Vorige week telefonisch contact gehad om mij te laten adviseren. Ik kreeg uitgebreide informatie en heb daarna direct een bestelling gedaan. Ondanks dat het artikel niet voorradig was, wat overigens netjes telefonisch verteld werd! Vriendelijk contact, klant gericht en zondere enige druk van sale!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D12

Hele snelle levering. S morgens besteld en s middags de wijnklimaatkast in huis

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Een ander product

Perfecte service en grote professionaliteit

Duidelijke uitleg, prima kwaliteit prijs verhouding, eerlijk en snelle service. Wat op voorraad staat is er ook en wordt direct geleverd tot op de plek van plaatsing. Klimaatkast prachtig en voldoet aan alle verwachtingen. Perfect en tot ziens

Prettig

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Een ander product

Keurig en verzorgd en op tijd geleverd

Snelle afhandeling, prettig contact met de bezorger. De wijn klimaatkaart is een mooie aanwinst, goede temperaturen en zeer lage decibel

Vakmensen

Zeer prettige koop ervaring met aflevering conform afspraak

Boven verwachting.

Mooi design, simpele installatie en stil. Ondanks het kleine formaat kunnen er toch veel flessen in. Aanwinst voor de keuken!!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence S24

Mijn CASO wine duett 12 koelde maar door tot 9 graden en reageerde niet meer op de instelling van de koeling. Mijn winkelier van de wijnkast kon mij niet helpen. Na zoeken op internet de firma Smaak van de Wereld gevonden en ja hoor bij de storingen gevonden waar het probleem lag. Nieuwe printplaat besteld en gemonteerd werkt de CASO weer als nieuw. Zal deze firma bij familie en kennissen aanbevelen.

Prachtige klimaatkast!

Mooie klimaatkast waar lekker veel flessen in passen. Soepe uitschuifbare houten lade’s. Netjes afgewerkt en stijlvol zwart. Had van mij iets minder vaak aan mogen slaan. Maakt wel net wat meer geluid dan de ‘normale’ koelkast. Voor de rest zeer tevreden over de service en klantcontact. Uitstekende en mooi afgewerkte klimaatkast. Zeker doen!

Supersnel en accuraat

Prettig dat er even nagebeld werd.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence S24

Ze hebben me goed geholpen. verlenen goede service. zelfs na een eigen foutje lossen ze dat snel op.

Afspraak is afspraak

‘s Avonds besteld. De volgende dag werd tel. contact opgenomen en de verdere verzending besproken. Werd ook zo gedaan als afgesproken. Ben zeer tevreden tot nu toe over de wijnklimaatkast.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D77

Goed formaat, mooi design, hoop geluid

De kast is voor in onze keuken een super formaat. 21 flessen in 2 zones. Mooi afgewerkt en makkelijk in gebruik. De klimaatkast maakt meer geluid dan verwacht of gehoopt. Temperatuur juistheid nog niet gecontroleerd.

Prachtige wijnklimaatkast!

Past perfect in onze nieuwe keuken. Zeer luxe uitstraling!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence S24

Mooie wijnkoeler voor een prima prijs

Snelle levering en fijn persoonlijk contact vóór de levering. Wijnkoeler was niet direct leverbaar maar zodra deze weer binnen was direct een belletje ontvangen met mogelijke lever data. Nu een tijdje gebruiken en dan kijken of het product voldoet aan de verwachtingen.

Koelelement D21

Product zoals omschreven, snel geleverd en precies zoals op de website staat vermeld: eenvoudig zelf te monteren. Nergens anders koelelementen kunnen vinden dus dankzij smaak Vd wereld werkt mjjn klimaatkast weer goed!

Prima producten geleverd, snel en zeer vriendelijk geholpen

Prima producten geleverd, snel en zeer vriendelijk geholpen

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D32

De eerste 48 uur dachten we dat we een miskoop gedaan hadden. De kast draaide continu. Maar eens alles op temperatuur is dat gestopt en zijn we zeer tevreden. Levering + uitzicht + kwaliteit = top

Netjes geleverd, afval meegenomen

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D167

De chauffeur van de bestel dienst had geen idee wat hij vervoerde. Dit vind ikzelf een minpuntje. Gelukkig is alles goed verlopen middels mijn assistentie bij het uitladen, wat geen dames activiteit is. Eea is groot en zwaar.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D77

Prachtige kast en goede service

Keurig thuis bezorgd en netjes alle rommel weer meegenomen. Wijn keurig opgeruimd. Niet alle flessen pasten qua formaat maar daar zullen we bij volgende aankopen alert op zijn

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D167

Mooie en degelijke wijnkoelkast We zijn zeer tevreden

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D40

Te hard en storend geluid

Op 24 oktober hebben we de Wine Klima D21 mogen ontvangen. Van het moment van bestellen tot leveren erg soepel verlopen. We hebben de kast geïnstalleerd in onze eetkamer (naast een dressoir). Vanaf het moment van aanzetten geeft deze een 'hard' (duidelijk hoorbaar) en storend geluid. Wij vinden het zelfs dermate vervelend dat de kast inmiddels is uitgeschakeld. Middels een app (geluidsmeter) hebben we het aantal decibel gemeten. Dat komt gemiddeld uit op 55 DB, terwijl in de omschrijving max 45 DB staat. Wij horen graag of u wellicht een passende oplossing heeft.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D21

Ruime keuze maar naam is onbekend

Klimaat kast is prima. Ziet er mooi uit goed geleverd. Omdat het pre-order was ontbrak de communicatie en informatie update vd bestelling. Verder naamsonbekendheid van Smaak of de wereld

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D167

Mooie klimaatkast, keurig afgeleverd en geplaatst

Positieve ervaring

Over Smaak van de Wereld

Smaak van de Wereld levert wijnklimaatkasten aan particulieren, keukenspecialisten en horeca. Wij leveren een optimale omgeving om uw wijnen te bewaren of om op serveertemperatuur neer te leggen.