Onacceptabel

Bestel hier niet, maand gewacht op een product elke week een berichtje gestuurd en elke keer (na erg late reactie) te horen gekregen dat het die zelfde week nog werd opgestuurd maar niets. Telefonisch niet bereikbaar. Ik heb de service after-pay gebruik om te betalen waarbij je de betaling pas binnen hoordt te krijgen als je het pakket in huis hebt maar heb de betaling gelijk ontvangen na het bestellen. Na afterpay gebeld te hebben te horen gekregen dat vape inator nooit die betaling had mogen sturen. Dus ik weet niet wat voor winkel dit is maar lijkt mij eerder een stelletje oplichters.

Zeer slecht

Persoon is niet eerlijk beweert de bestelling te hebben verstuurd.na telefonich contact met post nl lijkt dit niet waar te zijn geen pakket binnen gekomen op onze naam nog adres! Normaal gezien volgende dag in huis wachten al 5 dagen! Telefonich is hij niet bereikbaar altijd direct voicemail. Via Messenger geen reactie! Eerste keer dat ik daar een bestelling plaats ook direct de laatste keer!

Erg matig!

Ik bestel hier omdat ze de dag daarna het product op de mat beloven... mooi niet dus.. Vrijdags rond 15:00u besteld, 5.00 euro betaald voor een postzegel brievenbus post, dus je mag wat verwachten natuurlijk, ik als nicotine junk zaterdag in enthousiaste afwachting van de postbode, nee ik krijg die dag rond 13:00u mail dat het net pas verzonden is ! Ja dan komt hij natuurlijk nooit aan de volgende dag. Uiteindelijk Dinsdag middag eindelijk in de brievenbus, toch weer enthousiast de enveloppe open gescheurd, maar helaas de verkeerde type cartridge voor mijn epod smoker, én de verkeerde smaak.. jongens hoe moeilijk kan het zijn ?! Dus ik heb voor bijna 15 euro iets liggen waar ik helemaal niks kan, ik doe niet eens meer de moeite om te reclameren, maar deze beoordeling hebben ze echt verdient.. :(

Geen contact mogelijk bij klachten - service onbestaande

Dit bedrijf is telefonisch onbereikbaar en via mail antwoorden zij enkel na indiening van het dossier bij de Europese waakhond. Zonder aanspreektitel en zonder vermelding met wie je spreekt. Beloofde terugbetaling nog steeds niet ontvangen

Super slecht!!! Nooit meer

Normaal gezien, levering de volgende dag. 1 week later nog steeds niks ontvangen,... na een paar berichten te versturen kreeg ik eindelijk antwoord via fb. Op mijn mails werd niet geantwoord. 2 weken later komt mijn bestelling aan, maar verkeerd. Ik verstuur terug een bericht om te vragen hoe dit komt. Ik krijg antwoord dat dit mij meermaals gecommuniceerd is terwijl dit niet het geval is. Hier bestel ik nooit meer en raad het ook niemand aan!

Tevreden, snelle levering

IK HEB MIJN BESTELLING NOG STEEDS NIET ONTVANGEN, WAT IK NIET LEUK VIND !!!

Geen/late levering, geen contact

Donderdag 10 okt besteld en de bezorg datum word iedere dag uitgesteld. Heb via whatsapp en messenger een bericht gestuurd en daar word niet op gereageerd.

never nooit meer een bestelling bij vape-inator

bestelling gedaan op zondag avond, maandag bericht uw bestelling is onderweg..heb ik op vrijdag avond maar eens een boze mail gestuurd en een whatsapp. een bericht terug volgens ons is uw bestelling al lang al de deur uit, en warempel op zaterdag wordt de bestelling afgeleverd, weliswaar het verkeerde, maar geen zin en tijd meer om retour te sturen en dan nog eens een week wachten op het juiste..hierbij de sigarenboer om de hoek maar gekocht wat ik hebben wou.

Professioneel

Professionele site, veel keus, maar jullie moeten wel zorgen dat de telefoonnummers bereikbaar zijn, en dat mails beantwoord worden. Werk daaraan en jullie krijgen van mij een 10

Niets geleverd!

30 september besteld, niets ontvangen. Wel factuur ontvangen (after pay) Telefoonnummers zoals vermeld, niemand te bereiken! Eerste en laatste bestelling, slechte kennismaking.

Zeer behulpzaam en prijs kwaliteit gwn kort gezecht best ever

Prima service, snelle levering en top service

Bestelling nog steeds niet ontvangen na 5 dagen en er is geen service

Ik heb 7 dagen geleden een bestelling gedaan en dan kreeg ik 2 dagen later een mail waar in stond dat ik binnen 10 uur een Track & Trace code zou krijgen. 5 dagen later heb ik nog steeds geen mail of pakketje gekregen. Ik heb gebeld, via Whatsapp een bericht gestuurd en gemaild en kreeg bij geen enkele antwoord. Hopelijk lezen ze dit en willen ze contact opnemen.

Geen contact over bestelling

Heb een nunchaku vape besteld. Op de website staat aangegeven dat hij de volgende dag bezorgd zou worden, dit was niet het geval. Bedrijf proberen te bellen, geen gehoor. Ook via de e-mail is geen reactie hier niet van toepassing. Reactie gehad via Facebook messenger. Maar na 1 bericht ook niks meer gehoord.

Correct

Reeds 2x besteld netjes op tijd geleverd.

Niet opgeleverd!

Op de website stond dat mijn bestelling volgende dag thuis zou zijn maar na 5 dagen heb ik toch niets.

Prima service, snelle levering

Snelle levering, nog geen problemen ondervonden.

Prima service. Snelle levering. Snelle reactie op mijn vraag.

snel bezorgd en goeie afhandeling qua mail contact

Komt belofte niet na

Vandaag besteld morgen in huis. Niet dus. Email ontvangen dat mijn pakket opgestuurd wordt. Na 5 dagen staat het bij post nl nog steeds als aangemeld. Ondertussen wel mail ontvangen dat het product niet leverbaar met de vraag wat ik wil..ander product of geld terug. Tot 2 x toe geabtwoord dat ik mijn geld terug wil. Nog steeds niets terug ontvangen dus maar een mailtje gestuurd ( nr3) antwoord. Dit hebben we niet ontbmvangen maar pakket is onderweg. Post nl check..niets onderweg. Dus nu maar afwachten og ik mijn 90 euro nog terug ga krijgen

Goedemiddag, Wij hebben u 2 maal geprobeerd te bereiken omdat het product op dat moment niet op voorraad was. Deze is zaterdag binnen gekomen en we hebben dit gewoon opgestuurd. Als een product niet op voorraad is staat er netjes 2tot5 werkdagen bij. Excuus als u dit anders heeft ondervonden. Toch veel vape plezier met uw aankoop gewenst.

Goed!

Had een Smok nord kit besteld, maar deze lekt overal en de batterij ging niet lang mee. Kwamen gelijk met een passende oplossing.

Levering duurde lang maar dit lag aan postNL. Pakket was kwijt dus heeft Vape inator het netjes opnieuw toegestuurd met 2 gratis smaakjes voor het wachten. Ook sturen ze mij een gratis coil toe omdat de coil die bij het pakket zat niet goed was. Over het algemeen ben ik ondanks het lang wachten tevreden.

Onze oprechte excuses dat we uw bestelling zo verpest hebben. We hopen dat u ons nog een kans zou willen geven. We hebben uw wel gecompenseerd voor het wachten. Nogmaals sorry.

Cava

Uiteindelijk bestelling gekregen bleek een probleem te zijn met de kleur die ik wou die was er niet en ze hadden gemaild. Niks ontvangen dus ik bleef vragen voor reactie waarom er nog niets veranderd was. Uiteindelijke andere kleur genomen bleek een deel van de bestelling er niet bij te zitten . Hebben dan de batterijen achteraf naar me verstuurd. Er mag enige verandering gebeuren in communicatie naar de mensen toe. Ga nadenken of ik hier nog ga bestellen en hopen dat dit niet meer zal gebeuren.