perfect en correkt

sinds kort bij deze organisatie maar wil wel langzaam doorgroeien met ons vermogen .jammer er wordt geen koop of verkoop advies gegeven

steeds zeer betrouwbaar

mijn ervaring dateren nog van bitcoins 500 tot 900 euro toen tijd in ziekenhuis gelegen en ik kwam er uit bitcoins over 10.000,00 euro dat waren heftige schommelingen.maar om rekeningen te betalen met bitcoins wordt binnen uur geregeld erg sterk al die service en ook nog zo veilig hans

alles loopt vlekkeloos of met goede alerte zorg via een telefoontje

Het betalingsverkeer via bitcoin loopt goed. Wel opletten als je het een nacht laat staan. Soms kan het zelfs al met een kwartier wel 5% schelen in de min of in de plus van de koerswisselingen..

snel

Al een paar keer helpdesk geraadpleegd, snelle reactie met goede tips.

Handige, overzichtelijke site

Mijn eerste ervaring met criptomunten en het bevalt me wel.

Snelle reactie!

Binnen de kortste keren goed geholpen binnen kantoortijd.

Een top service

Had een probleem met mijn account, via de chat is dit snel opgelost!

Handige site en App

Werkt makkelijk en via de app heel makkelijk geld storten/opnemen

goed,

voelt betrouwbaar

Alles goed geregelt hoor top

werkt goed, maar helpdesk is niet altijd bemand

Positief

Alle transacties worden goed verwerkt.

Super handige en betrouwbare Crypto wallet

Nederlands, dus extra laagdrempelig voor mensen die voor het eerst iets met Bitcoin of andere Crypto gaan doen. Werkt gemakkelijk, lijkt veel op bestaande bank apps.

Snel contact en hulp!!!

Simplicité

Bonjour Je recommande Bitmymoney car comparativement à d'autres Wallet, il est très facile, très simple surtout pour les personnes qui ne sont pas très internet. Il est également bien sécurisé, seul regret, il n'y a pas de carte. Bonne continuation M-A

Zeer bedankt voor jullie super support, fijn

De snelle reactie op vragen is erg fijn. Ik ben zelfs even gebeld omdat er iets niet duidelijk was . Wat ik als erg positief ervaar.

Het aankoopprobleem dat ik gisteren plotseling kreeg hebben jullie prima opgelost.

Site is duidelijk en simpel in gebruik.

Heb nog geen contact gehad met de klantenservice; is ook niet nodig geweest. Een site als deze maakt het voor iedereen mogelijk om crypto's aan te schaffen.

simpel

Een snelle en gemakkelijke dienst

Geweldige service en leuke kundige mensen aan de telefoon!

Top! Alles erg overzichtelijk en helder aangegeven. Goede site!

redelijk negatief

Slechte bereikbaarheid Trage beantwoording van vragen Geen daghandel mogelijk Verschil in koers bij het drukken op de Koop-knop en de uiteindelijke koopprijs

Snel, goedkoop,

Bij vragen via chat-bericht snel antwoord en hulp.

Sinds kort div. transactiesdaan. Bij verkoop zou het iets sneller kunnen, maar voor de rest ben

Sinds kort div. transacties gedaan. Bij verkoop zou het iets sneller kunnen, maar voor de rest ben ik super content!

Goed, snel, en krijg van support snel antwoorden op eventuele vragen.

Vrij recent een aantal aankopen gedaan en deze warden snel afgehandeld. Behalve de eerste aankoop boven de €200, want die moest eerst geverifieerd worden door support (per telefoon). Aangezien ik geen nummers opneem die niet in mijn contactenlijst staan, duurde e.e.a. wat langer. Echter na mijn email waarom e.e.a. zo lang duurde, werd dit per mail uitgelegd en was gelijkertijd de transactie afgerond.

het is effe wennen om tegaan winnen en ontrusten

wij zijn pas ingestapt met een goed gevoel, maar daarna was het wennen omdat de inleg ging dalen. Maar alles met geduld moet goed komen .En leren om op het juiste moment om bij te storten

Over Bitmymoney