Fijne informatie

Op zoek naar een matras voor het nieuwe bed voor onze peuter vond ik lastiger dan verwacht. Erg fijn dat er op deze site goed uitgelegd staat wat belangrijk is hiervoor, dit en het feit dat je 100 dagen mag proefslapen geeft een goed vertrouwd gevoel. Tot nog toe geen spijt!

Goede en snelle webshop

De aankoop van het kindermatras snel en goed afgehandeld. Product voldoet helemaal aan de verwachtingen en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Voldoet aan alle verwachtingen

Keurig de juiste producten geleverd gekregen, werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Geen op- of aanmerkingen.

Duidelijke omschrijvingen en prima levering

Op de site werden de producten duidelijk uitgelegd. Ook meer achtergrondinformatie welk matras voor kinderen het beste is. Makkelijk bestelproces en prima levering.

snelle service

Snelle service. Ook werd er niet moeilijk gedaan toen een product beschadigd was door de bezorging. Een dag later hadden we alweer een nieuw exemplaar!

Prettige duidelijke communicatie voorafgaand aan levering. Geleverd volgens afspraak. Bed is van goede degelijke kwaliteit. Echt heel mooi en een aanrader! Erg blij mee!

Perfecte service

Perfecte service! Attente bezorger en toen later bleek dat twee onderdelen beschadigd waren tijdens transport zonder moeite nieuwe onderdelen ontvangen.

Goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering.

Goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering.

Duidelijke website met kwaliteitsproducten.

Een vlotte levering van een prima kwaliteitsmatras.

Erg goed

Duurzaam en veilig voor je kindje. Snelle levering

Snelle levering zoals vermeld op de website . Goed verpakt en producten zijn van goede kwaliteit! Leuke actie dat je 10 euro korting krijgt op je aankoop wanneer je je aanmeld voor de nieuwsbrief. Ik zou dit nog ergens op de website vermelden, nu plopt het eenmalig op als banner wanneer je de website bezoekt. Maar je ontvangt deze melding daarna niet meer. Tevreden klant!

Snelle levering en goede kwaliteit

Product is snel geleverd. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Zeker een aanrader

Duidelijk en snel

Goede informatie op de website bii het produkt en supersnel geleverd.

Duidelijke website en snelle levering.

Fijne website, goede nuttige recensies en makkelijk bestellen.

Heel goed, fijne matrassen hele snelle levering

2 matrassen besteld, duidelijke uitleg op de site waardoor ik wist wat we nodig hadden. De kinderen slapen heerlijk!

Klantvriendelijk en fijne producten

Een matras en hoezen besteld. Ben hier erg tevreden mee. Het eerste matras dat ik besteld had werd niet geleverd, de track en trace gaf aan dat deze in het depot lag. Na een paar dagen contact opgenomen en ze hebben gelijk een nieuw matras verstuurd dat wel de volgende dag in huis was. Toppie, zo hoort de klantenservice te zijn! Deze winkel ga ik onthouden voor als ik meer wil bestellen.

Bed besteld voor bepaalde datum

Leverdatum was geen probleem achteraf betalen ook niet super geregeld

Goed betaalbaar, goed product en zeer snel geleverd

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en de vpgende dag gelverd. Dus ben zeer positief

Goed, stevig meubilair en goede klantenservice

Nu twee bestellingen gedaan, beide keren tevreden. Stevig stapelbed en ook het bed Emma een mooi en goed bed. De tweede keer ging bij het bestellen iets fout met het invoeren van een kortingscode. Na een telefoontje naar de klantenservice werd dit heel snel verholpen waarvoor nog hartelijk dank.

Goede service goed stevig materiaal

Mooi meisjes bed besteld, werd gelijk contact opgenomen voor het bezorgen en binnen 3 dagen had ik het bed binnen, heel erg mooi en stevig bed

Snelle en nette levering!

Heel fijn matras! Mijn zoontje slaapt heerlijk! Het matras werd snel geleverd.

Prima service.

Prima service. Je krijgt onmiddellijk een duidelijk antwoord op je vragen via mail. Ik zou zeker en vast een nieuwe bestelling plaatsen. Alles is vlot verlopen.

Erg fraai bed die ook netjes werd bezorgd en gemonteerd.

Goede service winkel, levering kinderbed fout gelopen

De bestelling via webwinkel verliep vlot en via goede communicatie. Echter bij de levering ontbraken 2 pakketten en daar liep de communicatie veel moeizamer. Het heeft mij heel wat telefoontjes van BE naar NL gekost om uiteindelijk info te krijgen over nieuwe leverdatum. Hopelijk valt mijn telefoonrekening mee... Een paar keer werd er ook niet geleverd op aangekondigde dag en uur. Ondertussen alles ontvangen en heel blij met de aankoop! Graag wil ik ook Tobi van foxglobal hiervoor bedanken. Deze medewerker heeft erg zijn best gedaan. De webwinkel heeft ook heel snel gezorgd voor een extra kadootje als goedmakertje waarvoor dank! Uiteindelijk een tevreden klant en ik zal zeker nog bestellen!

Erg behulpzaam, goede afspraken goed nagekomen.