uitstekend

snel geleverd, top kwaliteid

Supersnelle reacties op bestelling.

Levering duurde helaas iets langer, maar dat kwam door vervoerder. Ik ben door bedrijf zeer snel van reactie voorzien en op de hoogte gehouden.

Goede snelle service

Een fijn matras gekocht voor mijn dochter op haar hoogslaper. Snelle service, goede communicatie!

Goede stevige matrassen

Ik heb een klein jaar geleden voor mijn zoon n dochter van toen 3 jaar oud een 20 cm Cooltouch matras besteld. Goed, dik stevig matras. Voor mij was het belangrijk dat er geen zones in het matras zaten en dat je de tijk kan wassen ivm ongelukjes. Nu ook een matras voor de andere zoon besteld.

Denken met je mee.

Matras was te dun voor het ledikant. Binnen 2 dagen een andere (dikkere) matras in huis. Voorspoedige levering, snelle reactietijd en goede service. Wat wil een mens nog meer?

Snelle levering van fantastische matrassen

Goede matrassen, voldoen aan al mijn eisen. Mijn tweeling (van 3) slaapt geweldig!

Een matras gekocht voor kinderbed. Lastig te zeggen na 1 week hoe de kwaliteit is maar vooralsnog zeker tevreden! Heb er zelf even op gelegen en ligt prima. Snelle levering ook!

Snelle bezorging

Matras hier besteld. Snelle bezorging.

Fijn matras, goede prijs/kwaliteit

Fijn matras, goede prijs/kwaliteit

Snelle levering met duidelijke communicatie over de levering.

Fijn matras, erg blij mee!

Netjes

Artikelen zijn tijdig geleverd en zien er keurig uit.

Goede service en goed matras.

Op al mijn vragen per mail kreeg ik een snelle en goede reactie. Vervolgens kreeg ik het op maat gemaakte matras ook nog snel binnen en kon het gelijk gebruiken. Tot dusver ligt mijn zoontje er goed op, dus ik ben erg tevreden.

Duidelijke website. Ik zat te wachten op een bevestiging wanneer het artikel geleverd zou worden. Kon gelukkig gewoon reageren op de bevestigings mail, en kreeg snel antwoord.

Prima product en levering

Goed matras ontvangen en alles op tijd en met duidelijke communicatie. Wel van bestelling tot aan verzending plus deze review in totaal 9 mailtjes. Dat vind ik wel een beetje veel.

goed geregeld

goederen kwamen op tijd binnen.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Super snelle levering. Top bedrijf

Ik heb een goede ervaring met kinderkamerwebwinkel.nl de producten zijn met zorg geleverd en de klantenservice is snel en netjes. Mijn zoontje slaapt nu heerlijk op zijn matras en onder zijn dekbed.

Goed matras!

Voor onze zoon van 4 hebben we matras lilli besteld. Hij slaapt er heerlijk op! Het matras voelt stevig aan. Matras werd optijd bezorgd.

Na wat contact over mijn vertraagde levering en een extra dekbed te mogen uitzoeken voor me dochter en het bed mogen ontvangen top geregeld

Positief, snel en persoonlijk

Prima service!

Bestelling plaatsen verliep makkelijk, prijs kwaliteit verhouding voor het matras is uitstekend en het was ook nog snel thuis bezorgd.

Top winkel

Wij zijn heel blij met het bed wat we hebben besteld, het is van stevige kwaliteit en gewoon heel mooi. Op het uitvalhekje zaten krassen, hier hebben we melding van gemaakt en we hebben toen direct een nieuwe toegestuurd gekregen, super service! 👍🏻

Duidelijke webwinkel, producten voor scherpe prijs

al eerder besteld en nu weer prima ervaring. Goede producten voor scherpe prijs. Enig minpuntje vond ik dat de 2 matrassen die ik had besteld op verschillende momenten werden geleverd en van beide had ik geen accurate track and trace

Verkeerde bed geleverd

Ik heb verkeerde bed geleverd gekregen ipv Emma bedbank heb ik Nane bedbank gekregen. Prijsverschil is wel gecorrigeerd. Jammer volgende keer beter opletten

Goede ervaring

Fijne service, snelle bezorging