Top service, top kwaliteit en snelle levering

Top service, top kwaliteit en snelle levering

Top bedrijf!

Al een aantal jaren laten wij de sjaals maken bij De Breigigant en wij zijn altijd super tevreden! Ga zo door en tot de volgende keer!

mooie kwaliteit sjaals.

Mooie kwaliteit sjaals besteld, en super vriendelijk geholpen.

Topresultaat, superservice

Een mooie bestelling kunnen doen, waarbij enorm werd meegedacht, op een fijne manier werd gecommuniceerd en waarbij het resultaat nog mooier als gedacht was, fijne samenwerking. Indien nodig komen wij zeker terug!

keurige communicatie

na een paar mailtjes en de opdracht perfect uitgevoerd.

De kwaliteit en service zijn al jaren uitmuntend! Al jarenlang onze vaste leverancier!

Al jarenlang bestellen wij onze mutsen bij De Breigigant en de kwaliteit en service zijn al jaren uitmuntend! Het persoonlijke contact, de snelle levering en de uitstekende producten zijn voor ons de reden waarom De Breigigant onze vaste leverancier is!

Perfect!

Zeer professionele communicatie, levering en kwaliteit van het product. Scherpe prijzen en vriendelijk personeel.

prima bedrijf met persoonlijke aandacht en advies

prima service en levering

Uitstekende service, snelle oplossingen en een flexibele partner.

Ik de 4 jaar dat wij nu met de Breigigant werken is er een vaste relatie opgebouwd. Je vraag word altijd snel beantwoord en de levertijden worden altijd gehaald. Een betrouwbare partner!

Zeer goede samenwerking geweest

Mijn ervaring met onze bestelling is fantastisch geweest. Netjes verschillende ontwerpen gekregen en een super resultaat.

Klant vriendelijk antwoord super snel

Super service goede kwaliteit en betaalbaar!

Prima geholpen.Doen zich alle moeite en luisteren naar je wensen!We zijn zeer tevreden!

Great products, excellent personal service !

....

Uiteindelijk erg mooie sjaals

Het heeft wat moeite gekost maar uiteindelijk heb ik erg mooie sjaals mogen ontvangen.

Goede service en kwaliteit

Al een aantal jaren bestellen wij hier onze sjaals. De service is zeer goed. Breigigant geeft goede tips en adviezen over het product. Daarnaast zeer tevreden over de kwaliteit.

Heel goede klantenservice!

Ze hielpen me met alle vragen die ik had, product was er zelfs voor beloofde leveringstijd!

De shawls die wij bestellen via De Breigigant worden altijd perfect geleverd. Kwaliteit, snelheid van de levering en de service bij De Breigigant is gewoon geweldig.

Top service en top kwaliteit.

Ik kan enkel maar lof uitspreken. Wat een service! Nog nooit meegemaakt. We hebben alles op tijd gekregen . Mijn zoon vond het schitterend. Nog eens ons dank daarvoor.

Goed contact, goed advies en prima leverin

Fantastische service en nog mooiere sjaals!

Erg prettig contact met Joey en de kwaliteit van de sjaals is top! Absoluut een aanrader!

prima service

Er wordt rekening gehouden met je wensen en de kwaliteit is zeer goed. Duidelijke conversatie en levering zoals afgesproken, zelfs vroeger dan de afgesproken datum. Prima dus. 1 minpuntje: bij de vorige bestelling werd geen btw aangerekend omdat men ergens een btw nummer gevonden had (waar ? wij hebben dat niet en ook nooit gehad). Dus na een tijdje kwam nog een zware rekening door een fout die zij gemaakt hadden. Wel jammer. Maar dat heeft ons niet belet om nog een 2de maal een bestelling te doen.

Uitstekende service en snelle levering

Communicatie verliep goed en snelle levering. Top

Snel, deskundig, behulpzaam

Offerte aangevraagd. Idee gemaild, erg snel antwoord en ontwerp was in 1x perfect. Ondanks drukke periode erg snelle levering.

Mooi ontwerp, goede service

Ik raad de breigigant aan. Goed ontwerp voor een lage prijs, en geweldig geholpen door de klantenservice

Snel, flexibel en kwaliteit

Goede, snelle service. erg tevreden met Joey!