Scheitbeleid

Niet kunnen betalen is een groot probleem

goede ervaringen

Super eenvoudig in gebruik en goede support.

Handige app! Waarom ik Bitmymoney aanbeveel is o.a. omdat het mogelijk is om crypto op een hardware wallet over te zetten. het uitnodigen via de email link werkt perfect. Het spaar een hele hoop discussies over crypto ;-)

Kopen met Bitmymoney is ongeevenaard eenvoudig en snel!

Vanaf het eerste moment ben ik overtuigd van de gebruikersvriendelijkheid van deze exchange. Niet alleen het programma, waarmee je heel snel BTC, ETH of LTC kunt kopen en binnen een enkele minuut via iDEAL in je wallet kunt zien, ook de telefonische hulp is snel, vriendelijk, en adequaat. Het enige waarvoor ik iedereen moet waarschuwen, is het beperkte aanbod aan crypto's. Alleen de bovengenoemde drie kun je op dit moment kopen. Dat betekent, dat ik voor ADA, DOT, SOL en een aantal andere munten op andere exchanges moet uitwijken. Nou is dat op zich geen probleem - zoals ik diversificeer op verschillende munten, zo diversificeer ik ook op verschillende exchanges. Dit is één enkel punt, wat voor mij persoonlijk geen probleem is; hier koop ik alleen BTC en ETH. De rest koop ik elders. Maar wat boeit het; kleren koop ik in een klerenwinkel, schoenen in een schoenenwinkel, en patat in een patatzaak!

Communicatie is top ,vriendelijk en behulpzaam.

Mijn ervaringen met Bitmymoney zijn zeer goed. Wat ik heel erg fijn vind is de duidelijke en snelle communicatie. Ze komen mij als zeer betrouwbaar en behulpzaam over. Ik zou ze dan ook zeker aanraden.

Slecht

Kan niks kopen of verkopen krijg geen contact jammer

Alles word goed af gewerkt.

Komt veilig over bij een vraag of probleem altijd iemand die helpt.

betrouwbaar, snel

Een snelle, goedkope, maar vooral een betrouwbare broker. Goed inzicht in de verschillende coins.

snel en duidelijk

Betrouwbaar

perfect

service, snelheid, deskundigheid

Het gaat snel

Soms is we vetraginh Al's je new bent maar alles Anders gaat het gd

Een heel prachtige dienst

Bitmymoney heb ik al verschillende keren gebruikt en dat heeft mij geen enkele keer in problemen gebracht . De hulp en de prachtige dienst en medewerking is gewoonweg Fantastisch . Direct is er een antwoordt op elke vraag zonder lange wachttijd . De reacties van die personen is ongelooflijk snel en correct . Er is geen enkel negatief woord over het volledig pakket aan te merken . De App is Super en gemakkelijk te gebruiken en wie er problemen mee heeft zal er direct geholpen worden . Supervriendelijke medewerkers en supersnelle dienstverlening . Gewoon TOP . Fantastisch. Mvg Johnny

Overzichtelijk en snel

Fijne service met overzicgtelijke wallet. Voelt betrouwbaar aan.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk, goede rates, duidelijke site, snel.

Sinds een maand deelnemer

De gegevens op mijn account zijn helder, overzichtelijk en goed te begrijpen. Ben klein begonnen met 0 kennis op advies van mijn dochter en schoonzoon. Vindt het leuk en een beetje spannend. Snap goed dat ik niet in enkele weken rijk wordt, is ook niet de bedoeling. Complimenten aan het team

via de telefoon zeer goed geholpen.

Wij zijn al wat oudere mensen, en hebben graag persoonlijk contact, en Bitmymoney is een van de weinige die je kunt bereiken als jou kunde niet verder rijkt. En we kregen overal hulp bij. Ze staan meteen voor je klaar, en dat is fijn.

In alle vormen van contact snel en goed geholpen.

Snel opgelost.

Automatische transactie kwam niet goed door. Na contact via de chat, binnen een uur opgelost plus (ongevraagd) een vergoeding gekregen. Top service!

deskundig, betrouwbaar, klantvriedelijk, overzichtelijk.

Gewoon goed

De verwerking van mijn storting had vertraging opgelopen. Na een mailtje werd dit super snel opgelost met een nette compensatie op het koersverlies.

Op een uiterst klantvriendelijke manier supersnel heropleving

Ik ben zeer goed en snel en enorm vriendelijk en behulpzaam met een probleem dat ik ondervond geholpen Er werd direct persoonlijke hulp geboden

Bitmymoney is buitengewoon Super en Supergemakkelijk te gebruiken

Bitmymoney is buitengewoon een Fantastische ervaring en een prachtige dienst en medewerking van de personeelsdienst .

geweldig

komt zeer betrouwbaar over

betrouwbaar maar wel volatiel

Snelle aankoop en verkoop mogelijk. Goede service via telefoon in Nederland. Het lijkt er op dat de BC koste wat koste moet verdwijnen en plaats moet maken voor een centrale en centralisch gedirigeerde munt, waarbij in ieder geval de privacy verdwijnt.

Over Bitmymoney

Bij Bitmymoney kan je bitcoin, ethereum en litecoin kopen en bewaren. Jij beheert je rekening. Wij houden je coins veilig.