo. Gastvrij, klantvriendelijk, professioneel en service gericht zijn kernwoorden voor dit prachtige bedrijf. De volgende speakers die ik aan zal schaffen zullen zeker van soundadvice komen. Peter bedankt!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Heer Peeters, het was mij een genoegen om samen met u de juiste speakerset te bepalen en te mogen leveren. De demo - bij het afhalen - was inderdaad erg leuk en een goed gesprek gehad over techniek. Fijn om een klant tegen te komen die weet wat essentieel is bij de juiste weergaven. Veel plezier met uw set en graag tot ziens !

Pluspunten

Levering is top. Hele aardige meneer die echt weet wat audio inhoud betekent. Prijzen zijn top als je kijkt wat andere bedrijven ervoor vragen. Ik kom hier altijd graag terug. Top bedrijf!

Zijn er niet, als je weet hoe je moet communiceren.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Augustin, bedankt voor de mooie review, het was een genoegen om u de Klipsch speakers te mogen leveren. We hopen dat u er lang en veel plezier van heeft. Vergeet niet om uw opgebouwde Spikes punten te gebruiken voor uw volgende bestelling !

• Kennis & Vakmanschap

Geachte heer Bruijn, dank u voor uw mooie review, veel plezier met uw subwoofer....en denk aan de buren ;)

Pluspunten

totaal aan dacht voor jou als klant+ aandacht voor het geen wat jij wild kopen professioneel advies . ik heb bij deze zaak een mooi stel boxen gekocht ,en wel de klipsch RP 280F + een mooie sub en wel de klipsch RP 112 ze hebben het ook bij mij thuis gebracht + aangesloten en afgesteld . IK raad echt iedereen deze zaak aan voor zijn geduld en professionele kijk op het geen wat de klant wil .Herman

geen gewoon TOP.

• Kennis & Vakmanschap

Dank u wel voor uw vriendelijke woorden, het was ons een genoegen om u te helpen bij het vinden van de juiste speakers passend bij uw wensen en geluidsset. We hopen dat u er nog lang plezier van mag hebben.

Pluspunten

Goed bedrijf. Prima informatief gesprek met de eigenaar gehad. En een top setje van klipsch in huis staan. Bedankt!

Beste Tim, fijn om te horen dat de speaker set van Klipsch zo goed aansluit bij uw wensen. Hopelijk heeft u de speakers op de juiste posities kunnen plaatsen na ons overleg. Mocht u nog additionele vragen hebben horen wij graag van u.

Pluspunten

Meedenkend, ervaren, verstand van zaken en ze houden rekening met jouw budget. Oh en aansluiten doen ze ook voor je, als je dat wilt.

Dank u voor de mooie review, wij wensen u veel plezier van uw aankoop.

Over Sound Advice

Sound Advice is uw hifi specialist. Wij zijn gespecialiseerd in advies omtrent receivers, speakers, subwoofers en combinaties hiervan gebruik makend van SVS luidsprekers en subwoofers, Yamaha luidsprekers en subwoofers en Yamaha AV systemen en componenten. Onze klanten zijn met name op zoek naar een gedegen advies ( Sound Advice ) waarbij hun wensen en mogelijkheden aan de basis staan van een passend advies omtrent de juiste speakers, AV Receivers, hifi-en buizen versterkers en meer. Dit alles komt bij ons aan bod als u bij ons een set luidsprekers koopt. U koopt namelijk niet zomaar wat hifi, u wilt het beste en dat vind u bij ons.