Klantvriendelijk en service gericht

Snelle en vriendelijke reactie van klantenservice na verzoek tot uitstel van levering. Keurig geleverd op afgesproken datum.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne winkel, snelle levering!

Super snelle levering, producten nog niet getest maar ziet er goed uit!

Lange levertijd

Op de website adverteert u met levertijden van 1 tot twee werkdagen. In de praktijk zijn het het wat meer. En dat ligt aan de pakket bezorg service waarmee u samenwerkt. Dpd. Ronduit slecht te noemen. Ik kreeg een email van u /dpd dat mijn matras op woensdag bezorgd zou worden. Dus ik heb het oude bed op woensdag ochtend uit elkaar gehaald en het nieuwe bed in elkaar voor mijn zoon. Zodat hij er die avond met uw matras erin lekker zou kunnen slapen. Om vijf uur hadden we nog geen matras. Ik heb met dpd geprobeerd te bellen. 3 kwartier in de wacht gehangen en nog geen contact gekregen. Mijn zoon heeft die avond tussen ons in geslapen omdat wij zijn orde bed al uit elkaar hadden gehaald. Volgende dag nog geen communicatie met dpd. Dus ik heb asr gebeld. Zij hebben mij goed geholpen en mijn pakket, het matras getrasseerd. Het bleek in een verkeerd depot te zijn. Dus mijn matraas zou ook op donderdag niet bij mij arriveren. Mijn zoon moest dus nog een nacht bij ons in bed! Uiteindelijk is het matras op vrijdag om half vier bij mij thuis afgeleverd door dpd. Na vijf werkdagen kon mijn zoon in zijn nieuwe bed slapen. Kortom het advies voor u om met een andere pakket service samen te gaan werken. Als ik het zelfde matras bij bol. Com besteld dan had ik het de volgende dag in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hoi Nathalie, Bedankt voor je waardevolle feedback en wat jammer dat je niet geheel tevreden bent met de levering. We hebben je bestelling gelijk de volgende werkdag verstuurd en er zijn inderdaad door DPD fouten gemaakt waardoor het pakket naar een andere depot is gegaan. Dit soort fouten komen in de praktijk helaas voor bij alle pakketdiensten (evenveel als Postnl en DHL). Overigens het matras wat je anders op bol had besteld hadden wij ook verstuurd met DPD, dit had dus niks uitgemaakt. Sorry dat het wat langer heeft geduurd en wij begrijpen je frustratie. In ieder geval wensen wij je zoontje veel slaapplezier toe.

Duidelijk overzicht op de website en snelle service

Prima ervaring, online product besteld en in de winkel opgehaald. Kreeg netjes op tijd bericht dat het binnen was via een telefoontje en herinnering per mail.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle bezorging, product voldoet aan de verwachtingen.

Geen problemen, snelle bezorging, product voldoet aan verwachtingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima, soepel en goed verlopen

Alles goed en soepel verlopen

Goeie service snel bereikbaar

Goeie service snelle levering

Goede en snelle service!

Kinderkamer besteld via deze site. Commode was niet tijdig leverbaar en kinderkamerwebwinkel informeerde ons via whatsapp. Zeer goed en behulpzaam! Dacht ook mee over eventuele alternatieven. Bij het opzetten bleken de deuren van de kast beschadigd. Wederom via whatsapp gemeld en binnen 10 minuten antwoord. Op goede vrijdag zelfs! Niet verwacht, wel gekregen. Super site!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Klantvriendelijk, snelle levering, product zoals omschreven

Mooi bed en precies zoals afgebeeld, snelle levering en vriendelijke medewerkers. Ook handig dat er een montage optie is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles in orde, niks op aan te merken

Snelle levering en alles correct verlopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn matras voor goede prijs snel geleverd

Prima, is aan te raden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende service en prima kwaliteit

Snelle levering van het kindermatras. Met de track en trace code hoefde ik gelukkig niet de hele dag thuis te blijven maar kon ik de bezorger makkelijk volgen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer goede service en vriendelijk personeel en reageren heel snel via whattsapp

Voor de aankoop informatie opgevraagd en wij ontvingen direct antwoord. Daarna was de keuze snel gemaakt en hebben wij een bestelling geplaatst. Het gehele proces van bestellen tot levering was perfect! Wij werden ook goed op de hoogte gehouden. Wij raden deze winkel zeker aan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne service. Alles was op voorraad en er vriendelijk personeel. Meubels waren netjes bezorgd, geen schade aan dozen of iets.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle levering en goed product.

Goede service, snelle levering en goed product. Matras (Lilli Furniture Kindermatras Cooltouch) is nu al een tijdje in gebruik en mijn zoontje die het normaal altijd erg snel warm heeft slaapt er heerlijk op

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en duidelijke service!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle levering en goede service

Goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering

Fijne website, waar duidelijke uitgebreide over het matras bijstond. Prijs-kwaliteitsverhouding is goed, en een leuke kortingscode van 10 euro kunnen gebruiken. Matras kon meteen gebruikt worden doordat het kort voor verzending verpakt werd als handzame rol. De levering duurde wel langer dan aangegeven op de website. Niet 1 werkdag maar 3. Maar nog redelijk snel na 5 dagen geleverd.

Great service

The best thing is that I asked all the questions by whatsapp and you answered me. The only thing I would like you to improve is that I would like you to have a showroom to touch you products. Thank you!

Top service!

Er was bij de levering iets niet helemaal goed gegaan, contact opgenomen en werd gelijk opgelost. Zeer tevreden!

Meer dan tevreden

Voor mijn aankoop had ik eerst mailcontact. Een medewerker heeft mij goed geadviseerd over stapelbedden en kindermatrassen. Het kon gelukkig ook snel geleverd worden en mijn kinderen zijn ontzettend blij met het stapelbed Pino!

Helaas niet ok

Helaas niet ok, weken moeten wachten op levering. Drie keer getracht een afspraak in te plannen, hiervoor van alles geregeld, een aantal keren niet compleet, dus afspraak ging toch niet door. Extra betaald voor bezorging in huis, was niet bekend bij de chauffeur. Nu pakket eindelijk geleverd, helaas nog niet compleet. Wat een nare ervaring

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Hallo Naomi, Bedankt voor je waardevolle feedback. Door fouten van een nieuwe medewerker in het magazijn zijn pakketten van jou verwisseld met een andere klant. Hierdoor was het voor ons een hele puzzel om alles weer voor elkaar te krijgen. Gelukkig hebben wij alles toch nog naar tevredenheid voor jullie kunnen oplossen. Geniet van de prachtige hoogslaper.

Perfect, zeker aan te bevelen

Superservice en goede kwaliteit

Snel geleverd en een prachtig bed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik koop mijn volgende matras weer hier. site, snelle levering, mooi product.

Heldere site, snelle levering, mooi product van Nederlands fabrikaat dus onder strenge productie eisen.

Over Kinderkamerwebwinkel.nl

Filter op Taal