Lekker snel en makkelijk kopen

geweldig makkelijk en overzichtelijk

Makkelijk te gebruiken en uitmuntende service

Goede ondersteuning en super simpel in gebruik

Prima service en meestal alles snel geregeld

goede en snelle uitleg

ik werd direct geholpen, geen lange wachtrij

Prima en snel geholpen met heldere antwoorden. Fijn dat de chat zo snel ging.

Snel, veilig

Ik had een andere rekening gebruikt dan gekoppeld. Via de chat gevraagd waarom dit niet op de rekning kwam, was dus door een rekning die niet gekoppeld was. Bij de chat binnen 30 seconden!!! reactie en na telefonische verificatie en bankverificatie gelijk geregeld. Dit alles binnen 2-3 minuten TOP

Uitstekend geholpen !

Als beginnende speler hier met bitcoin ben ik op de helpdesk en de chat steeds vriendelijk en duidelijk geholpen geweest. Mvg, Peter

Goed werkende site

Site werkt goed en erg gebruiksvriendelijk. Je krijgt niet de beste koersen, dat is enigszins kwalijk. Het is geen beurs waar je kan handelen.

Duidelijk

Zeer goed geholpen door een bekwame medewerker.

Zijn goed

Het werkt goed,maar ik ben een beginner hoe nou verder,kan ik ook zien wat er op mijn rekening zoals bij de bank rabo aap.

zeer goede ervaring

kan ik nog niet precies omschrijven

Met Bitmymoney koop je zeer gemakkelijk Bitcoin

Met Bitmymoney koop je zeer gemakkelijk Bitcoin

Snelle, hulpvaardige support

Al diverse malen contct gehad met support de afgelopen jaren, zoals ook vandaag. Wederom snelle hulp, top!

snel

snel

Zorgzaam

W

perfect, de site is overzichtelijk en Bitmymoney keert direct uit.

Perfect, de site is overzichtelijk en Bitmymoney keert direct uit. ook fijn dat er nu een App is. je weet direct hoe de koers er voor staat.

veilig, betrouwbaar en goed. Zeer service gericht

Mijn ervaring met bitmymoney is heel goed. Bij verkoop in vele gevallen binnen 24 uur geld op je rekening ! Ga zo door.

Erg makkelijk in het Nederland en 1 van de eerste met een goede support!

Duidelijk, overzichtelijk en vooral een goede support afdeling :) ! Heb al vele transacties gedaan, moeiteloos en vooral zorgeloos. Echt een aanrader.

Zwaar onvoldoende

De transactie die ik gedaan heb wordt niet geaccepteerd mits ik nog meer Bitcoins koop. Dat wil ik dus niet. Ik wil gewoon dat mijn account goedgekeurd wordt zonder verdere transacties!!!!!!

Goeie waarschuwing tegen oplichters en heel vriendelijke medewerker

Ik ben vroegtijdig gewaarschuwd tegen oplichters. Vriendelijke medewerker die mij goed te woord heeft gestaan.

Duidelijk

Snel

Duidelijk goed, telefoon gekregen ter controle, top

Ik was op zoek naar een bedrijf waar ik bitcoins kon kopen na wat onderzoek kwam ik op bitmymony terecht , duidelijk en eenvoudig zijn blijkbaar hun kernwoorden, misschien met tijd nog een handelsplatform wie weet maar ik ben tevreden over de service

Prima om je bitcoins etc. te kopen, verkopen, zenden enz...en een prima snelwerkende helpdesk.!

Als je een vraag hebt, dan komt er snel een antwoord, waar je iets aan hebt.... Het enige wat mij soms stoort: het duurt soms net iets te lang om een bedrag te storten en dan ben je net te laat bij het adres waar je het naar toe stort en kun je weer overnieuw beginnen... Verder absoluut tevreden.!!

Tot nu toe ( 1 dag) vlekkeloos.

De manier en snelheid waarmee een en ander wordt verwerkt kan ik alleen maar vlekkeloos noemen.