Alles netjes geregeld binnen de deadline

Snel wat promotiemateriaal nodig, Maandag gebeld en Vrijdag alles geleverd, top service!!

Uitstekende en goede service!

Mijn ervaring is dat ik dik tevreden ben met het snelle levering van goede service en klantvriendelijkheid. Vervolgens kan ik altijd slagen van wat ik nodig heb. Groetjes van Lisette Tannemaat Doetinchem

Super goed geholpen en snel geleverd

Wij hadden een deadline, er is zeer goed meegedacht en snel gehandeld. Dik tevreden.

We hebben prachtige paraplu's gekregen. Er is goed meegedacht om het logo er mooi op te krijgen. Goede service en goede producten!

Bureka is uitstekend en ordelijk

Mijn ervaring met Bureka is dat ik goed en uitstekende kwaliteit. Verder is bureka overzichtelijk.

Zeer klant gericht en alles naar wens geleverd aan ons bedrijf

We hebben het overleg en het proces om een gewenst promotieproduct te vinden, te bedrukken en te laten leveren zeer positief ervaren. Er was veel aandacht voor de dingen die wij belangrijk vonden. Een paar dingen in het proces verliepen niet helemaal goed maar Bureka heeft direct contact gezocht en hard gewerkt naar een oplossing waar wij tevreden mee waren. Top! Bedankt.

Goede servixe

Dankzij de goede samenwerking en hulp zijn er mooie producten geleverd. De theedoeken zijn mooi geborduurd en op tijd geleverd.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

5 sterren zeer aanbevolen en interessant om te snuffelen.

Ga zo door!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ruime keuze, persoonlijk advies