Het bestelde was zee snel bezorgd en het past precies.

Klasse

QR code gescand krijg je de verkeerde zakken

Ik heb de qr code gescand vanaf de verpakking van de doos die ik nog had en nu pak ik de nieuwe uit en die blijken in de verste verten niet te passen. Nu zit ik dus met een open doos die ik niet meer kan terugsturen. Grrr

Beste Danny, Wat vervelend dat je de verkeerde zakken hebt besteld. Onze verpakkingen hebben geen QR-code enkel een barcode. Er zijn meerdere aanbieders van stofzakken die allemaal hun eigen artikelnummers gebruiken, daarom is het van belang om altijd het juiste modelnummer te gebruiken. Wij helpen je graag met het vinden van de juiste stofzakken, hiervoor kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Groet, team Easyfiks

Bestelling correct uitgevoerd en op de aangegeven tijd aangekomen!

Alle afspraken nagekomen!

Zeer snelle verzending zoals aangegeven! Ga zo door!

super snel geleverd en ruime keuze

In de late namiddag besteld, en de volgende dag al geleverd met Postnl, Dit is nog nooit gebeurd , zo snel

Slechte service en klant onvriendelijk

Via bol.com 5 maal de iCasa zigbee inbouw draai/druk dimmer besteld. Binnen 2 jaar gingen er 2 kapot, zelf via iCasa moeten vervangen, derde gaat maand na 2 jaar garantie kapot. Esyfiks komt niet verder dan ‘vervelend voor U’. Verder geen hulp of enige erkenni g dat het verkocht product ronduit slecht is. Verschuilen zich achter de voorwaarden. Zeker geen aanrader.

Beste Bart, Wat vervelend dat er een dimmer defect is. U heeft van ons 2 nieuwe dimmers kosteloos ontvangen nadat ze defect zijn gegaan in de garantieperiode. Jouw nieuwe aanvraag valt helaas al een tijdje buiten de garantie en daarom kunnen wij u niet kosteloos een nieuwe opsturen. Groet, Team Easyfiks.

Makkelijk en snel geleverd

De artikelen waren makkelijk te bestellen via QR code. En snel geleverd.

Super!!!

Tussen het bestellen en afleveren was het in een een woord super.

Goede snelle service

Supersnelle service !

Op zondag besteld, maandagmiddag binnen !

Beoordeling

Goede communicatie

prima spul en op tijd geleverd

Kan niet beter

Besteld artikel

Prima op de hoogte gehouden van de vorderingen van de verzending.

Kwalitatief goede artikelen en dito service

Niet alleen ervaring met fysieke winkel maar ook met website. Helaas is dit laatste vandaag de dag de werkelijkheid. Ben voorstander van de fysieke winkel, zal wel aan de leeftijd liggen.

Keurig op tijd geleverd

Verpakking was wel wat groot. Met een kleinere verpakking had het makkelijk door de brievenbus gekund.

Nadat ik via bol.com een produkt had besteld wat helaas niet het goede produkt was, via jullie eigen pagina het goede produkt kunnen bestellen. De volgende dag was het al in goede orde binnen. Heel fijn als je anders niet verder kunt met installatie. Topservice.

snelle levering van bestelling

ondanks drukte bij de pakketdienst toch mooi op tijd geleverd

Fijne website

Nette website, precies gevonden wat ik zocht. Snelle levering en voor een redelijke prijs.

goed.

volgens afspraak geleverd.

Geweldige service

Apparaat werkt perfect en doet precies wat de bedoeling is.

product snel geleverd tegen een aantrekkelijke prijs

betrouwbare leverancier

super

Snelle en goede service

Snelle service duidelijke site!

De site is duidelijk, makkelijk te vinden voor je merk en type stofzuiger. En heel veel onderdelen te bestellen! Snelle levering ideaal als je te laat erachter komt dat je stofzuigerzakken weer op zijn!

tevreden

Product geleverd zoals besteld. DHL gaf duidelijk bezorgmomenten aan. Re planning ontvangst van mijn kant uit ging prima. Dank daarvoor, Robert

vlot

deskundig, goede service

Over Easyfiks

Easyfiks gelooft dat het voor consumenten eenvoudig is om problemen met huishoudelijke apparatuur op te lossen. Daarom wil Easyfiks consumenten inspireren in hoe ze gemakkelijk apparatuur kunnen onderhouden, vervangen, aansluiten of erop kunnen besparen. Haal jij alles uit je apparaten? Door er goed voor te zorgen gaan ze langer mee. Zo geniet je van een betere smaak van je kopje koffie, of benut je de maximale zuigkracht van je stofzuiger. Naast Easyfiks huismerk producten vind je in onze webshop ook producten terug van A-merken als Miele, Bosch, Whirlpool, Electrolux, en meer. Easyfiks, wel zo makkelijk.