Hoge kwaliteit en fantastische service

Wij hadden een sokkel besteld en deze kwam goed ingepakt binnen leveringstermijn bij ons binnen. Goede kwaliteit, alleen was hij per ongeluk in de verkeerde kleur gespoten, kan gebeuren, fouten zijn menselijk. De klantenservice heeft ons fantastisch en super snel geholpen. Communicatie was top! Ze hebben hem opgehaald op een moment dat ons uit kwam en weer terug gebracht in de goede kleur. Hij staat er nu prachtig bij! Top klantenservice (altijd één van de belangrijkste punten voor een online webshop)

Aardig maar niet overdereven flexibel

Levertijd 10 tot 15 dagen, maar toen ik na twee dagen nog een maat wilde veranderen kon dit niet omdat al het materiaal al gezaagd in de werkplaats zou liggen (en dan meer dan een week wachten om het in elkaar te zetten). Gar gelooft geen zinnig mens, gewoon onwil. Kan je dus wat aan doen! Levertijd verkorten zou natuurlijk ook mooi zijn, eventueel hoger tarief voor snel of iets dergelijks.

Positief

Prettig kontakt, duidelijke afspraken, perfect uitgeleverd. Voor herhaling vatbaar.

Netjes gewacht tot het windlicht uit gepakt was.

Het windlicht moest elders besteld worden zo duurde het een beetje langer. Eenmaal binnen is het netjes afgeleverd

prima sokkels goed afgeleverd

Uitstekend uitgevoerde sokkels perfect gespoten in de juiste kleur. Zeer goed ingepakt zodat ze in perfecte staat werden afgeleverd. Sokkelfabriek prima telefonisch bereikbaar met plezierige afhandeling. Kortom: zeer tevreden.

Mooie sokkel, perfect en zorgvuldig ingepakt. Een aanrader!

Snelle offerte. Voor betaalbare prijs mooie eiken sokkel. Beperkte wachttijd. Goede ervaring!

Prima product, minder klant vriendelijk

mooie sokkel, echter klantvriendelijkheid laat te wensen over. Slechte communicatie en slecht bereikbaar zowel telefonisch als mail contact.

Snelle levering, perfecte afwerking

Houten sokkels, wit gelakt besteld. Zeer goed verpakt en dus onbeschadigd bezorgd. Ziet er perfect uit voor een alleszins redelijke prijs.

een eerste prima ervaring

Enkel de levertermijn is langer uitgevallen als beloofd.

Kwaliteit

Bestelde sokkel naar wens gemaakt!!!

Erg mooi!

De sokkels zijn echt prachtig! Heel blij mee en een goede prijs-kwaliteit verhouding! Ik ben zeer tevreden. Dank!

Prachtig product

Sjieke uitstraling Vd sokkel, mooie afwerking, alles vlgs afspraak, verzending e.d perfect

Pluspunten

De Sokkelfabriek kan snel schakelen en uitstekende service verlenen. De sokkels zijn van hoogwaardige kwaliteit en goed ingepakt tegen transportbeschadiging. Zeer tevreden!

Pluspunten

Witte sokkel besteld. Ik had enkele extra wensen, waarmee de klantenservice mij erg goed heeft geholpen (bedankt Stan!). Als ik nog eens een sokkel nodig heb, kom ik zeker terug

Accessoires beter tonen op de site?

De Hammen 6

5371MK Ravenstein