Prima matras en levering

Prima matras en levering

Super service en mooie meubels!

In Juni het complete kinderkamertje Emma besteld/gereserveerd voor een levering in September. Dat kon ook met laagste prijsgarantie dus wat was super. 7 September weer contact opgenomen voor de levering dat werd direct netjes geregeld! Betaling voldaan en deze week werd netjes de kamer geleverd op de afgesproken datum. Helaas kwam ik erachter dat 1 beddeel verkeerd was geleverd en dat werd direct dezelfde dag nog opgelost! Binnen 1,5 uur stond er een andere koerier aan de deur met het juiste beddeel, erg goeie service! Service via whatsapp werd elke keer snel en netjes reageert, klant is echt koning bij hun petje af! Voor onze tweede dochter komen wij hier zeker terug. De laagste prijsgarantie is ook een topservice trouwens!

Snelle levering, kinderen zijn er blij mee

Goede kwalitatieve spullen, snelle en nette levering. Vragen worden door klantenservice snel en adequaat opgepakt.

Duidelijke bestel wijze en snelle levering

Vriendelijk en snel geleverd

Prima bedrijf!

Nette service, prima producten, prijs is scherp.

Professioneel, duidelijke website, goede prijs kwaliteitsverhouding

Duidelijke en overzichtelijk site, goede prijs kwaliteitsverhouding, snelle levering en onze dochter slaapt heerlijk op haar koudschuim matras. Ga zo door en wij zullen in de toekomst wederom bij jullie kopen!

Snelle levering en een fijn matras

Matras besteld voor mijn zoon van 5. Het matras ligt heerlijk. Goede verhouding prijs/kwaliteit

Snel en betrouwbaar

Duidelijke website, goede communicatie en snelle levering. Aanrader en voor herhaling vatbaar!

Snelle levering, goede matrassen

Goed te woord gestaan door helpdesk met mijn wat vragen over het product. Daarna besteld en snel in huis. Gebruik de matrassen nog niet heel lang, maar kinderen zeggen dat ze super slapen. Dus heel tevreden!

Mooi product, duidelijke omschrijving en snelle levering

Goede website met duidelijke omschrijvingen van de producten met oog voor de doelgroep: kinderen. Makkelijk te bestellen en een snelle levering. Tot nu slaapt onze dochter er heerlijk op.

Perfecte service

Bestelling geplaatst, vlotte online betaling en snelle levering!

Goede kwaliteit en service, snelle levering

Hele goede service

Snelle levering,betaalbare prijzen voor goede matrassen.zeer tevreden.

Op een plek alle benodigdheden en fijne service

Erg fijn dat alles wat je nodig hebt op één plek te bestellen is Daarnaast vond ik het erg prettig dat er op de website informatie werd gegeven over welk matras het beste is voor je kind met ook uitleg waarom. Het bestellen ging makkelijk en werd netjes op de hoogte gehouden van de status.

Prachtig bed en snelle levering!

prachtige bedden gevonden op jullie website, uiteindelijk gekozen voor de Diva eenpersoons, met matras, dekbed, kussen, 2dekbedhoezen en uitvalbeschermer. Dezelfde avond nog een mail ontvangen om de leverdata af te stemmen, netjes binnen de op de site aangegeven levertijd. Levering op afgesproken data en tijdsindicatie, onbeschadigd en compleet. Zelfs de dekbedhoezen die rechtstreeks vanuit de leverancier werden opgestuurd én de uitvalbeschermer (deze stond op de site aangegeven met langere levertijd, maar ook deze zat er bij!). Bed gemonteerd, alles ziet er precies uit als op de website en dochterlief is er heeel blij mee! Enige opmerking: duidelijker op de site aangeven van welke stof het hoofd- en voetbord is bekleed! Al met al: een hele tevreden klant!

De bestelling werd netjes afgeleverd!

Uitstekend!

Goede service, snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, prima product.

Producten zoals beschreven en snelle levering..

Ik heb een matras besteld. Ik ben zeer goed geholpen. Goede uitleg gekregen over welke matras voor mijn dochter geschikt is. Ik heb de matras zelf opgehaald. Werd zelfs gebeld omdat ik de weg kwijt was :-)

Snel en goede levering

Netjes geleverd alleen geen track en trace! We snelle levering en alles voldoet aan verwachting

Product voldoet aan verwachting, snelle verzending!

Heel internet afgezocht naar een speciaal kindermatras zonder zones. Duidelijke informatie op jullie site. Ik kwam telkens weer bij jullie uit! Snelle verzending!

Heel goed winkel

Heel goed winkel

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

Toppers!

Snel antwoord op mailtjes! Elke keer op vriendelijke informele toon! Alles geleverd met de grootste zorg en volgens afspraak. Zeer tevreden. Ik ben eigenlijk meer iemand die graag naar een winkel gaat omdat ik aan persoonlijke hulp waarde hecht. In dit geval heb ik de persoonlijke hulp wel gevoeld!