Goed product, prettige klantenservice

Peuterbed besteld inclusief matras bij Ikea. Het Ikea matras is te zacht / biedt weinig comfort en ondersteuning, zodoende het Kindermatras 70x160 Lilli Cooltouch besteld. Zeer tevreden over het product. Qua stevigheid voelt het aan als HR45. Er was wat onduidelijkheid rondom de leverancier. Dit werd snel, adequaat en prettig opgelost door de klantenservice. Kinderkamerwebwinkel is een aanrader!!

Snelle en goeie service

Super goeie matrassen de kinderen slapen er heerlijk op!

Heel goed geholpen

Goede ervaring met de winkel . Was er snel . En ziet er heel mooi uit . Bedankt

Matras bevalt uitstekend

Op de website staat goede voorlichting over de aankoop van een kindermatras. Verzending was vlot en we zijn zeer tevreden met het matras. Onze dochter van 7 slaapt er heerlijk op.

Super snelle levering en top service

Mijn bestelling was binnen no time in huis, ondanks de feestdagen. Daarnaast gaf de website duidelijke informatie en foto's wat overeen kwam met het product. Enorm blij mee. Alleen 1 tip, DPD is een slechte leverancier.. ons pakket was blijkbaar al de hele ochtend met de lift op en neer aan het gaan zonder dat ik het wist. Gelukkig hebben we hele lieve buren :).

top

Zeer snel geleverd, producten goed verpakt, overzichtelijke website met gamma zoals het moet , de essentie voor je kind. Snelle, vriendelijke support bij vragen. Enig minpuntje was dat er geen informatie/garantie/onderhouds boekje bij de matrassen zat.

Fijne webwinkel

Ik heb een matras besteld. Was binnen 2 dagen geleverd en hij is top. Mijn dochtertje is er heel blij mee.

Goede spullen en service

Alles te vinden voor je kinderen. Snelle en deskundige service & mooie producten!

Op tijd geleverd en alles in orde

Goed verstuurd prima service

Vriendelijke en prima service. Producten worden goed verpakt verstuurd.

Zeer snelle en nette levering

Zoals altijd wordt de levering netjes en op tijd verzonden. De site is duidelijk en je wordt goed geholpen als je vragen hebt

Goede service, goede kwaliteit, zeer tevreden

Heerlijk matras

Wij hebben in 2021 een matras Lilli furniture gekocht. Zelfs voor een volwassene ligt dit matras heerlijk!

Snelle levering product zoals omschreven

Snelle levering product zoals omschreven.

Heerlijk dekbed

Zonder te zien en voelen een dekbed bestellen vind ik zelf heel wat ! Maar ik had het niet beter kunnen doen ! Heerlijk goed aanvoelend dekbed ,niet te zwaar ook niet te licht Met een luxe buitenkant , applausje voor kinderkamerwebwinkel

Prima service, prima matras

De matras kwam licht beschadigd aan (door fout van de vervoerder). Dit heeft de klantenservice heel netjes opgepakt. Ik ben verder heel tevreden en mijn zoon slaapt de komende jaren heerlijk. Dat is ook heel wat waard.

Een zeer prettige winkel!

We hebben bij deze winkel een matras, dekbed en kussen gekocht. Het zijn zeer goede producten. Ook bied de winkel een goede service. Wij zijn zeer tevreden!

Superfijn professioneel en prettig bedrijf met goede producten.

De communicatie is pro-actief, duidelijk en vriendelijk. De producten zijn goed en bestellen gaat gemakkelijk. Maar de 5de ster zit echt in de mensen die hier werken. Je kan ze alles vragen, als dat al nodig is, en de antwoorden zijn zo vriendelijk en duidelijk, echt top!

Fijn matras en prima levering

Fijn kindermatras; goede uitleg over de materialen, het matras is stevig maar ligt tegelijkertijd niet hard. Erg blij mee! Levering verliep ook prima

Mooie bed, goede kwaliteit. Mijn zoontje is er blij mee

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik heb hier nu meerdere keren besteld en elke keer naar tevredenheid. Vriendelijke service, goede kwaliteit en snelle levering. Zou hier weer opnieuw een asnkopen doen.

Mooi stevig bed

Bestel proces ging goed. Levering duurde wel lang vonden wij. 2 weken ongeveer, op website stond dat het sneller zou zijn. Bed was mooi en stevig. Dochter is er erg blij mee en ze slaapt er heerlijk in!

Goede producten

We hebben goede producten ontvangen en er was een goede communicatie!

Over Kinderkamerwebwinkel.nl

Kinderkamerwebwinkel.nl levert al meer dan 10 jaar topkwaliteit kinderbedden, kindermeubels, matrassen en beddengoed met laagste prijsgarantie. In 2024 wordt via de nieuwe webwinkel Kidssleep.nl ook de beste aanbod kindermatrassen en beddengoed verkocht. Bekijk hier de reviews die verzameld zijn met Kiyoh. Daarnaast kunnen jullie ook nog op Google meer reviews van ons vinden.