Hartstikke goed.

Ik ben mij er in gaan verdiepen en ik geloof hier echt in.

Eenvoudig en gewoon in het Nederlands

Bitmymoney reageert snel. Betalingen lopen vlot, communicatie is goed.

Nooit enig probleem gehad met Bitmymoney.

Mijn ervaringen met Bitmymoney zijn heel erg positief. Ik heb nooit een probleem gehad en als ik de helpdesk nodig had met een vraag werd ik altijd prima en vakkundig geholpen.

Snel en efficient

Kocht btc met ideal en was direct op het account alleen versturen duurde langer id goedgekeurd maar versturen werkt nog niet.

Helder en duidelijk!

Snel, duidelijk en heldere service!

Snelle overboekingen, zeer fijn!!

Ondanks drukte toch snelle transacties. Time is money en dat begrijpen ze!!

Is the best

Het werkt altijd perfect

Alles ging vlot en netjes

Precies wat ik zocht!

De ideale manier om op een veilige manier te starten met Crypto en ook is het gebruiksgemak vele malen beter dan hoe ik het gewent ben.

Support werkt snel en accuraat

Ik heb net een vraag gesteld en kreeg direct antwoord. Het antwoord was duidelijk, dus ik kon er iets mee. Chapeau!!

Eenvoudig en betrouwbaar systeem voor aan en verkoop currencies.(3)

Koop regelmatig wat bij en verkoop af en toe(terugstorten wel traag). Verdien er ook nog een beetje mee, maar meer voor de fun en je weet nooit,,,.

Snel, safe en simpel

Altijd een snelle afhandeling, veilig overboeken. Kan BitMyMoney sterk aanbevelen!

snelle service!

snelle service!

slecht

Mijn 2FA werkte niet is er 29-5 af gehaald door Armand om op oude manier te kunnen betalen (moest meer dan 5000 euro overboeken). Nader overleg met Robert leerde dat de 2FA activatie link die via mail word gestuurd via Safari moet worden geactiveerd, dus klik op link en kies voor “openen met Safari”. Mijn 2FA deed het nu meteen. Goede technische service van Robert!

fantastische support

geweldig!

waardeloos

Ik begrijp totaal niet, waarom ik voor identificatie doeleinden een selfie moet maken, waar ik gewoon mijn identiteitsbewijs(zen) kan uploaden. Veel te omslachtig en niet zonder problemen, want ik krijg mijn gezicht en bewijs niet scherp in beeld met mijn webcam. Dit had best wel anders gekund. Zolang Bitmymoney de identificatiemogelijkheden niet aanpast, ga ik mijn beoordeling ook niet aanpassen.

Via de chat gelijk geholpen.

Betrouwbare online Bitcoin wallet

Een van de eerste online Bitcoin wallets. Erg makkelijk met IDeal om Bitcoins te kopen en veilig te laten bewaren.

Betrouwbare partner om BTC te kopen

Ik gebruik bitmymoney vrij intensief. Tot nu toe altijd zonder problemen. Support is goed. Er spreekt hier een tevreden klant!

Suggestie daadkrachtig & correct opgepakt

Zelf iets te snel doorgedrukt bij een betaling, suggestie om dit in toekomst te voorkomen voor anderen is direct opgepakt + tegemoetkoming richting mij, ondanks eigen blaam te verwijten valt. Prima opgelost en ga zo door Rob:- )

Top in transparantie kwaliteit beveiliging en gebruikersgemak

Als leek kon ik direct mee aan de slag , met optimaal gebruikersgemak en beveiliging.

Snelle en correcte service

het is goed en eenvoudig opgelost.

ik ben zeer tevreden. alleen was er een verificatieprobleem. dat is dan opgelost geworden.

Duidelijk te zien hoeveel er wachtende er zijn. Er wordt snel en doelgericht gehandeld. Fijne communicatie!