prima te volgen

snel en gemakkelijk

Super niet de goedkoopste maar wel de beste service

De service die Bitmymoney mag ook beloont worden

werkt goed heel goed

de handelingen die ik uitvoer en de verwerking loopt prima

Goed bedrijf met een correcte service

Prettige Nederlandse organisatie die eenvoudig te gebruiken Crypto rekeningen aanbiedt en zo nodig een goede en snelle service biedt.

duidelijk en professioneel

Ik heb een traidings-software gekocht en deze betaald uit in crypthocurrency. Via Bitmymoney kan ik deze currency omzetten in euro's. Bitmymoney is een ster in het heelal voor de toekomst.

Gewoon heel prettig en klantvriendelijk

Prettig en het geeft vertrouwen als klan in relatie tot Bitmymoney.

Niet voor Litecoin of ETH gebruiken!!

LET OP: Als je bij dit bedrijf ETH of Litecoin koop ben je verplicht dit op hun site te laten staan. Je kan het dus niet naar je eigen wallet sturen!! (heel erg vreemd natuurlijk) Je kan het alleen weer via hun verkopen, tegen, natuurlijk, een leuke fee. Ik hoop dat ze dit zeer snel oplossen want ik koop er anders niks meer. Ook zal ik niet meer, zoals ik wel zeer veel heb gedaan in het verleden, Bitmymoney aanbevelen.

fantastisch!!

Bij alles wat ik doe...kopen, betalen, zenden...alles gaat snel en wordt keurig afgehandeld. Als je vragen hebt, heb je in no time antwoord. Een geweldig bedrijf met hart voor de clientéle.

Makkelijk in gebruik voor dummies

Voor mensen die geen verstand hebben van Crypto maar wel willen investeren is Bitmymoney een zeer makkelijk te gebruiken. Dus wacht niet langer en verzeker jezelf van een gedeelte of hele Bitcoin, Ether of Litecoin!

Top!!!

Super goed en goede support en controle. Heel vertrouwd

perfect

Prima app, uitstekende site. Wekt veel vertrouwen.

geen idee

goed heb net 10 min account aangemaakt

GEWELDIG

super service! fijn en makkelijk in gebruik voor zowel kopen, verkopen als beheren

Goed bereikbaar vriendelijk,behulpzaam,top

Overtuigend

Professioneel

Uitstekende site

Heel goede site

Lekker snel en makkelijk kopen

geweldig makkelijk en overzichtelijk

Makkelijk te gebruiken en uitmuntende service

Goede ondersteuning en super simpel in gebruik

Prima service en meestal alles snel geregeld

goede en snelle uitleg

ik werd direct geholpen, geen lange wachtrij

Prima en snel geholpen met heldere antwoorden. Fijn dat de chat zo snel ging.

Snel, veilig

Ik had een andere rekening gebruikt dan gekoppeld. Via de chat gevraagd waarom dit niet op de rekning kwam, was dus door een rekning die niet gekoppeld was. Bij de chat binnen 30 seconden!!! reactie en na telefonische verificatie en bankverificatie gelijk geregeld. Dit alles binnen 2-3 minuten TOP

Uitstekend geholpen !

Als beginnende speler hier met bitcoin ben ik op de helpdesk en de chat steeds vriendelijk en duidelijk geholpen geweest. Mvg, Peter

Goed werkende site

Site werkt goed en erg gebruiksvriendelijk. Je krijgt niet de beste koersen, dat is enigszins kwalijk. Het is geen beurs waar je kan handelen.

Duidelijk

Zeer goed geholpen door een bekwame medewerker.