Prima service. Snelle levering. Snelle reactie op mijn vraag.

snel bezorgd en goeie afhandeling qua mail contact

Komt belofte niet na

Vandaag besteld morgen in huis. Niet dus. Email ontvangen dat mijn pakket opgestuurd wordt. Na 5 dagen staat het bij post nl nog steeds als aangemeld. Ondertussen wel mail ontvangen dat het product niet leverbaar met de vraag wat ik wil..ander product of geld terug. Tot 2 x toe geabtwoord dat ik mijn geld terug wil. Nog steeds niets terug ontvangen dus maar een mailtje gestuurd ( nr3) antwoord. Dit hebben we niet ontbmvangen maar pakket is onderweg. Post nl check..niets onderweg. Dus nu maar afwachten og ik mijn 90 euro nog terug ga krijgen

Goedemiddag, Wij hebben u 2 maal geprobeerd te bereiken omdat het product op dat moment niet op voorraad was. Deze is zaterdag binnen gekomen en we hebben dit gewoon opgestuurd. Als een product niet op voorraad is staat er netjes 2tot5 werkdagen bij. Excuus als u dit anders heeft ondervonden. Toch veel vape plezier met uw aankoop gewenst.

Goed!

Had een Smok nord kit besteld, maar deze lekt overal en de batterij ging niet lang mee. Kwamen gelijk met een passende oplossing.

Levering duurde lang maar dit lag aan postNL. Pakket was kwijt dus heeft Vape inator het netjes opnieuw toegestuurd met 2 gratis smaakjes voor het wachten. Ook sturen ze mij een gratis coil toe omdat de coil die bij het pakket zat niet goed was. Over het algemeen ben ik ondanks het lang wachten tevreden.

Onze oprechte excuses dat we uw bestelling zo verpest hebben. We hopen dat u ons nog een kans zou willen geven. We hebben uw wel gecompenseerd voor het wachten. Nogmaals sorry.

Cava

Uiteindelijk bestelling gekregen bleek een probleem te zijn met de kleur die ik wou die was er niet en ze hadden gemaild. Niks ontvangen dus ik bleef vragen voor reactie waarom er nog niets veranderd was. Uiteindelijke andere kleur genomen bleek een deel van de bestelling er niet bij te zitten . Hebben dan de batterijen achteraf naar me verstuurd. Er mag enige verandering gebeuren in communicatie naar de mensen toe. Ga nadenken of ik hier nog ga bestellen en hopen dat dit niet meer zal gebeuren.

Alles ok

Langste levering ooit

Ik heb woensdag een vape kit besteld. Op de site staat vandaag besteld morgen is huis. Nou niks van waar want het is nu dinsdag en heb nog steeds niks binnen gekregen.

Wij betreuren het dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Wij zullen alles opnieuw opsturen en uw contacten voor compensatie.

Snel, goede producten en leuke stickers erbij:)

Duidelijke website, snelle levering en fijn dat er word aangegeven als je vullingen voor je elektronische sigaret besteld wel word aangegeven of het wel bij die past enkel als je verschillende elektronische sigaretten heb besteld. Zodat je niet de verkeerde heb.

5 sterren

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen.

Pluspunten

Heel overzichtelijk website, leuke producten en realistische prijzen.

Mag wat meer product-uitleg bij bepaalde producten zoals VG/PG van een e-liquid. Jammer dat er alleen een winkel in Amsterdam is.

Pluspunten

Zeer efficiënte en vlotte communicatie. Oorspronkelijk verkeerde bestelmethode aangeduid. Werd direct in orde gebracht. Maandagavond besteld, woensdagmiddag geleverd. Top!

Pluspunten

Ik had de verkeerde levermethode gekozen. Zonder 1 probleem werd mijn bestelling de dag erna verzonden. Top service, en uiterst snelle levering.

Pluspunten

Uitstekende service. Snelle levering. Mijn vaste leverancier.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

PRODUCT ID GOED

VERZENDING GEVEN AAN BINNEN DAG 5 DAGEN OP GEWACHT EN CONTACT MOEILIJK BEREIKBAAR

Pluspunten

Product zoals ongeschreven, prijs kwaliteit in verhouding. Ruim assortiment.

Snellere verzending

Pluspunten

Geweldig geholpen door de winkel, er was iets fout gegaan met de verzending maar erg goed opgelost en zelfs nog 2 sapjes er bij gekregen voor het ongemak. Scherpe prijzen.

Pluspunten

Super snel levering ,als je wat advies nodig heb dan kan je altijd goed terecht bij Vape-Inator, goed website en overzichtelijk.

Geen verbeter punten echt positief.

Prima bedrijf!

Nord kit besteld bij dit bedrijf, dat ging in de eerste instantie niet goed omdat het naar een verkeerd sorteer centrum gestuurd was.. Keurig opgelost door mij een nieuwe kit toe te sturen en gratis twee juices erbij te doen! Zou ik weer bestellen bij Vape inator? Jazeker!

Wij hebben u netjes terug geantwoord en binnen 3 dagen een nieuwe vaper opgestuurd. Wij zijn erg teleurgesteld dat u zon slechte ervaring heeft met ons. We hopen dit in de toekomst beter te kunnen doen.

Pluspunten

Goede vape, alleen is de clearomizer niet lekvrij. Terwijl dit wel wel had moeten zijn.

Stevigere en lekvrije clearomizer

Pluspunten

Met mijn bestelling had ik meerdere producten nodig. Vape Inator heeft mij goed geholpen en geadviseerd. Bedankt voor de mooie Vaporesso Luxe mods!

Pluspunten

Begripvolle reactie en behulpzaam met een 'bevroren' status van een bestelling. Menselijke aanpak. Thx!

Contactgegevens beter vindbaar/zichtbaar maken op de website

Over Vape-Inator