waardeloos

Ik begrijp totaal niet, waarom ik voor identificatie doeleinden een selfie moet maken, waar ik gewoon mijn identiteitsbewijs(zen) kan uploaden. Veel te omslachtig en niet zonder problemen, want ik krijg mijn gezicht en bewijs niet scherp in beeld met mijn webcam. Dit had best wel anders gekund.

Via de chat gelijk geholpen.

Betrouwbare online Bitcoin wallet

Een van de eerste online Bitcoin wallets. Erg makkelijk met IDeal om Bitcoins te kopen en veilig te laten bewaren.

Betrouwbare partner om BTC te kopen

Ik gebruik bitmymoney vrij intensief. Tot nu toe altijd zonder problemen. Support is goed. Er spreekt hier een tevreden klant!

Suggestie daadkrachtig & correct opgepakt

Zelf iets te snel doorgedrukt bij een betaling, suggestie om dit in toekomst te voorkomen voor anderen is direct opgepakt + tegemoetkoming richting mij, ondanks eigen blaam te verwijten valt. Prima opgelost en ga zo door Rob:- )

Top in transparantie kwaliteit beveiliging en gebruikersgemak

Als leek kon ik direct mee aan de slag , met optimaal gebruikersgemak en beveiliging.

Snelle en correcte service

het is goed en eenvoudig opgelost.

ik ben zeer tevreden. alleen was er een verificatieprobleem. dat is dan opgelost geworden.

Duidelijk te zien hoeveel er wachtende er zijn. Er wordt snel en doelgericht gehandeld. Fijne communicatie!

Betrouwbaar en voelt fijn

Ze voldoen perfect aan mijn wensen en verzoeken.

Subliem en zeer to-the-point!

Snelle reactie, geen poespas en vriendelijk. Precies zoals ik het wil!

Snelle koop en vlotte en adequate chat. Aanrader

Vandaag een account bij bitmymoney geopend. Ging supersnel. Direct een telefoontje of het goed was verlopen. Prima! Vervolgens in de chat wat vragen, die helder werden beantwoord. Aanrader

Helemaal goed

Ik werd goed geholpen, snel antwoord

Zeer eenvoudig om Bitcoins te kopen

Als first timer dit was zeer eenvoudig

Goed geholpen met mijn vraag

Goed geholpen, wel werd ik gewaarschuwd voor mogelijk groot risico (dat vond ik wat minder fijn)

Snel en staan altijd open voor opmerkingen en ideeën

Reageren altijd snel en komen altijd met een goede oplossing.

Makkelijk en overzichtelijk, ook voor een leek!

Goede app voor bitcoin kopen en verkopen. Makkelijke en overzichtelijke lay out. Service team is zeer competent in het oplossen van problemen, zelfs vrijdagavond om 22.30!! Top!

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk antwoord via de chatbox.

Leuke app

Armand is een held

Ik panikeer veel te snel. Dit is allemaal nieuw. Armand heeft me erdoor geholpen, en vrij snel. Top bedrijf Bitmymoney. Een echte aanrader!

Snel en simpel!!!

Snel, correct, vriendelijke en bekwaam

Deze is uitermate correct. Goede controle van mijn gegevens, prima afhandeling!

super en snel geholpen

Soepel

Zonder problemen en snel en eenvoudig Bitcoin kopen

Hier kan menig helpdesk nog wat van leren.

Snel, vriendelijk en persoonlijk. Keep up the good work!