Fijne webshop met prettige afhandeling!

Wij hadden een bed besteld voor ons zoontje. Ivm verhuizing hadden we gevraagd of het bed op een bepaalde dag geleverd kon worden. Dit werd allemaal keurig en vlot geregeld! Het bed is van goede kwaliteit en stond vlug in elkaar.

Snelle, nette levering

Online een matras besteld en deze werd netjes en vlot geleverd!

Betrouwbaar

Goede ervaring en op afspraak

Goede ervaring gehad

Alles spullen netjes geleverd en het bed was makkelijk en snel in elkaar te zetten. Onze dochter is helemaal happy.

Vriendelijke communicatie

Vriendelijke communicatie, ze leveren mooie producten! En geven fijn advies

Snel geleverd, goede kwaliteit

Snel geleverd, goede kwaliteit

Perfecte kwaliteit, service en klantvriendelijkheid

Enorm goed geslaagd voor een kinderbed, matras en kussen. Goede communicatie. Perfecte service en klantvriendelijkheid. Raad zeker aan om hier te bestellen, zeer correct en goed bedrijf.

Fijne webwinkel, komt afspraken na en goede spullen.

Ik heb nu voor de 2e keer een matras hier besteld, deze is van goede kwaliteit en ligt erg lekker. Levering en communicatie zijn prima.

Tot nu toe super bedrijf.

Hele vriendelijke, behulpzame, meedenkende verkoper. Wij staan zelf voor een verhuizing over een paar maanden en het maakte niets uit om het gekochte product pas dan af te leveren. Super geholpen.

Altijd weer goed en tevreden

Wederom weer top ervaringen met de webshop. Ik heb als moeder al heel wat webshops gehad maar deze staat echt bovenaan. Snelle levering en ook extra leuke korting bij het tweede of derde product. Netjes bezorgd en de klanten service is echt vijf sterren waard.

Goed, degelijk materiaal en een mooie service!

Prettig om bij te bestellen. Contact verloopt snel en prima. Echte kwaliteit! Klein minpuntje: in elkaar zetten duurt iets langer dan wordt aangegeven maar gaat wel simpel.

Goede ervaring.

Een matras besteld voor in ons peuterbed. De andere positieve reviews haalde me over hier te bestellen. Het matras werd snel geleverd en was netjes verpakt. Via de mail werd ik goed op de hoogte gehouden van de verzending. De kwaliteit komt op mij ook goed over en de stevigheid van het matras lijkt me ook prima voor een peuter. Ik zou hier zeker vaker bestellen!

Prima :)

Alles goed gewerkt! Bedje en matras zien er heel mooi uit en ons kindje slaapt er goed in. Door een klein foutje zat er geen handleiding in het pakket, maar via WhatsApp kon ik contact opnemen met een medewerker die ook meteen reageerde (in het weekend). De medewerker stuurde de handleiding dan digitaal toe en dat was prima. Uitstekend klantencontact dus.

Fijn matras, goed ingepakt, nette levering

Product is zoals op internet staat aangegeven. Is goed verpakt en wordt netjes binnen de genoemde leveringsdatum geleverd. Kwaliteit van product is goed.

Mijn dochter is super blij met haar bed, nog mooier als op de foto! Het is een erg stevig beg, goede kwaliteit

Geweldige service

Ik bestelde een matras, maar dat bleek achteraf niet nodig. Ik mailde, hoe ik het matras weer retour kon sturen. Daar bleek ik een retouretiket voor te moeten printen, maar dat is lastig zonder printer. Geen probleem, ze stuurden het etiket op. De dag nadat ik matras retour stuurde, was de retour verwerkt en had ik mijn aankoopbedrag terug ontvangen. Echt ontzettend klantvriendelijk en een geweldige service!

Fijne ervaring jullie ontdekt te hebben.

Bij het googelen ontdekte ik jullie website , overzichtelijk en niet te duur , was opzoek naar matras zonder zones voor mijn kleinzoon. Gemakkelijk te bestellen en betalen, had al goede referenties gelezen dat stelde me ook gerust, op de afgesproken dag goed verpakt en afgeleverd, super goede matras.

Mooie prijs, snel geleverd en goed ligcomfort

Voor ons zoontje een nieuw matras hier gekocht. Ben stiekem een beetje jaloers want zijn matras ligt lekkerder dan die van ons! Super snel geleverd voor een goede prijs. Ook laagdrempelig advies ontvangen via WhatsApp. Wij zijn zeer tevreden!

Zeer snelle levering en fijn product

De kinderkamer webwinkel is echt een aanrader! Fijne producten en snelle levering. Zeer tevreden.

Fijne matrassen

Matrassen werden zo verpakt dat het een 'klein' pakketje was. Ideaal! Snelle service. Goede kwaliteit matras, liggen goed. Fijn om te weten dat er geen schadelijke stoffen in zitten.

Mooi product en netjes op tijd geleverd

Kinderkamerwinkel had de beste prijs voor het product(hoogslaper) en alles werd goed gecommuniceerd en op tijd geleverd.

supergoede kwaliteit en snelle levering

supergoede kwaliteit en snelle levering

Snel en helemaal goed

Bestelling en levering waren makkelijk en snel. Het product was tip top in orde en onze dochter slaapt er heerlijk op!

Blij met de aankoop

Kindermatras gekocht, erg blij mee! Contact met klantenservice per mail ging snel en prettig. Blij met de aankoop via deze webwinkel.

Heel tevreden

Matras gekocht voor mijn dochter. Snel bezorgd. De matras bevalt haar goed. Heel tevreden.

De Linie 3H

2905AX Capelle aan den ijssel

Over Kinderkamerwebwinkel.nl

Kinderkamerwebwinkel.nl levert al meer dan 10 jaar topkwaliteit kinderbedden, kindermeubels, matrassen en beddengoed met laagste prijsgarantie. In 2024 wordt via de nieuwe webwinkel Kidssleep.nl ook de beste aanbod kindermatrassen en beddengoed verkocht. Bekijk hier de reviews die verzameld zijn met Kiyoh. Daarnaast kunnen jullie ook nog op Google meer reviews van ons vinden.