Prima service, snelle levering

Snelle levering, nog geen problemen ondervonden.

Prima service. Snelle levering. Snelle reactie op mijn vraag.

snel bezorgd en goeie afhandeling qua mail contact

Komt belofte niet na

Vandaag besteld morgen in huis. Niet dus. Email ontvangen dat mijn pakket opgestuurd wordt. Na 5 dagen staat het bij post nl nog steeds als aangemeld. Ondertussen wel mail ontvangen dat het product niet leverbaar met de vraag wat ik wil..ander product of geld terug. Tot 2 x toe geabtwoord dat ik mijn geld terug wil. Nog steeds niets terug ontvangen dus maar een mailtje gestuurd ( nr3) antwoord. Dit hebben we niet ontbmvangen maar pakket is onderweg. Post nl check..niets onderweg. Dus nu maar afwachten og ik mijn 90 euro nog terug ga krijgen

Goedemiddag, Wij hebben u 2 maal geprobeerd te bereiken omdat het product op dat moment niet op voorraad was. Deze is zaterdag binnen gekomen en we hebben dit gewoon opgestuurd. Als een product niet op voorraad is staat er netjes 2tot5 werkdagen bij. Excuus als u dit anders heeft ondervonden. Toch veel vape plezier met uw aankoop gewenst.

Goed!

Had een Smok nord kit besteld, maar deze lekt overal en de batterij ging niet lang mee. Kwamen gelijk met een passende oplossing.

Levering duurde lang maar dit lag aan postNL. Pakket was kwijt dus heeft Vape inator het netjes opnieuw toegestuurd met 2 gratis smaakjes voor het wachten. Ook sturen ze mij een gratis coil toe omdat de coil die bij het pakket zat niet goed was. Over het algemeen ben ik ondanks het lang wachten tevreden.

Onze oprechte excuses dat we uw bestelling zo verpest hebben. We hopen dat u ons nog een kans zou willen geven. We hebben uw wel gecompenseerd voor het wachten. Nogmaals sorry.

Cava

Uiteindelijk bestelling gekregen bleek een probleem te zijn met de kleur die ik wou die was er niet en ze hadden gemaild. Niks ontvangen dus ik bleef vragen voor reactie waarom er nog niets veranderd was. Uiteindelijke andere kleur genomen bleek een deel van de bestelling er niet bij te zitten . Hebben dan de batterijen achteraf naar me verstuurd. Er mag enige verandering gebeuren in communicatie naar de mensen toe. Ga nadenken of ik hier nog ga bestellen en hopen dat dit niet meer zal gebeuren.

Alles ok

Langste levering ooit

Ik heb woensdag een vape kit besteld. Op de site staat vandaag besteld morgen is huis. Nou niks van waar want het is nu dinsdag en heb nog steeds niks binnen gekregen.

Wij betreuren het dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Wij zullen alles opnieuw opsturen en uw contacten voor compensatie.

Snel, goede producten en leuke stickers erbij:)

Duidelijke website, snelle levering en fijn dat er word aangegeven als je vullingen voor je elektronische sigaret besteld wel word aangegeven of het wel bij die past enkel als je verschillende elektronische sigaretten heb besteld. Zodat je niet de verkeerde heb.

5 sterren

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Heel overzichtelijk website, leuke producten en realistische prijzen.

Mag wat meer product-uitleg bij bepaalde producten zoals VG/PG van een e-liquid. Jammer dat er alleen een winkel in Amsterdam is.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hebben alles netjes gestuurd, helaas dat onze verzender er een puinhoop van heeft gemaakt. Fijn weekend

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Uitstekende service. Snelle levering. Mijn vaste leverancier.

Geen

slechter dan verwacht

Pluspunten

Product zoals ongeschreven, prijs kwaliteit in verhouding. Ruim assortiment.

Snellere verzending

voldoende, een redelijke ervaring