Simplicité

Bonjour Je recommande Bitmymoney car comparativement à d'autres Wallet, il est très facile, très simple surtout pour les personnes qui ne sont pas très internet. Il est également bien sécurisé, seul regret, il n'y a pas de carte. Bonne continuation M-A

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer bedankt voor jullie super support, fijn

De snelle reactie op vragen is erg fijn. Ik ben zelfs even gebeld omdat er iets niet duidelijk was . Wat ik als erg positief ervaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Het aankoopprobleem dat ik gisteren plotseling kreeg hebben jullie prima opgelost.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Site is duidelijk en simpel in gebruik.

Heb nog geen contact gehad met de klantenservice; is ook niet nodig geweest. Een site als deze maakt het voor iedereen mogelijk om crypto's aan te schaffen.

simpel

Een snelle en gemakkelijke dienst

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige service en leuke kundige mensen aan de telefoon!

Top! Alles erg overzichtelijk en helder aangegeven. Goede site!

redelijk negatief

Slechte bereikbaarheid Trage beantwoording van vragen Geen daghandel mogelijk Verschil in koers bij het drukken op de Koop-knop en de uiteindelijke koopprijs

Snel, goedkoop,

Bij vragen via chat-bericht snel antwoord en hulp.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Sinds kort div. transactiesdaan. Bij verkoop zou het iets sneller kunnen, maar voor de rest ben

Sinds kort div. transacties gedaan. Bij verkoop zou het iets sneller kunnen, maar voor de rest ben ik super content!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed, snel, en krijg van support snel antwoorden op eventuele vragen.

Vrij recent een aantal aankopen gedaan en deze warden snel afgehandeld. Behalve de eerste aankoop boven de €200, want die moest eerst geverifieerd worden door support (per telefoon). Aangezien ik geen nummers opneem die niet in mijn contactenlijst staan, duurde e.e.a. wat langer. Echter na mijn email waarom e.e.a. zo lang duurde, werd dit per mail uitgelegd en was gelijkertijd de transactie afgerond.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

het is effe wennen om tegaan winnen en ontrusten

wij zijn pas ingestapt met een goed gevoel, maar daarna was het wennen omdat de inleg ging dalen. Maar alles met geduld moet goed komen .En leren om op het juiste moment om bij te storten

Snel en duidelijke uitleg

snel en duidelijk

snel en behulpzaam

vraagje via de chat en meteen probleem opgelost in no time, super service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service met duidelijke antwoorden

Goede service met duidelijke antwoorden vriendelijke groet Theo de Bruijn

heel goed

direct en correct geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, goed bereikbaar, tot nu toe zeer betrouwbaar gebleken

Fijne exchange. Jammer dat we nog steeds geen ltc en eth kunnen versturen via wallets naar Bitmymoney.

Klasse!

Keurig zoals afgesproken wordt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede, snelle service, heel aardig personeel!

Goede, snelle service, heel aardig personeel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede site en informatie. Komt allemaal vertrouwd over ook op you tube,

TOP

Snel en duidelijk

Klantvriendelijke site ( goede uitleg.)

Geweldige app

Snel geld erop en eraf top app

makkie

duidelijk wat de bedoeling is

Snelle reactie op supportvraag

Ik had een vraag over de 2FA en hoewel het al vrijdagavond was, kreeg ik 's nachts al een antwoord. Prima service dus!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik heb mijn account al sinds 2015, altijd goed gegaan!

Logisch dat bij heel veel drukte de site even wat langzamer loopt. Maar ja....bij de Efteling moet je echt heel lang in de rij staan voordat je naar binnen mag. Dan gaat het bij Bitmymoney toch echt wel wat sneller. En geld stipt op tijd op mijn rekening gestort.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

gewoon snel, adequaat, behulpzaam en goed

ik had moeite met verkoop; chat/tel; heel snel geholpen.

Over Bitmymoney

Filter op Taal