Gebruiksvriendelijk in crypto beleggen, overmaken niet vlekkeloos.

Bij Bitmymoney is het kopen en verkopen van cryptovaluta gemakkelijk en gebruikersvriendelijk. Het overmaken naar anderen verloopt niet zo vlekkeloos als wordt gesuggereerd, een betaling mislukte om onduidelijke redenen.

Strak en voortvarend

De ervaringen tot nu zeer goed

gebruiksvriendelijk

Eenvoudig om bitcoins te kopen/verkopen

Al meer dan 8 jaar een tevereden klant

Voor de beginnende Bitcoiner is Bitmymoney de ideale start. - Simpel om een account aan te maken, - eenvoudige en overzichtelijke lay out, - eenvoudig kopen en verkopen. ( na verkoop bitcoin binnen 1 werkdag euro's op je bankrekening ) - Goede support afdeling Kortom heb je geen verstand van Bitcoin en denk je er over na om Bitcoin te kopen dan is Bitmymoney HET BEDRIJF wat ik zou aanraden.

Goede Service

Fijne app met goede service. Alles in het Nederlands en geld staat snel weer op de bank als je je bitcoin verkoopt.

Duidelijk en vriendelijk

Ik wilde automatisch sparen heel goed hierbij geholpen

beste broker van Nederland

alles gaat lekker vlot en soepel

Deskundigen indien nodig.

Begeleidende support, ook bij neergaande waarden.

Prachtige dienst en medewerking door bitmymoney

Wat Bitmymoney zo Super en Top maakt is de vlugge en prachtige dienst en medewerking. Het is gewoonweg Top Top SUPER TOP

Betrouwbaar

Bitmymomey heb ik in de loop der jaren als zeer betrouwbaar ervaren met makkelijke bediening bij koop en verkoop.

Zeer goed!

Zeer snelle verwerking en uitbetalingen!

goede en duidelijke chat-helpdesk

Hoefde maar 1 minuut te wachten. Antwoorden waren duidelijk en behulpzaam.

Makkelijk overschrijven, duidelijke website.

De koers bij aankoop is wel een stuk hoger als de koers op een andere site. Nu is hij 38.8.. en op een andere site is de btc 37.675 Ik krijg dus veel minder voor mijn euro’s . Ik ken een site die een mailtje stuurt, bijvoorbeeld wekelijks, als de koers snel stijgt of keldert. Dit vind ik een goed idee!

veilige club om je coins te stallen

Goed bereikbaar , denken mee , goed werkende site ,

Commissie onduidelijk

Platform is makkelijk in gebruik, echter is de commissie die gehanteerd wordt allesbehalve transparant. Iets waar je als consument inzicht in behoort te hebben, want dat is toch wel zeer relevante info.

Zeer goede klantgerichtheid.

De helpdesk reageert snel op vragen en heeft ook het beste met de klant voor blijkt uit mijn persoonlijke ervaring. Ze blijken bekwaam in wat ze doen en helpen graag. Ze hebben mij al goed geholpen met diverse accounts opzetten etc. Verder is het aankoopproces van crypto en versturen/ontvangen ervan ook prima in orde.

Zonder woorden.

Geweldig bedrijf.

een klasse website snel en eenvoudig!

het kopen en verkopen van bitcoin gaat na de verificatie van een leien dak

goeie website en app

Nooit problemen gehad

Altijd goed geholpen en geweldig service .

Top bedrijf

Scheitbeleid

Niet kunnen betalen is een groot probleem

goede ervaringen

Super eenvoudig in gebruik en goede support.

Handige app! Waarom ik Bitmymoney aanbeveel is o.a. omdat het mogelijk is om crypto op een hardware wallet over te zetten. het uitnodigen via de email link werkt perfect. Het spaar een hele hoop discussies over crypto ;-)

Kopen met Bitmymoney is ongeevenaard eenvoudig en snel!

Vanaf het eerste moment ben ik overtuigd van de gebruikersvriendelijkheid van deze exchange. Niet alleen het programma, waarmee je heel snel BTC, ETH of LTC kunt kopen en binnen een enkele minuut via iDEAL in je wallet kunt zien, ook de telefonische hulp is snel, vriendelijk, en adequaat. Het enige waarvoor ik iedereen moet waarschuwen, is het beperkte aanbod aan crypto's. Alleen de bovengenoemde drie kun je op dit moment kopen. Dat betekent, dat ik voor ADA, DOT, SOL en een aantal andere munten op andere exchanges moet uitwijken. Nou is dat op zich geen probleem - zoals ik diversificeer op verschillende munten, zo diversificeer ik ook op verschillende exchanges. Dit is één enkel punt, wat voor mij persoonlijk geen probleem is; hier koop ik alleen BTC en ETH. De rest koop ik elders. Maar wat boeit het; kleren koop ik in een klerenwinkel, schoenen in een schoenenwinkel, en patat in een patatzaak!

Over Bitmymoney

Bij Bitmymoney kan je bitcoin, ethereum en litecoin kopen en bewaren. Jij beheert je rekening. Wij houden je coins veilig.