Top, aankoop Litecoins supersnel!

Aankoop van Litecoins was super snel geregeld, stonden gelijk op mijn account.

geweldig

altijd snel en veilg aankopen en verkopen

eenvoudig en vlug.

eenvoudig en vlug.

Net geholpen door Armand fijn en heel gemakkelijk !!

Snel en effectief geholpen

Echte mensen achter de chat, die direct en goed helpen.

Makkelijk en in het Nederlands

Eenvoudig handelen met Bitcoin.

zeer goed

Mijn ervaring zeer goed en veilig

Super gebruiksvriendelijk en fijne klantvriendelijkheid :)

Super gebruiksvriendelijk en fijne klantvriendelijkheid :)

duidelijkeuitleg

alles was zeer duidelijk en simpel

Sedert lange tijd ben ik 100% tevreden.

Uitstekend bedrijf.

Uitstekende service!

Super correct en directe hulp bij vragen of problemen!!! Heel blij mee!

Veilig gevoel

Betrouwbaar, goed gevoel.

Versturen geblokkeerd zonder opgaaf van reden

Hinderlijk dat mijn verzending op de website zonder opgaaf van reden geblokkeerd werd. Ik heb eerst een half uur gezocht naar wat ik fout deed... en heb t toen opgegeven. Een dag later, en via email, moest ik bevestigen dat ik niet naar een verdiensysteem aan het versturen was voordat ik mn E400 (in BTC) mocht versturen...

shitty, nothing is obvious. Now I have blocked 500 euro WTF

shitty, nothing is obvious. Now I have blocked 500 euro WTF

Functioneert uitstekend; goede opvolging bij probleem

prima wallet

snel en tevens snelle respons als je vragen hebt

Fantastisch!

Armando heeft mij super snel geholpen! Hij was erg duidelijk en ik kreeg direct de juiste informatie over mijn vraag.

Zeer betrouwbaar en snel

Zeer betrouwbaar en snel, vriendelijk en deskundig aan de telefoon.

slecht

Ik kan niet eens geld overmaken naar een crypto adres En nou moet ik een F* selfie van mij zelf sturen Alsof het een politie foto betreft

dit is voor mij de eerste keer om uit te proberen

dit is mijn eerste keer met een heel klein bedrag om te kijken wat ik hiermee kan doen wat ik graag zou willen wete is hoe betaal ik, als ik wat koop met crypto valuta hoe moet ik dat doen? das mijn vraag werkt het bijvoorbeeld hetzelfde als mijn ing telebankieren app?verder ziet het programma er goed en overzichtelijk uit en is uw prgramma zeker makkelijk te begrijpen bij minder begaafde mensen zeker geschikt voor mensen met een laag IQ, mensen met een laag IQ kunnen dit ook begrijpen en das belangrijk, verder bedank ik u voor deze makkelijke manier van zaken doen..

Zo gemakkelijk, vertrouwd en weinig bitcoins die gehackt kunnen worden. Het grootste deel van hun kapitaal zit namelijk in cold storage. Geen hoofdpijn, goede prijzen en super service xx

Hartstikke goed.

Ik ben mij er in gaan verdiepen en ik geloof hier echt in.

Eenvoudig en gewoon in het Nederlands

Bitmymoney reageert snel. Betalingen lopen vlot, communicatie is goed.

Nooit enig probleem gehad met Bitmymoney.

Mijn ervaringen met Bitmymoney zijn heel erg positief. Ik heb nooit een probleem gehad en als ik de helpdesk nodig had met een vraag werd ik altijd prima en vakkundig geholpen.

Snel en efficient

Kocht btc met ideal en was direct op het account alleen versturen duurde langer id goedgekeurd maar versturen werkt nog niet.