Goed product

Ik heb hier een matras + hoeslakens + moltons + matrasbeschermer besteld voor mijn zoontje van drie jaar oud. Hij ging namelijk voor het eerst over naar een éénpersoonsbed. Hij slaapt er heerlijk op! Kwaliteit oogt goed. Snelle levering en goed verpakt. Ik ben tevreden!

Helemaal prima!

Helemaal prima!

Top service en product

Snel geleverd en goede kwaliteit

Top service en snelle levering

Snel geleverd. Netjes verpakt.

Prima levering

Vlotte levering, matras in orde

Goed matras

Matras precies zoals beschreven en snel geleverd.

Bed Emma

Mooi bed en snelle en goede levering.

Fijne en snelle bezorging

Ik heb zelf een dekbed overtrek voor mijn zoontje besteld. Binnen een week geleverd en goede kwaliteit.

Snelle fijne levering!

Alles helemaal prima fijne webshop!

Alles netjes geregeld, aanrader!

Helemaal top

Eerste matras voor dochter bevalt prima, gaan dezelfde bestellen voor onze zoon

Een zeer praktische kindermeubelwinkel.

Op 27/02/2024 hebben wij Kindermatras 80x160 Lilli Comfort aangeschaft. Een zeer goede prijs, Nederlandse kwaliteit (gezien de mate van milieuvriendelijkheid) en zeer praktische bezorg- of retourvoorwaarden. Maar vanaf nu vinden we alles erg leuk. De matras kreeg vrijwel onmiddellijk na het uitpakken zijn vorm. Er hoeft niet langer (een dag, twee dagen) te worden gewacht met het waterpas stellen van de matras, zoals bij andere fabrikanten gebruikelijk is. Overigens een zeer interessante geur bij het uitpakken. De geur is vergelijkbaar met het interieur van een nieuwe BMW. Wij gaan het matras niet retourneren :-). Bedankt voor alles.

Snelle levering en inderdaad razendsnelle reactie op vragen via whatsapp (zelf op zondagavond!).

Super fijne service

Goede matrassen, goede prijs-kwaliteit

Bestelling was heel snel binnen, tweede keer dat we een matras hier bestellen voor de kinderen, en ze zijn prima! Tussendoor een ander matras besteld, maar dat was niet zo'n succes, slap en zeer dun. Zou deze webshop zeker aanraden.

Uiterst tevreden

Wij gingen op zoek naar een matras voor het eerste kinderbedje van ons zoontje. Via google kwamen we dan op de kinderkamerwebwinkel.nl terecht waar er over elke matras duidelijke informatie teruggevonden kan worden. Uiteindelijk zijn we voor de Lilli Cooltech gegaan en hier zijn we echt ontzettend tevreden van! Goede kwaliteit, snelle levering en duidelijke communicatie.

Goed product, snel geleverd

Een kwalitatief goed matras en de levering was snel!

Top service!

Correct en super snel geholpen met een pakket die verloren/gestolen is. Niets op aan te merken! Top service!

Ik had de bestelling binnen 2 dagen binnen... Erg blij met de producten.

Duidelijke omschrijving bij producten

Erg tevreden

Vriendelijke klantenservice die de tijd nam om het een en ander uit te leggen. Overzichtelijke website met veel informatie. Onze dochter slaapt als een roos.

Zeer snelle levering

Oké qua prijs-kwaliteit en een zeer snelle levering. Daags nadien. Heel fijn!

Superfijn matras

Mijn zoon slaapt heerlijk op zijn nieuwe matras. Het was keurig verpakt en snel in huis. Lekker zacht en zeer geschikt voor mijn zoon van 6.

Kind is helemaal blij!

De bestelling liep zoals het hoort; duidelijke communicatie ook vanuit de vervoerder. Bed was economisch en deugdelijk verpakt en was onbeschadigd en compleet. Makkelijk in elkaar te zetten. Er was wat verwarring over schroeven aan onze kant, maar we werden snel en keurig te woord gestaan.

Snelle levering en super fijn matras!

Over Kinderkamerwebwinkel.nl

Kinderkamerwebwinkel.nl levert al meer dan 10 jaar topkwaliteit kinderbedden, kindermeubels, matrassen en beddengoed met laagste prijsgarantie. In 2024 wordt via de nieuwe webwinkel Kidssleep.nl ook de beste aanbod kindermatrassen en beddengoed verkocht. Bekijk hier de reviews die verzameld zijn met Kiyoh. Daarnaast kunnen jullie ook nog op Google meer reviews van ons vinden.