prima spul en op tijd geleverd

Kan niet beter

Besteld artikel

Prima op de hoogte gehouden van de vorderingen van de verzending.

Kwalitatief goede artikelen en dito service

Niet alleen ervaring met fysieke winkel maar ook met website. Helaas is dit laatste vandaag de dag de werkelijkheid. Ben voorstander van de fysieke winkel, zal wel aan de leeftijd liggen.

Keurig op tijd geleverd

Verpakking was wel wat groot. Met een kleinere verpakking had het makkelijk door de brievenbus gekund.

Nadat ik via bol.com een produkt had besteld wat helaas niet het goede produkt was, via jullie eigen pagina het goede produkt kunnen bestellen. De volgende dag was het al in goede orde binnen. Heel fijn als je anders niet verder kunt met installatie. Topservice.

snelle levering van bestelling

ondanks drukte bij de pakketdienst toch mooi op tijd geleverd

Fijne website

Nette website, precies gevonden wat ik zocht. Snelle levering en voor een redelijke prijs.

goed.

volgens afspraak geleverd.

Geweldige service

Apparaat werkt perfect en doet precies wat de bedoeling is.

product snel geleverd tegen een aantrekkelijke prijs

betrouwbare leverancier

super

Snelle en goede service

Snelle service duidelijke site!

De site is duidelijk, makkelijk te vinden voor je merk en type stofzuiger. En heel veel onderdelen te bestellen! Snelle levering ideaal als je te laat erachter komt dat je stofzuigerzakken weer op zijn!

tevreden

Product geleverd zoals besteld. DHL gaf duidelijk bezorgmomenten aan. Re planning ontvangst van mijn kant uit ging prima. Dank daarvoor, Robert

vlot

deskundig, goede service

Filters waren keurig verpakt en snel geleverd.

Alles met betrekking tot de bestelling was netjes geregeld. Orderbevestiging ,verzendmeldingen, rekening enz.

Via witgoed monteur van jullie gehoord. Verrast door variëteit van jullie producten. Keurige, snelle levering

Geweldig af gehandeld zowel het bestellen als het afleveren keurig verzorgd Dank daar voor

Goede verzorging

Na de bestelling geplaatst te hebben ging het heel snel de bezorging van netjes en snel.

eer goed. Levering compleet en op tijd.

Zeer goed. Levering propt op tijd en compleet

Nooit geen gezeur om origineel cartridges en qua kleur gewoon uitstekend

Altijd krijg ik van de printer de vraag om originele cartridges te plaatsen als ik ze vervang. Tot ik de cartridges van Easyfiks kocht en toen was het over en klaar. En de foto's komen er gewoon mooi uit bij de printer, klasse inkt!

Snelle levering!

Snelle levering.

Pluspunten

Supersnel, heel goed, kwaliteitsvol

Geen

Over Easyfiks

Easyfiks gelooft dat het voor consumenten eenvoudig is om problemen met huishoudelijke apparatuur op te lossen. Daarom wil Easyfiks consumenten inspireren in hoe ze gemakkelijk apparatuur kunnen onderhouden, vervangen, aansluiten of erop kunnen besparen. Haal jij alles uit je apparaten? Door er goed voor te zorgen gaan ze langer mee. Zo geniet je van een betere smaak van je kopje koffie, of benut je de maximale zuigkracht van je stofzuiger. Naast Easyfiks huismerk producten vind je in onze webshop ook producten terug van A-merken als Miele, Bosch, Whirlpool, Electrolux, en meer. Easyfiks, wel zo makkelijk.