Het gaat snel

Soms is we vetraginh Al's je new bent maar alles Anders gaat het gd

Een heel prachtige dienst

Bitmymoney heb ik al verschillende keren gebruikt en dat heeft mij geen enkele keer in problemen gebracht . De hulp en de prachtige dienst en medewerking is gewoonweg Fantastisch . Direct is er een antwoordt op elke vraag zonder lange wachttijd . De reacties van die personen is ongelooflijk snel en correct . Er is geen enkel negatief woord over het volledig pakket aan te merken . De App is Super en gemakkelijk te gebruiken en wie er problemen mee heeft zal er direct geholpen worden . Supervriendelijke medewerkers en supersnelle dienstverlening . Gewoon TOP . Fantastisch. Mvg Johnny

Overzichtelijk en snel

Fijne service met overzicgtelijke wallet. Voelt betrouwbaar aan.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk, goede rates, duidelijke site, snel.

Sinds een maand deelnemer

De gegevens op mijn account zijn helder, overzichtelijk en goed te begrijpen. Ben klein begonnen met 0 kennis op advies van mijn dochter en schoonzoon. Vindt het leuk en een beetje spannend. Snap goed dat ik niet in enkele weken rijk wordt, is ook niet de bedoeling. Complimenten aan het team

via de telefoon zeer goed geholpen.

Wij zijn al wat oudere mensen, en hebben graag persoonlijk contact, en Bitmymoney is een van de weinige die je kunt bereiken als jou kunde niet verder rijkt. En we kregen overal hulp bij. Ze staan meteen voor je klaar, en dat is fijn.

In alle vormen van contact snel en goed geholpen.

Snel opgelost.

Automatische transactie kwam niet goed door. Na contact via de chat, binnen een uur opgelost plus (ongevraagd) een vergoeding gekregen. Top service!

deskundig, betrouwbaar, klantvriedelijk, overzichtelijk.

Gewoon goed

De verwerking van mijn storting had vertraging opgelopen. Na een mailtje werd dit super snel opgelost met een nette compensatie op het koersverlies.

Op een uiterst klantvriendelijke manier supersnel heropleving

Ik ben zeer goed en snel en enorm vriendelijk en behulpzaam met een probleem dat ik ondervond geholpen Er werd direct persoonlijke hulp geboden

Bitmymoney is buitengewoon Super en Supergemakkelijk te gebruiken

Bitmymoney is buitengewoon een Fantastische ervaring en een prachtige dienst en medewerking van de personeelsdienst .

geweldig

komt zeer betrouwbaar over

betrouwbaar maar wel volatiel

Snelle aankoop en verkoop mogelijk. Goede service via telefoon in Nederland. Het lijkt er op dat de BC koste wat koste moet verdwijnen en plaats moet maken voor een centrale en centralisch gedirigeerde munt, waarbij in ieder geval de privacy verdwijnt.

Dit had ik eerder moeten ontdekken Bitmymoney

Makkelijk en werkt. Zonder problemen kan je kopen in een klik maar ook verkopen zonder problemen. Heerlijk ga zo door Bitmymoney. En bij vragen wordt er snel gereageerd top.

geweldig goede service

xx

Onzichtbare hoge commissiekosten!

Het is een overzichtelijke app maar helaas niet de kosten die ze berekenen, daar zijn ze niet transparant in, wat mij opvalt is dat je soms zo 3 à 4 % commissie kwijt bent bij zowel aankoop en verkoop (relatief duur t.o.v. andere cryptbrokers) dus als je het ervoor over hebt dan ga je ervoor. Heel erg jammer en vanwege de kosten niet aan te raden! Je komt gegarandeerd voor onaangename verrassingen te staan.

Mooie app en toegankelijk omgaan met bitcoin sparen

Mooie app, met mooie overzichtelijke functies. makkelijk in gebruik, mooi grafisch weergegeven en vooral ook snel in de overboekingen. Aanrader voor iedereen die met Bitcoin, Etherium of Litecoin wil beginnen met sparen. Nog een halve ster er bij als het mogelijk wordt om vanuit deze coins over te kunnen boeken binnen de app, maar dikke top!

Super support

Heb je een probleem, support reageert zeer snel en lost het in no time op. Vriendelijk en servicegericht

zorgeloos

geen gezeur, goede app, meteen aktie, prima

Zeer gastvriendelijk en betrouwbaar

Vragen stellen worden snel beantwoord, en het aankoop / verkoop systeem zit ook goed in elkaar! Binnen één dag had ik al geld terug op mijn rekening. Een echte aanrader.

goede snelle service

Duidelijke uitleg en als er dan nog iets onduidelijk is dan helpen ze je goed en snel.

Betrouwbaar en eerlijk

Snel reactie.

Snel, adequaat antwoord

Snelle reactie, adequaat antwoord en de medewerker wachtte tot alles gelukt en in orde was

Over Bitmymoney

Bij Bitmymoney kan je bitcoin, ethereum en litecoin kopen en bewaren. Jij beheert je rekening. Wij houden je coins veilig.