Betrouwbaar

Bitmymomey heb ik in de loop der jaren als zeer betrouwbaar ervaren met makkelijke bediening bij koop en verkoop.

Zeer goed!

Zeer snelle verwerking en uitbetalingen!

goede en duidelijke chat-helpdesk

Hoefde maar 1 minuut te wachten. Antwoorden waren duidelijk en behulpzaam.

Makkelijk overschrijven, duidelijke website.

De koers bij aankoop is wel een stuk hoger als de koers op een andere site. Nu is hij 38.8.. en op een andere site is de btc 37.675 Ik krijg dus veel minder voor mijn euro’s . Ik ken een site die een mailtje stuurt, bijvoorbeeld wekelijks, als de koers snel stijgt of keldert. Dit vind ik een goed idee!

veilige club om je coins te stallen

Goed bereikbaar , denken mee , goed werkende site ,

Commissie onduidelijk

Platform is makkelijk in gebruik, echter is de commissie die gehanteerd wordt allesbehalve transparant. Iets waar je als consument inzicht in behoort te hebben, want dat is toch wel zeer relevante info.

Zeer goede klantgerichtheid.

De helpdesk reageert snel op vragen en heeft ook het beste met de klant voor blijkt uit mijn persoonlijke ervaring. Ze blijken bekwaam in wat ze doen en helpen graag. Ze hebben mij al goed geholpen met diverse accounts opzetten etc. Verder is het aankoopproces van crypto en versturen/ontvangen ervan ook prima in orde.

Zonder woorden.

Geweldig bedrijf.

een klasse website snel en eenvoudig!

het kopen en verkopen van bitcoin gaat na de verificatie van een leien dak

goeie website en app

Nooit problemen gehad

Altijd goed geholpen en geweldig service .

Top bedrijf

Scheitbeleid

Niet kunnen betalen is een groot probleem

goede ervaringen

Super eenvoudig in gebruik en goede support.

Handige app! Waarom ik Bitmymoney aanbeveel is o.a. omdat het mogelijk is om crypto op een hardware wallet over te zetten. het uitnodigen via de email link werkt perfect. Het spaar een hele hoop discussies over crypto ;-)

Kopen met Bitmymoney is ongeevenaard eenvoudig en snel!

Vanaf het eerste moment ben ik overtuigd van de gebruikersvriendelijkheid van deze exchange. Niet alleen het programma, waarmee je heel snel BTC, ETH of LTC kunt kopen en binnen een enkele minuut via iDEAL in je wallet kunt zien, ook de telefonische hulp is snel, vriendelijk, en adequaat. Het enige waarvoor ik iedereen moet waarschuwen, is het beperkte aanbod aan crypto's. Alleen de bovengenoemde drie kun je op dit moment kopen. Dat betekent, dat ik voor ADA, DOT, SOL en een aantal andere munten op andere exchanges moet uitwijken. Nou is dat op zich geen probleem - zoals ik diversificeer op verschillende munten, zo diversificeer ik ook op verschillende exchanges. Dit is één enkel punt, wat voor mij persoonlijk geen probleem is; hier koop ik alleen BTC en ETH. De rest koop ik elders. Maar wat boeit het; kleren koop ik in een klerenwinkel, schoenen in een schoenenwinkel, en patat in een patatzaak!

Communicatie is top ,vriendelijk en behulpzaam.

Mijn ervaringen met Bitmymoney zijn zeer goed. Wat ik heel erg fijn vind is de duidelijke en snelle communicatie. Ze komen mij als zeer betrouwbaar en behulpzaam over. Ik zou ze dan ook zeker aanraden.

Slecht

Kan niks kopen of verkopen krijg geen contact jammer

Alles word goed af gewerkt.

Komt veilig over bij een vraag of probleem altijd iemand die helpt.

betrouwbaar, snel

Een snelle, goedkope, maar vooral een betrouwbare broker. Goed inzicht in de verschillende coins.

snel en duidelijk

Betrouwbaar

perfect

service, snelheid, deskundigheid

Het gaat snel

Soms is we vetraginh Al's je new bent maar alles Anders gaat het gd

Een heel prachtige dienst

Bitmymoney heb ik al verschillende keren gebruikt en dat heeft mij geen enkele keer in problemen gebracht . De hulp en de prachtige dienst en medewerking is gewoonweg Fantastisch . Direct is er een antwoordt op elke vraag zonder lange wachttijd . De reacties van die personen is ongelooflijk snel en correct . Er is geen enkel negatief woord over het volledig pakket aan te merken . De App is Super en gemakkelijk te gebruiken en wie er problemen mee heeft zal er direct geholpen worden . Supervriendelijke medewerkers en supersnelle dienstverlening . Gewoon TOP . Fantastisch. Mvg Johnny

Overzichtelijk en snel

Fijne service met overzicgtelijke wallet. Voelt betrouwbaar aan.

Over Bitmymoney

Bij Bitmymoney kan je bitcoin, ethereum en litecoin kopen en bewaren. Jij beheert je rekening. Wij houden je coins veilig.