Geweldige klantenservice

Snel en behulpzaam!

Zeer behulpzaam

Accurate

Wachtwoord vergeten, maar zo weer aangemaakt.Je wordt snel geholpen!

Na 7 jaar Bitmymoney versloft te hebben en een ander wachtwoord , kon ik zo de draad weer oppakken

Snelle behandeling

Mail met vraag binnen minuut beantwoord en geregeld!

Supersnelle makkelijke site voor aan-verkoop o.a bitcoins!!

Werkt enorm fantastisch, makkelijk in aan-verkoop en stappen van coins, en nog belangrijker supersnelle uitbetalingen!

Extreem snel en adequaat

Mijn verzoek aan de supportdesk werd binnen 24e opgepakt en afgehandeld.

Professionele mensen

Ik heb niks te klagen Vak mensen Snelle reactie

Een makkelijke overzichtelijke site. erg gebruiksvriendelijk.

Snelle reactie.

Na mijn E- mail over een storing kreeg ik een snelle reactie en was het tijdelijke probleempje snel opgelost.

Zeer fijn contact en snelle sevice.

Zeer goede service en vriendelijke medewerkers.

Superpositief

Bij vragen bijna onmiddellijk kontakt via de chat Zij gaan door tot oplossing is gevonden.Ook nog terugkoppeling na chat. Ga zo door!!

Mooie app en niet teveel poespas

De app is makkelijk in gebruik en is niet voorzien van talloze overgecompliceerde functies. De klantenservice is ook top! (Geholpen door Merel)

Prima support

Een betrokken en deskundige helpdesk die meteen antwoord geeft per Email en jawel ook telefonisch bereikbaar is !

Super site! Gebruiksvriendelijk

Zo blij met jullie en heerlijk betrouwbaar.

Zo blij met jullie en heerlijk betrouwbaar, door het feit dat jullie bij twijfel even bellen. En ook bij vragen wordt er meteen via mail geantwoord. En dan nog de vriendelijkheid, dat zie je niet veel meer. Super fijn platform.

Handige crypto site goeie service

Swap functie is erg handig.

Ben super snel geholpen. Gelijk actie ondernomen zeer tevreden

Altijd ging het goed

Ik had geen probleem met het systeem.

Is een hele mooie app

Is een hele mooie app. Maar je kan er helaas niks mee :( Voor de rest alles een mooie app. Waar je wel lekker je geld kan besparen.

Buitengewoon een prachtige service

Ik maak al een tijdje gebruik van Bitmymoney en het is een fantastische en snelle service . Superbe . Mvg Johnny

Supermakkelijk in gebruik en ontzettend goede service

Ik was vergeten een muntcode toe te voegen bij mijn overschrijving. Gelijk ontving ik daarover een mail met uitleg. Toen ik op de mail reageerde kreeg ik gelijk een persoonlijke respons. Geen autorobot maar persoonlijke service. Ik ben blij verrast. Ook de app zelf vind ik heel gebruiksvriendelijk voor een leek als ik.

Betrouwbaar

Fijne app

Fijn dat het een Nederlandsbedrijf is

Al een aantal jaar klant bij Bitmymoney. Zeer tevreden over de fijne klantenservice en het is een zeer veilig bedrijf. Dat geeft veel geruststelling.

Fijne mensen

Ik ben gebeld door Bitmymoney, zij belde mij bij mijn eerste grote aankoop om te vragen of alles naar wens was.

Topper

Top top

Over Bitmymoney

Koop je Bitcoin, het geld van de toekomst, bij Bitmymoney. Jij beheert je rekening. Wij houden je coins veilig. Spaar ook in Ethereum, Litecoin en Goud.