Prima service!

Prima service en advies bij bestelling van de dassen. Erg tevreden met het eindresultaat én de kwaliteit. Komend carnaval zullen wij de dassen met trots dragen!

Top bedrijf !

Duidelijke en snelle communicatie, mails worden snel beantwoord. Heel prettig om mee samen te werken. En een mooi eindresultaat. Kortom: een bedrijf om iedereen aan te raden !

Kwaliteit en snelheid !

ook onze spoedbestelling met de uiterste zorg, kwaliteit en snelheid geregeld. Klasse. en korte lijntjes in de communicatie.

De torenhoge verwachtingen zijn meer dan waargemaakt!

Hele fijne samenwerking gehad met de Breigigant om tot een top product te komen! De hoge kwaliteit staat buiten kijf, maar het is vooral het persoonlijke contact en de wisselwerking met de Breigigant dat ervoor zorgt dat ik hier terug kom voor volgende bestellingen. Ik raad het iedereen aan!

Top service, top kwaliteit en snelle levering

Top service, top kwaliteit en snelle levering

Top bedrijf!

Al een aantal jaren laten wij de sjaals maken bij De Breigigant en wij zijn altijd super tevreden! Ga zo door en tot de volgende keer!

mooie kwaliteit sjaals.

Mooie kwaliteit sjaals besteld, en super vriendelijk geholpen.

Topresultaat, superservice

Een mooie bestelling kunnen doen, waarbij enorm werd meegedacht, op een fijne manier werd gecommuniceerd en waarbij het resultaat nog mooier als gedacht was, fijne samenwerking. Indien nodig komen wij zeker terug!

keurige communicatie

na een paar mailtjes en de opdracht perfect uitgevoerd.

De kwaliteit en service zijn al jaren uitmuntend! Al jarenlang onze vaste leverancier!

Al jarenlang bestellen wij onze mutsen bij De Breigigant en de kwaliteit en service zijn al jaren uitmuntend! Het persoonlijke contact, de snelle levering en de uitstekende producten zijn voor ons de reden waarom De Breigigant onze vaste leverancier is!

Perfect!

Zeer professionele communicatie, levering en kwaliteit van het product. Scherpe prijzen en vriendelijk personeel.

prima bedrijf met persoonlijke aandacht en advies

prima service en levering

Uitstekende service, snelle oplossingen en een flexibele partner.

Ik de 4 jaar dat wij nu met de Breigigant werken is er een vaste relatie opgebouwd. Je vraag word altijd snel beantwoord en de levertijden worden altijd gehaald. Een betrouwbare partner!

Zeer goede samenwerking geweest

Mijn ervaring met onze bestelling is fantastisch geweest. Netjes verschillende ontwerpen gekregen en een super resultaat.

Klant vriendelijk antwoord super snel

Super service goede kwaliteit en betaalbaar!

Prima geholpen.Doen zich alle moeite en luisteren naar je wensen!We zijn zeer tevreden!

Great products, excellent personal service !

....

Uiteindelijk erg mooie sjaals

Het heeft wat moeite gekost maar uiteindelijk heb ik erg mooie sjaals mogen ontvangen.

Goede service en kwaliteit

Al een aantal jaren bestellen wij hier onze sjaals. De service is zeer goed. Breigigant geeft goede tips en adviezen over het product. Daarnaast zeer tevreden over de kwaliteit.

Heel goede klantenservice!

Ze hielpen me met alle vragen die ik had, product was er zelfs voor beloofde leveringstijd!

De shawls die wij bestellen via De Breigigant worden altijd perfect geleverd. Kwaliteit, snelheid van de levering en de service bij De Breigigant is gewoon geweldig.

Top service en top kwaliteit.

Ik kan enkel maar lof uitspreken. Wat een service! Nog nooit meegemaakt. We hebben alles op tijd gekregen . Mijn zoon vond het schitterend. Nog eens ons dank daarvoor.

Goed contact, goed advies en prima leverin

Fantastische service en nog mooiere sjaals!

Erg prettig contact met Joey en de kwaliteit van de sjaals is top! Absoluut een aanrader!

prima service

Er wordt rekening gehouden met je wensen en de kwaliteit is zeer goed. Duidelijke conversatie en levering zoals afgesproken, zelfs vroeger dan de afgesproken datum. Prima dus. 1 minpuntje: bij de vorige bestelling werd geen btw aangerekend omdat men ergens een btw nummer gevonden had (waar ? wij hebben dat niet en ook nooit gehad). Dus na een tijdje kwam nog een zware rekening door een fout die zij gemaakt hadden. Wel jammer. Maar dat heeft ons niet belet om nog een 2de maal een bestelling te doen.