Goede producten

We hebben goede producten ontvangen en er was een goede communicatie!

Fijne levering, top kwaliteit bed. Heel tevreden!

Mooi bed voor dochter gekocht

We hebben veel sites bekeken om een mooi bed voor onze dochter die uit haar ledikant groeide te vinden. Uiteindelijk gekozen voor deze en ontzettend tevreden met het resultaat. In elkaar zetten was prima en het is een mooi afgewerkt en stevig bed.

Heel goed.

Goede producten en goede service.

Zeer prettige service

Zowel voor de aankoop (bed en matras), als na de aankoop uitzonderlijk goed geholpen. Hele prettige online winkel.

Snelle levering, goede service

Onze bestelling werd snel geleverd. Na aankomst bleek het matras enorm te ruiken. Na contact met klantenservice het matras aantal dagen extra buiten laten liggen en tijk gewassen. De geur ging er echter niet uit. Wederom contact gehad met klantenservice. Ze vonden het erg vervelend en kreeg direct mijn geld terug. Later opnieuw een matras besteld en deze was gelijk helemaal in orde! Super netjes geholpen door hen!

Goeie hulp bij vragen. Alles goed, netjes en snel geleverd. Kwaliteit is ook goed.

Mooi bed en prima service. Bestelling ging snel en bezorging ook perfect. Ze bellen netjes even van te voren dat ze er bijna zijn.

Top product en goede service

Inmiddels de tweede kindermatras gekocht. Goede kwaliteit en slaapt prima voor de kids. Ruilen van een product gaat probleemloos en e-mail wordt snel behandeld. Betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf.

Goede prijs/kwaliteit

Wij hebben een bed besteld en alles gekregen zoals geïnformeerd en afgesproken. Het plannetje om in elkaar te zetten, was soms niet helemaal duidelijk. Maar als je handig bent, lukt je dit zeker!

Goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit. Helaas wel licht beschadigd bezorgd.

Snelle en correcte levering

Het bestelde kindermatras werd snel en correct geleverd

Fijne webwinkel

Mooie producten, vlot bezorgd

Levering snel mooi dekbedovertrek

Een minpuntje Verzending 1 overtrek in groooote doos Geen bon o i d erbij Ik ben al op gevorderde leeftijd dus zal niet zo heel veel gebruikmaken v jullie diensten Zeer tevreden

Prettig

Fijn dat het op tijd en netjes is geleverd. Bezorgkosten wel echt duur en jammer dat de lattenbodem los is geleverd en je deze zelf moet vast boren. Verder mooi en leuk bed.

Goede producten en snelle afhandeling retour

Ik kende de winkel nog niet dus dan een beetje spannend om een groot bedrag uit te geven maar heel erg tevreden. Matras voor m'n dochters bed is goede kwaliteit, erg blij mee. Ook de waterdichte hoes voelt super goed. Ik had een verkeerde maat kussen besteld. Er zat helaas geen retourticket bij. Maar het is de bedoeling dat je een mailtje stuurt met wat je retour wilt sturen en dan krijg je een retourlabel via mail. Kreeg vrijwel meteen een bericht terug en toen kon ik het retour heel snel retourneren en kreeg ik ook het geld super snel teruggestort. Heel goed verlopen allemaal.

Positief

Goede service en ontvangst van het kinderbed.

Super en snel!

Ik had een matras nodig voor mijn dochter. Het product werd erg fijn en goed omschreven. Je wil namelijk voor je kind het beste dus dan moet je wel weten wat je het beste kan kopen.

Prima levering - mooie materialen

De aangegeven leveringstijden werden gerespecteerd. De dag van levering werd alles Vlot gecommuniceerd en bijgewerkt in realtime. We ontvingen een mooi en kwaliteitsvol bed van Bopita. Ons zoontje is er alvast blij mee.

Kwaliteit en snel geleverd.

Helemaal tevreden. Goede kwaliteit snel geleverd, goed geprijst tov concurrent. Voor het bezorgen van de grote meubelen stemt de leverancier een afspraak vond bezorgen af. Top!

Super mooie artikelen

Snel geleverd en goede kwaliteit

Een Fan er bij.

Doordat alles wat je eventueel nodig hebt om het kinderbed compleet te maken direct ziet als keuze en je het met een klik mee kan bestellen is het bestellen heel eenvoudig. Toen ik zag dat ik achteraf kon betalen én ze een laagste prijs garantie hadden heb ik gelijk maar alles besteld. De manier van communiceren van bestellen tot leveren is leuk en duidelijk. Kortom ik ben Fan!

Great service and quick delivery.

A nice selection of products, ordering system was easy and the delivery handling excellent.

Goede kijdermatrasen

Uitgebreide informatie over kijdermatrasen op de website

Betrouwbare en snelle webshop met goede service

Deze webshop doet wat ze beloven: als artikelen niet bevallen, ontvang je je geld terug. Voor mij was dat een verrassing: ik had de website niet goed gelezen en was erop berekend dat ik de uitgeprobeerde artikelen zou moeten betalen. Dat bleek niet het geval. Gelukkig beatwoorden de bestelde matras en het kussen aan de verwachtingen. Ze zijn van prima kwaliteit. Alleen de molton en hoes-onderlakens zijn te groot voor de matras van 1.90 m. De uitgeprobeerde artikelen mocht ik houden om "een ander blij mee te maken", de rest is geretourneerd. Complimenten voor deze website!

De Linie 3H 2905AX Capelle aan den ijssel

Over Kinderkamerwebwinkel.nl

Kinderkamerwebwinkel.nl levert al meer dan 10 jaar topkwaliteit kinderbedden, kindermeubels, matrassen en beddengoed met laagste prijsgarantie. In 2024 wordt via de nieuwe webwinkel Kidssleep.nl ook de beste aanbod kindermatrassen en beddengoed verkocht. Bekijk hier de reviews die verzameld zijn met Kiyoh. Daarnaast kunnen jullie ook nog op Google meer reviews van ons vinden.