Gewoon goed.

Duidelijke afspraak mbt tot de (snelle) levering Duidelijke instructievideo's Goede wijnkast. ... 1 klein minpuntje: om de draairichting v/d deur aan te passen, zat één van de schroefjes muurvast en manueel onmogelijk los te krijgen.

100% tevreden mee

Duidelijk communicatie, order op gevraagde datum geleverd, klimaatkast keurig ingepakt

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D40

Hele mooie wijnklimaatkast voor aantrekkelijke prijs.

Heel snelle levering van onze wijnklimaatkast, op afgesproken tijd. Goede service via telefoon en prima uitleg via een video omtrent het installeren. Klimaatkast staat nu bijna vol op een mooie plek in ons huis.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D77

Wijnklimaatkast D77T gekocht. Erg mooi voor in de woonkamer en van goede kwaliteit. De 2 zones werken goed. Fijne service aan de telefoon. Top aankoop.

Klantvriendelijk

Kapotte ventilator van onze wijnklimakast. Eén telefoontje en mailtje en een nieuwe is opgestuurd! 10Min zelf klussen en het probleem is opgelost :-)

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D21

Zeer fijne communicatie en levering.

Een van de weinige verkooppunten van wijnkoelkasten met een showroom (en een uiterst vriendelijke verkoper). Niet heel groot, maar prima om ze te bezichtigen al alvorens te kopen. Toch een heel bedrag om online zomaar te bestellen. Zeer duidelijke communicatie omtrent de levering van onze d77. En de chauffeur die hem kwam bezorgen tilde hem zelfs mee naar de eerste verdieping hier. Mooi design. Staat hier in de woonkamer. Dus echt een eyecather. Het enige nadeel is dat ie wel heel vaak aanslaat, en hij nog steeds niet kouder dan 15 graden word ik het onderste gedeelte. Hoop dat dit nog beter word. Hij staat namelijk pas drie dagen aan. Voor dit geld echt een prima klimaat kast voor je favoriete wijnen. En een mooie verfraaiing van je woonkamer.

denken mee met de klant

Al eerder een wijn klimaatkast gekocht nu had ik een extra deurgreep nodig, die snel geleverd kon worden. Anderen heb ik Smaak van de Wereld aan aanbevolen.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D29

Geweldige service en advies

Service zeer goed. Model klimaatkast aan huis gedemonstreerd

Prettig

Vragen werden duidelijk beantwoord,en wat er afgesproken werd is uitgevoerd. Vriendelijke behandeling.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D40

Correcte telefonische beantwoording van de vragen. De logistiek van de bezorging bleek net iets anders in elkaar te zitten dan aangegeven: even wat verwarring, maar alles kwam goed.

Klantvriendelijk en snelle levering

Als klant wordt je zeer prettig bejegend en de aangekochte wijnklimaatkast is netjes in onze keuken geplaatst. goede service.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D104

Goede communicatie en mooie wijnkoelers

Voor onze buitenkeuken zochten wij een smalle zwarte wijnkoeler met een zo groot mogelijk bereik qua omgevingstemperatuur. Deze hebben wij na een korte zoektocht bij Smaak van de Wereld gevonden. Telefonisch contact verliep prima en mijn laatste vragen waren beantwoord. Het laatste model wat ze nog op voorraad hadden liggen kon ik reserveren en op een later tijdstip laten leveren. Levering verliep ook vlekkeloos. De klimaatkast zelf bevalt ook super. Het ziet er mooi strak uit in onze buitenkeuken en koelt naar behoren. Wij kunnen twee flessen per plankje kwijt, aangezien de meeste van onze wijnflessen niet de 'standaard' slanke vorm hebben waar de maximale inhoud mee wordt berekend. Dat wisten wij echter op voorhand en is voor ons geen enkel probleem. Al met al kunnen wij zowel Smaak van de Wereld als hun S20 model wijnkoeler aanbevelen.

Uitstekend!

Zowel het bezoek aan de showroom, de hulp bij het uitzoeken van het juiste model, de communicatie voorafgaand aan de levering, tot aan de daadwerkelijke levering. Fijne service!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D46 1 Deur

Van een inhoudelijk goed advies naar snelle levering!!!!

Ik kan (en heb dit inmiddels al aan anderen gedaan) Smaak van de Wereld zeer zeker aanbevelen. Door de veelheid van leveranciers van wijnklimaatkasten zie je door de bomen het bos niet meer. In de showroom van Smaak van de Wereld een goed onderbouwd advies gehad wat me direct deed besluiten voor welke klimaatkast we zouden gaan! Volgende dag werd deze geleverd zodat de uit Frankrijk meegebrachte wijn op de juiste temperatuur bewaard kan worden. Top!

Prima Services

Prima sevice. Netjes gebeld na de bestelling om af te stemmen wanneer het geleverd kon worden. De levering was ook op tijd.

Koelelement vervangen

Enige website waar ik kant en klaar Koekelberg kan kopen en zelf vervangen zodat mijn klimaat kast weer werkt, voor een mooie prijs. Snelle levering

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D21

Dit was top: fantastische service en geweldig materiaal!

Onze 'braaipaal 100' werd - nadat ik via chat alle vragen die ik had had kunnen stellen - geleverd op het afgesproken moment! Alles werd meteen op de juiste plaats geïnstalleerd door zeer sympathieke vakmensen! Dit was echt een topservice! We hebben de grillplaat eerst met een klein vuurtje warm gestookt, zoals in de zeer duidelijke instructies beschreven stond. We merken nu dat de olie netjes naar het midden loopt (en dus niet op de grond valt). Gisteren hebben we dan voor het eerst 'à la plancha' gekookt! Het werkte super! De vis, de groenten en de aardappelen smaakten overheerlijk. Ik ben ervan overtuigd dat we onze braaipaal heel vaak zullen gebruiken! Bovendien is het ook zeer gezellig om rond de vuurschaal te zitten! Wij zijn héél tevreden en hebben intussen al wat mond-aan-mond-reclame gemaakt. Ik kan dit aan iedereen aanbevelen!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Een ander product

Na bezoek van de website zeer geïnteresseerd naar de producten.

Nadien de wijnklimaatkast D77T besteld. Vrijwel direct daarna telefonisch contact over de aflevering de volgende dag. Dus super snel! En inderdaad de volgende ochtend werd rond de klok van negen uur de wijnklimaatkast geleverd. Verpakking was onbeschadigd en na het uitpakken de kast eveneens. Fraaie wijnklimaatkast met mooie houten draagrekken. De gebruiksaanwijzing verdient meer uitleg over de vervanging van de koolstoffilters te geven. Geringe geluidsopbrengst tijdens de werking, geheel in overeenstemming met de genoemde geluidsdeclaratie. Kortom een apparaat volledig naar mijn wens!

Snelle levering!

Online besteld en de volgende dag telefonisch een afspraak gemaakt voor de levering.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D46 2 deurs

Heel blij mee

De levering was supersnel, zelfs gebeld van te voren, erg netjes Mooi product! Prachtig voor al m’n mooie wijnen.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Een ander product

Uitermate goede service en snelle levering!

Bestelling 's middags geplaatst en de volgende dag al in huis! Het product is zoals omschreven en van goede kwaliteit. Bedankt!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence S24

Hij doet wat hij moet doen en is mooi om te zien

Gelukkig zacht licht ,geen blauw en weinig geluid

Correcte, snelle levering

Na bestellen werd er snel contact opgenomen voor de levering, welke de volgende dag plaatsvond. Goed verpakt en keurig afgeleverd. Klasse!

Zeer prettig

Keurige snelle dienstverlening en een product dat exact doet waarmee geadverteerd wordt.

Super geregeld!

Na verschillende merken en prijzen naast elkaar gelegd te hebben besloten we de D77T te bestellen. De bezorging verliep spoedig en plezierig. Het belangrijkste: de wijnklimaatkast ziet er prima uit, is stil en snel op temperatuur. We hebben hem inmiddels redelijk gevuld met mooie wijnen uit de Empordà (Costa Brava). We zijn er blij mee en hopelijk blijven we dat ook, salud!!

Over Smaak van de Wereld

Smaak van de Wereld levert wijnklimaatkasten aan particulieren, keukenspecialisten en horeca. Wij leveren een optimale omgeving om uw wijnen te bewaren of om op serveertemperatuur neer te leggen.