2 zuilen + een woofer gehaald alles ging zoals afgesproken, heb goed advies gekregen voor een bijpassende versterker voor de de zuilen...de buren zijn al langs geweest 😁

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ravinder, het is ons een eer geweest om je te assisteren bij het combineren van jouw wensen met de Klipsch luidsprekers. Dat blijkt goed gelukt te zijn. We wensen je nog heel veel plezier met de luidsprekers en zien je graag terug. :)

Pluspunten

Peter heeft bij ons thuis de situatie beoordeeld en daarop de geluidsinstallatie aangepast en een goed aan bod gedaan. Erg tevreden over het resultaat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Geert, Bedankt voor deze mooie review, het was een genoegen om, in uw mooie woning, een passende oplossing te vinden. De boekenplank speakers in combinatie met uw reeds aanwezig plafond speakers zullen elkaar mooi aanvullen samen met de draadloze subwoofer. Hopelijk heeft u daar al een mooi plaatsje voor kunnen vinden. We wensen u heel veel plezier met de set en zien u graag nog eens in de showroom, dat kan ook gewoon voor een praatje, een vraag of een kopje koffie zijn.

Pluspunten

Jong bedrijf met een eigenaar vol passie mbt Klipsch. Er wordt volop met je meegedacht en de tijd genomen opties voor in mijn geval een compleet nieuwe setup samen te stellen. Ook ná bestelling netjes op de hoogte gehouden tot alles uiteindelijk zo snel voor Peter mogelijk was thuis staat. Ik ben tevreden! En dit zal dan ook zeker niet het laatste contact zijn:)! Keep up the good work!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Richard, het was fijn jou en je familie te leren kennen en we hebben leuke gesprekken gehad over de set. We zijn blij dat je met een mooie set bezig bent om deze te installeren en wensen je heel veel plezier ermee in de toekomst. Mochten er vragen zijn, dan weet je ons te vinden ;)

Pluspunten

Deze dealer heeft fantastische geluids producten van het merk Klipsch met een zeer verrassende prijs-kwaliteit verhouding. Het contact is laagdrempelig, persoonlijk op maat ook met hulp, deskundig met passie in een zeer vriendelijke sfeer. Men heeft ruim de tijd voor de klant. Ga kopen bij Sound Advice voor een werkelijk fantastisch en zeer betaalbare geluidssystemen van Klipsch, Deze dealer verdient de hoofdprijs!

geen ! zie de zeer hoge (en terechte) cijfers

• Kennis & Vakmanschap

Beste Theo, het is mij een genoegen om u te helpen bij uw intrede in het nieuwe digitale tijdperk met de stapsgewijze vervanging van uw huidige stereo systeem naar een volledig 7.1 Surround systeem. Bedankt voor uw mooie review en lovende woorden.

Pluspunten

Na fijn mailcontact met duidelijke antwoorden en afspraken heb ik 2 Klipsch RP-8000F luidsprekers gekocht. Als vervanging van mij R-24F’s. Levertijd klopte precies en bij afhalen heel fijn ontvangen door Peter en ik kreeg meteen fijne tips en een demo. Gastvrij, klantvriendelijk, professioneel en service gericht zijn kernwoorden voor dit prachtige bedrijf. De volgende speakers die ik aan zal schaffen zullen zeker van soundadvice komen. Peter bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Communicatie
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Levering is top. Hele aardige meneer die echt weet wat audio inhoud betekent. Prijzen zijn top als je kijkt wat andere bedrijven ervoor vragen. Ik kom hier altijd graag terug. Top bedrijf!

Zijn er niet, als je weet hoe je moet communiceren.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

totaal aan dacht voor jou als klant+ aandacht voor het geen wat jij wild kopen professioneel advies . ik heb bij deze zaak een mooi stel boxen gekocht ,en wel de klipsch RP 280F + een mooie sub en wel de klipsch RP 112 ze hebben het ook bij mij thuis gebracht + aangesloten en afgesteld . IK raad echt iedereen deze zaak aan voor zijn geduld en professionele kijk op het geen wat de klant wil .Herman

geen gewoon TOP.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed bedrijf. Prima informatief gesprek met de eigenaar gehad. En een top setje van klipsch in huis staan. Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Meedenkend, ervaren, verstand van zaken en ze houden rekening met jouw budget. Oh en aansluiten doen ze ook voor je, als je dat wilt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Sound Advice

Sound Advice is uw Klipsch specialist. Wij zijn gespecialiseerd in advies omtrent Klipsch speakers, daarop aan te sluiten AV systemen en componenten en kunnen direct Klipsch speakers en systemen leveren. Onze klanten zijn met name op zoek naar een gedegen advies ( Sound Advice ) waarbij hun wensen en mogelijkheden aan de basis staan van een passend advies omtrent de juiste speakers, AVReceivers, versterkers en meer. Dat alles komt bij ons aan bod als u bij ons een set speakers koopt. U koopt namelijk niet zomaar Klipsch, uw wilt het beste en at vind u bij ons.

Filter op Taal