Betrouwbaar en eerlijk

Snel reactie.

Snel, adequaat antwoord

Snelle reactie, adequaat antwoord en de medewerker wachtte tot alles gelukt en in orde was

Eenvoudig en altijd snel antwoord

Simpel te gebruiken, en bij vragen krijg je snel en goed advies, zelfs op zaterdag!

Topbedrijf

Supersnelle aan- en verkoop van bitcoin zonder gedoe. Chatsupport reageert direct op vragen.

Goede overzichtelijke broker.

Bij problemen krijg je snel contact en word je goed geholpen. Top !! Ga zo door.

Snelle acurate support

Snelle acurate support

goedddddddddddddddd

goeddd

Super snel en vriendelijk geholpen

Celeste kon niet gelijk een antwoord vinden, maar dat komt waarschijnlijk omdat dit via een finance afdeling gaat, ze heeft me gezegd dat ze me zou e-mailen zodra ze mijn info heeft gevonden. top klasse!

snelle service

even een vraag gesteld via chat op de site, en werd direct geholpen, fantastisch.

goede service via de chat!

Ik werd direct geholpen.

Miss Celeste: quick, vriendelijk and to the point!

Goed en betrouwbare exchange

Goede service en snelle reply op je vragen. Jammer dat ze niet meer coins hebben .

Ik stelde een vraag aan BitMyMoney waarvan ik wist dat dit niet in hun dienstenpakket zat

Ik kreeg toch uitgebreid antwoord met enkele links naar sites waar ik wél antwoord op mijn vraag kon vinden. Super!

helemaal top geholpen

hele goede en snelle dienst! dank

gemakkelijk en duidelijk

Heel snel een account. Supersnel. Heel gemakkelijk. En een bedrijf uit Nederland. Dat vind ik ook wel belangrijk. Fijne snelle service via chat. Aanrader.

Binnen anderhalf uur antwoord op mijn mail. Op zondag!

Makkelijk in gebruik. Fijne klantenservice. Goed bereikbaar. Zelfs op zondag.

Snelle chatreactie

Ik had iets verkeerd gedaan met een overschrijving. Vervolgens heb ik via de chat contact opgenomen. Keurige reactie ontvangen en zonder lange wachttijd. Houden zo!

Snel, en accuraat.

prima en snel

prima en snel antwoord en geen robot.

Fijne service, bitcoins makkelijk bewaren, kopen en versturen.

Fijne service, bitcoins makkelijk bewaren, kopen en versturen.

zeer snel en goed geholpen

Makkelijk toegankelijk via chat, en zeer goed, snel en vakkundig geholpen

snel en duidelijk geholpen

"Wij zijn ons ervan bewust dat wij destijds een slordige fout hebben gemaakt"

van in 8/2018 tem 1/2021 stonden er 0,526745BTC op mijn rekening en kreeg ik hiervan jaarrapporten voor 2019, 2020 en 2021. Ze maken boekingsfout en na jaren futselen ze dat uit je rekening. Zelfs met AUTHY.

Toppie

Kon nergens in mijn bitcoin account vinden hoe ik mijn E mail adres kon veranderen en heb gebruik gemaakt van de live chat en snel en goed geholpen door Celeste... Ik hoop dat het veranderen van mijn E mail adres net zo snel en goed zal gaan... Dank U wel.

Over Bitmymoney

Bij Bitmymoney kan je bitcoin, ethereum en litecoin kopen en bewaren. Jij beheert je rekening. Wij houden je coins veilig.