OPLICHTERS !!!

Heb bestelling gedaan 13 december en betaald .je kan ze nergens bereiken . U geld ben je kwijt.. is schandalig zo de mensen op lichten !!🤬

Oplichters! Bestelling is nooit verzonden

Ondertussen 3 maanden verder.. Eerst zeggen dat ze geen betaling hebben ontvangen, dan uiteindelijk ineens wel en zouden overgaan tot verzending van mijn order. Na 2 weken wachten heb ik weer contact opgenomen, geen respons en tot slot blijkt de website verwijderd en is er geen enkele vorm van contact mogelijk. Ook is de website van het moederbedrijf; Remeek Gamegear, niet te bereiken. Ik heb destijds met Paypal betaald en zij bieden aankoopbescherming tot 180 dagen na aankoop. Op het moment ben ik nog in afwachting van Paypal maar ik adviseer iedereen die ook is opgelicht om op deze wijze hun gestolen geld terug te halen. Oplichterij van de bovenste plank dit. Pakketje is aangemeld bij postNL volgens vape-inator maar volgens postNL hebben zij nooit wat gekregen. Koop hier niet.

Onbetrouwbaar

Besteld en betaald op 19 december en nog steeds niet ontvangen. De webshop blijkt nu "permanent gesloten". Mijn pakje, nochtans aangekondigd al onderweg, is nooit afgeleverd bij PostNL. Op mail wordt niet meer geantwoord dus geld kwijt.

Fraudeurs

Bestelling geplaatst, nu 2 weken verder nog niets ontvangen. Geen reactie op de mails, berichten via messenger, whats app. Ook direct voicemail als je belt. Bestel daar aub nooit want sowieso geld kwijt. Ik dien klacht in bij bevoegde instanties over deze fake site

Slecht

Ik heb 22 december besteld en betaald en ik heb nog steeds niets ontvangen! Schandalig. Hier bestel ik nooit meer! Ik wil mijn geld terug. Ik raad iedereen af hier te bestellen

Geen

Ik ben nu al van begin van de maand aan wachten betaald en nog steeds niks ontvangen of een mail gekregen ..ligt ook nog steeds bij die bpost of zo iets .als je er naar toe belt .niks reactie daar gaat de kerst kado. Hoop dat nog in orde komt ..beleefde grt

mijn eerste bestelling is niet goed gegaan en ik dezelfde dag nog een antwoord terug. ook de levering was heel snel, de volgende dag al in huis. TOP!

Lang wachten en geen antwoord...

2 bestellingen gedaan 1 kwam aan.. maar de ander is nooit verstuurd staat nog steeds na 3 weken dat aangemeld moet worden bij post NL vaak gemaild ja we gaan nieuwe sturen niks meer van gehoord blijven mailen en gewoon geen antwoord meer krijgen op de mail.

Onacceptabel

Bestel hier niet, maand gewacht op een product elke week een berichtje gestuurd en elke keer (na erg late reactie) te horen gekregen dat het die zelfde week nog werd opgestuurd maar niets. Telefonisch niet bereikbaar. Ik heb de service after-pay gebruik om te betalen waarbij je de betaling pas binnen hoordt te krijgen als je het pakket in huis hebt maar heb de betaling gelijk ontvangen na het bestellen. Na afterpay gebeld te hebben te horen gekregen dat vape inator nooit die betaling had mogen sturen. Dus ik weet niet wat voor winkel dit is maar lijkt mij eerder een stelletje oplichters.

Zeer slecht

Persoon is niet eerlijk beweert de bestelling te hebben verstuurd.na telefonich contact met post nl lijkt dit niet waar te zijn geen pakket binnen gekomen op onze naam nog adres! Normaal gezien volgende dag in huis wachten al 5 dagen! Telefonich is hij niet bereikbaar altijd direct voicemail. Via Messenger geen reactie! Eerste keer dat ik daar een bestelling plaats ook direct de laatste keer!

Erg matig!

Ik bestel hier omdat ze de dag daarna het product op de mat beloven... mooi niet dus.. Vrijdags rond 15:00u besteld, 5.00 euro betaald voor een postzegel brievenbus post, dus je mag wat verwachten natuurlijk, ik als nicotine junk zaterdag in enthousiaste afwachting van de postbode, nee ik krijg die dag rond 13:00u mail dat het net pas verzonden is ! Ja dan komt hij natuurlijk nooit aan de volgende dag. Uiteindelijk Dinsdag middag eindelijk in de brievenbus, toch weer enthousiast de enveloppe open gescheurd, maar helaas de verkeerde type cartridge voor mijn epod smoker, én de verkeerde smaak.. jongens hoe moeilijk kan het zijn ?! Dus ik heb voor bijna 15 euro iets liggen waar ik helemaal niks kan, ik doe niet eens meer de moeite om te reclameren, maar deze beoordeling hebben ze echt verdient.. :(

Geen contact mogelijk bij klachten - service onbestaande

Dit bedrijf is telefonisch onbereikbaar en via mail antwoorden zij enkel na indiening van het dossier bij de Europese waakhond. Zonder aanspreektitel en zonder vermelding met wie je spreekt. Beloofde terugbetaling nog steeds niet ontvangen

Super slecht!!! Nooit meer

Normaal gezien, levering de volgende dag. 1 week later nog steeds niks ontvangen,... na een paar berichten te versturen kreeg ik eindelijk antwoord via fb. Op mijn mails werd niet geantwoord. 2 weken later komt mijn bestelling aan, maar verkeerd. Ik verstuur terug een bericht om te vragen hoe dit komt. Ik krijg antwoord dat dit mij meermaals gecommuniceerd is terwijl dit niet het geval is. Hier bestel ik nooit meer en raad het ook niemand aan!

Tevreden, snelle levering

IK HEB MIJN BESTELLING NOG STEEDS NIET ONTVANGEN, WAT IK NIET LEUK VIND !!!

Geen/late levering, geen contact

Donderdag 10 okt besteld en de bezorg datum word iedere dag uitgesteld. Heb via whatsapp en messenger een bericht gestuurd en daar word niet op gereageerd.

never nooit meer een bestelling bij vape-inator

bestelling gedaan op zondag avond, maandag bericht uw bestelling is onderweg..heb ik op vrijdag avond maar eens een boze mail gestuurd en een whatsapp. een bericht terug volgens ons is uw bestelling al lang al de deur uit, en warempel op zaterdag wordt de bestelling afgeleverd, weliswaar het verkeerde, maar geen zin en tijd meer om retour te sturen en dan nog eens een week wachten op het juiste..hierbij de sigarenboer om de hoek maar gekocht wat ik hebben wou.

Professioneel

Professionele site, veel keus, maar jullie moeten wel zorgen dat de telefoonnummers bereikbaar zijn, en dat mails beantwoord worden. Werk daaraan en jullie krijgen van mij een 10

Niets geleverd!

30 september besteld, niets ontvangen. Wel factuur ontvangen (after pay) Telefoonnummers zoals vermeld, niemand te bereiken! Eerste en laatste bestelling, slechte kennismaking.

Zeer behulpzaam en prijs kwaliteit gwn kort gezecht best ever

Prima service, snelle levering en top service

Bestelling nog steeds niet ontvangen na 5 dagen en er is geen service

Ik heb 7 dagen geleden een bestelling gedaan en dan kreeg ik 2 dagen later een mail waar in stond dat ik binnen 10 uur een Track & Trace code zou krijgen. 5 dagen later heb ik nog steeds geen mail of pakketje gekregen. Ik heb gebeld, via Whatsapp een bericht gestuurd en gemaild en kreeg bij geen enkele antwoord. Hopelijk lezen ze dit en willen ze contact opnemen.

Geen contact over bestelling

Heb een nunchaku vape besteld. Op de website staat aangegeven dat hij de volgende dag bezorgd zou worden, dit was niet het geval. Bedrijf proberen te bellen, geen gehoor. Ook via de e-mail is geen reactie hier niet van toepassing. Reactie gehad via Facebook messenger. Maar na 1 bericht ook niks meer gehoord.

Correct

Reeds 2x besteld netjes op tijd geleverd.

Niet opgeleverd!

Op de website stond dat mijn bestelling volgende dag thuis zou zijn maar na 5 dagen heb ik toch niets.