top spul!

Super simpel om je vaatwasser of wasmachine mee schoon te maken en geeft een goed resultaat!

Geweldige fijne doeken

Makkelijk om mee te werken. In een handomdraai klaar met afnemen, zonder schoonmaakmiddel'super!

Geweldig service

Bestelling bleek defect te zijn, zonder discussie de volgende dag een werkend exemplaar in huis!.

Duidelijk website. Product was snel geleverd.

Vlotte levering tegen een schappelijke prijs.

Vlotte levering tegen een schappelijke prijs.

Super snel in huis! Top

Heel snel in huis. Zondag besteld en maandag in huis!

Goede service, goede prijs, snel geleverd

Mijn product was snel besteld en snel in huis.

Opgeruimd

Stofzuigerzakken Ik hield van je, maar jij hield van stofzuigerzakken Je spaarde ze op, je had er een hele kast vol Je zei dat ze je rust gaven, dat ze je leven schonen Maar ik voelde me verstikt, ik kon niet meer ademen Ik wilde je meenemen, naar verre oorden en avonturen Je laten zien dat er meer was dan stof en vuil Maar jij bleef liever thuis, bij je stofzuigerzakken Je zei dat ze je gelukkig maakten, dat ze je hart vulden Ik probeerde je te begrijpen, je passie te delen Ik kocht je nieuwe stofzuigerzakken, van alle soorten en maten Je zei dat je het waardeerde, dat je van me hield Maar ik zag het in je ogen, je hield meer van stofzuigerzakken Ik kon het niet meer aan, ik moest weg van jou en je stofzuigerzakken Ik pakte mijn koffer, ik liet je een briefje achter Je zei dat je het jammer vond, dat je me zou missen Maar ik wist wel beter, je zou me snel vergeten Nu ben ik vrij, ik reis de wereld rond Ik zie nieuwe dingen, ik ontmoet nieuwe mensen Maar soms denk ik aan jou, aan je stofzuigerzakken En dan vraag ik me af, of je nog steeds van ze houdt.

Everything went smoothly and delivery was extremely fast. Happy with the service.

Snelle levering, prima verpakt.

gemakkelijk

Het was heel makkelijk om mijn stofzuiger zakken te vinden, heb namelijk een oudere stofzuiger voor droog of nat te zuigen. Philips triathlon 1300 watt.

Goed en voordelig product.

De levering via DHL, heel slecht. De chauffeur deelde via de intercom mee dat hij het pakketje in de lift gezet had.

Prima artikel, zoals beloofd ook zeer snel geleverd !

Afhandeling van door mij verkeerd bestelde en retour gezonden artikel snel geregeld.

De stofxuigzakken gebruik ik al jaren en zijn prima

Helemaal top

Geen kennis van het product dat ik nodig had, maar Easyfix wist aan de hand van mijn beschrijving binnen no-time het juiste product voor te stellen. Aangekocht en past perfect.

Het bestelde was zee snel bezorgd en het past precies.

Klasse

QR code gescand krijg je de verkeerde zakken

Ik heb de qr code gescand vanaf de verpakking van de doos die ik nog had en nu pak ik de nieuwe uit en die blijken in de verste verten niet te passen. Nu zit ik dus met een open doos die ik niet meer kan terugsturen. Grrr

Beste Danny, Wat vervelend dat je de verkeerde zakken hebt besteld. Onze verpakkingen hebben geen QR-code enkel een barcode. Er zijn meerdere aanbieders van stofzakken die allemaal hun eigen artikelnummers gebruiken, daarom is het van belang om altijd het juiste modelnummer te gebruiken. Wij helpen je graag met het vinden van de juiste stofzakken, hiervoor kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Groet, team Easyfiks

Bestelling correct uitgevoerd en op de aangegeven tijd aangekomen!

Alle afspraken nagekomen!

Zeer snelle verzending zoals aangegeven! Ga zo door!

super snel geleverd en ruime keuze

In de late namiddag besteld, en de volgende dag al geleverd met Postnl, Dit is nog nooit gebeurd , zo snel

Slechte service en klant onvriendelijk

Via bol.com 5 maal de iCasa zigbee inbouw draai/druk dimmer besteld. Binnen 2 jaar gingen er 2 kapot, zelf via iCasa moeten vervangen, derde gaat maand na 2 jaar garantie kapot. Esyfiks komt niet verder dan ‘vervelend voor U’. Verder geen hulp of enige erkenni g dat het verkocht product ronduit slecht is. Verschuilen zich achter de voorwaarden. Zeker geen aanrader.

Beste Bart, Wat vervelend dat er een dimmer defect is. U heeft van ons 2 nieuwe dimmers kosteloos ontvangen nadat ze defect zijn gegaan in de garantieperiode. Jouw nieuwe aanvraag valt helaas al een tijdje buiten de garantie en daarom kunnen wij u niet kosteloos een nieuwe opsturen. Groet, Team Easyfiks.

Makkelijk en snel geleverd

De artikelen waren makkelijk te bestellen via QR code. En snel geleverd.

Super!!!

Tussen het bestellen en afleveren was het in een een woord super.

Goede snelle service

Supersnelle service !

Op zondag besteld, maandagmiddag binnen !

Over Easyfiks

Easyfiks gelooft dat het voor consumenten eenvoudig is om problemen met huishoudelijke apparatuur op te lossen. Daarom wil Easyfiks consumenten inspireren in hoe ze gemakkelijk apparatuur kunnen onderhouden, vervangen, aansluiten of erop kunnen besparen. Haal jij alles uit je apparaten? Door er goed voor te zorgen gaan ze langer mee. Zo geniet je van een betere smaak van je kopje koffie, of benut je de maximale zuigkracht van je stofzuiger. Naast Easyfiks huismerk producten vind je in onze webshop ook producten terug van A-merken als Miele, Bosch, Whirlpool, Electrolux, en meer. Easyfiks, wel zo makkelijk.