Super support

Heb je een probleem, support reageert zeer snel en lost het in no time op. Vriendelijk en servicegericht

zorgeloos

geen gezeur, goede app, meteen aktie, prima

Zeer gastvriendelijk en betrouwbaar

Vragen stellen worden snel beantwoord, en het aankoop / verkoop systeem zit ook goed in elkaar! Binnen één dag had ik al geld terug op mijn rekening. Een echte aanrader.

goede snelle service

Duidelijke uitleg en als er dan nog iets onduidelijk is dan helpen ze je goed en snel.

Betrouwbaar en eerlijk

Snel reactie.

Snel, adequaat antwoord

Snelle reactie, adequaat antwoord en de medewerker wachtte tot alles gelukt en in orde was

Eenvoudig en altijd snel antwoord

Simpel te gebruiken, en bij vragen krijg je snel en goed advies, zelfs op zaterdag!

Topbedrijf

Supersnelle aan- en verkoop van bitcoin zonder gedoe. Chatsupport reageert direct op vragen.

Goede overzichtelijke broker.

Bij problemen krijg je snel contact en word je goed geholpen. Top !! Ga zo door.

Snelle acurate support

Snelle acurate support

goedddddddddddddddd

goeddd

Super snel en vriendelijk geholpen

Celeste kon niet gelijk een antwoord vinden, maar dat komt waarschijnlijk omdat dit via een finance afdeling gaat, ze heeft me gezegd dat ze me zou e-mailen zodra ze mijn info heeft gevonden. top klasse!

snelle service

even een vraag gesteld via chat op de site, en werd direct geholpen, fantastisch.

goede service via de chat!

Ik werd direct geholpen.

Miss Celeste: quick, vriendelijk and to the point!

Goed en betrouwbare exchange

Goede service en snelle reply op je vragen. Jammer dat ze niet meer coins hebben .

Ik stelde een vraag aan BitMyMoney waarvan ik wist dat dit niet in hun dienstenpakket zat

Ik kreeg toch uitgebreid antwoord met enkele links naar sites waar ik wél antwoord op mijn vraag kon vinden. Super!

helemaal top geholpen

hele goede en snelle dienst! dank

gemakkelijk en duidelijk

Heel snel een account. Supersnel. Heel gemakkelijk. En een bedrijf uit Nederland. Dat vind ik ook wel belangrijk. Fijne snelle service via chat. Aanrader.

Binnen anderhalf uur antwoord op mijn mail. Op zondag!

Makkelijk in gebruik. Fijne klantenservice. Goed bereikbaar. Zelfs op zondag.

Snelle chatreactie

Ik had iets verkeerd gedaan met een overschrijving. Vervolgens heb ik via de chat contact opgenomen. Keurige reactie ontvangen en zonder lange wachttijd. Houden zo!

Snel, en accuraat.

prima en snel

prima en snel antwoord en geen robot.

Fijne service, bitcoins makkelijk bewaren, kopen en versturen.

Fijne service, bitcoins makkelijk bewaren, kopen en versturen.

Wilhelmina van Pruisenweg 104 2595AN Den haag

+31 70 2500456

Over Bitmymoney

Koop je Bitcoin, het geld van de toekomst, bij Bitmymoney. Jij beheert je rekening. Wij houden je coins veilig. Spaar ook in Ethereum, Litecoin en Goud.