Aanrader

Goede service en goed product.

Geweldige kwaliteit en snelle levering

Van begin af aan duidelijk, goed meedenkend, kwalitatieve spullen en snelle levering !

Bij breigigant doen ze echt hun best voor je!

Ik ben zeer tevreden over de service van de Breigigant! Ik had een lastige opdracht waar ook nog eens tijdsdruk achter zat. Eerst leek het niet te lukken. Bij zeker 15 andere leveranciers bleek het ook geen optie. Toen werd ik toch nog gebeld dat ze hun best gingen doen. En met succes! Op tijd geleverd en goed geslaagd, ze lijken het onhaalbare haalbaar te hebben gemaakt, super!

Duidelijk, snelle service, prima kwaliteit… top klantenservice

2 jaren geleden sjaals besteld. Prima kwaliteit en goede service. Na het crashen van mijn computer was ik een logo kwijt. Na het sturen van een mailtje had ik binnen een uurtje mijn logo weer terug. Wat een opluchting! Pfff … breigigant bedankt! Top!

Prima service!

Prima service en advies bij bestelling van de dassen. Erg tevreden met het eindresultaat én de kwaliteit. Komend carnaval zullen wij de dassen met trots dragen!

Top bedrijf !

Duidelijke en snelle communicatie, mails worden snel beantwoord. Heel prettig om mee samen te werken. En een mooi eindresultaat. Kortom: een bedrijf om iedereen aan te raden !

Kwaliteit en snelheid !

ook onze spoedbestelling met de uiterste zorg, kwaliteit en snelheid geregeld. Klasse. en korte lijntjes in de communicatie.

De torenhoge verwachtingen zijn meer dan waargemaakt!

Hele fijne samenwerking gehad met de Breigigant om tot een top product te komen! De hoge kwaliteit staat buiten kijf, maar het is vooral het persoonlijke contact en de wisselwerking met de Breigigant dat ervoor zorgt dat ik hier terug kom voor volgende bestellingen. Ik raad het iedereen aan!

Top service, top kwaliteit en snelle levering

Top service, top kwaliteit en snelle levering

Top bedrijf!

Al een aantal jaren laten wij de sjaals maken bij De Breigigant en wij zijn altijd super tevreden! Ga zo door en tot de volgende keer!

mooie kwaliteit sjaals.

Mooie kwaliteit sjaals besteld, en super vriendelijk geholpen.

Topresultaat, superservice

Een mooie bestelling kunnen doen, waarbij enorm werd meegedacht, op een fijne manier werd gecommuniceerd en waarbij het resultaat nog mooier als gedacht was, fijne samenwerking. Indien nodig komen wij zeker terug!

keurige communicatie

na een paar mailtjes en de opdracht perfect uitgevoerd.

De kwaliteit en service zijn al jaren uitmuntend! Al jarenlang onze vaste leverancier!

Al jarenlang bestellen wij onze mutsen bij De Breigigant en de kwaliteit en service zijn al jaren uitmuntend! Het persoonlijke contact, de snelle levering en de uitstekende producten zijn voor ons de reden waarom De Breigigant onze vaste leverancier is!

Perfect!

Zeer professionele communicatie, levering en kwaliteit van het product. Scherpe prijzen en vriendelijk personeel.

prima bedrijf met persoonlijke aandacht en advies

prima service en levering

Uitstekende service, snelle oplossingen en een flexibele partner.

Ik de 4 jaar dat wij nu met de Breigigant werken is er een vaste relatie opgebouwd. Je vraag word altijd snel beantwoord en de levertijden worden altijd gehaald. Een betrouwbare partner!

Zeer goede samenwerking geweest

Mijn ervaring met onze bestelling is fantastisch geweest. Netjes verschillende ontwerpen gekregen en een super resultaat.

Klant vriendelijk antwoord super snel

Super service goede kwaliteit en betaalbaar!

Prima geholpen.Doen zich alle moeite en luisteren naar je wensen!We zijn zeer tevreden!

Great products, excellent personal service !

....

Uiteindelijk erg mooie sjaals

Het heeft wat moeite gekost maar uiteindelijk heb ik erg mooie sjaals mogen ontvangen.

Goede service en kwaliteit

Al een aantal jaren bestellen wij hier onze sjaals. De service is zeer goed. Breigigant geeft goede tips en adviezen over het product. Daarnaast zeer tevreden over de kwaliteit.

Heel goede klantenservice!

Ze hielpen me met alle vragen die ik had, product was er zelfs voor beloofde leveringstijd!

De shawls die wij bestellen via De Breigigant worden altijd perfect geleverd. Kwaliteit, snelheid van de levering en de service bij De Breigigant is gewoon geweldig.