vlotte levering, duidelijke site

Via internet gezocht naar een klimaatkoelkast en uitgebreide en duidelijke informatie gevonden op jullie site, na bestelling werd ik direct gebeld om afspraak over levering te maken en de volgende dag keurig bezorgd! Vlotte service!

Persoonlijke service, snelle levering

Na bestelling van de wijnklimaatkast kreeg ik een telefoontje en kon hij binnen 2 dagen geleverd worden. De chauffeur heeft hem netjes op de plek afgeleverd waar hij moest komen te staan. In het begin slaat hij wat vaak aan maar eenmaal op de juiste temperatuur hoor je af toe de ventilatortjes heel stil zoemen (model D77T). Mooi design, prima service.

Goed product

Heel fijn persoonlijk contact, erg fijn geholpen

Onze inbouw wijnklimaatkoelkast ziet er super strak uit in de keuken ook het led licht maakt de koelkast af echt een blikvanger in onze keuken maar ook ik heb een maar ik hoor hem wel vaak aanslaan dat is een minpuntje ik ben aan het uitzoeken wat wij daar aan kunnen doen want dat is wel vervelend

Zeer prettig.

De kast doet wat hij moet doen. is stil en stijlvol. De bezorging ging uitstekend. Zeer flexibel afspraken kunnen maken. Vanaf nu gewoon genieten van lekkere wijn die goed bewaard kan blijven en lekker op temperatuur is

Goede en snelle service

Werd gelijk de volgende dag bezorgd.

Besteld en snel geleverd

Snelle bezorging. Duidelijke omschrijving op de site. Koelkast is stil en doet wat ie moet doen.

Prima product volgens afspraak geleverd

Goede aanbieding wijn klimaatkast. Goede kwaliteit en volgens afspraak geleverd.

Goede en snelle service!

Op mijn verzoek hebben de heren de wijnklimaatkast op zijn plek gezet in huis. Snelle en goede service en een hele mooie wijnklimaatkast! Dank!

Keurig geregeld, snelle levering gelijk antwoord als je als je iets vraagt via de WhatsApp. Dat via de WhatsApp is gewoon super geregeld kunnen vele bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Prijs naar verhouding

Langer moeten wachten op mijn pakketje maar uiteindelijk alles netjes opgelost. Erg blij met mijn d12 wijnklimaatkast.

In eerste instantie kregen we de verkeerde wijn koeler,maar dit werd snel en netjes op gelost.

goed meegedacht met onze wensen

aangezien er een trap van 9 treden is, kon de reguliere vervoerder deze niet afleveren, geen probleem, en werd de kast op zaterdag geleverd en geïnstalleerd

Uitstekende service.

Vorige week de Wine Klima D77 Zwart besteld. Na een telefoontje van Smaak van de Wereld de volgende werkdag om een leveringdatum af te spreken, werd de wijnkast volgens afspraak perfect geleverd. Deze staat bij mij in de kelder en doet prima zijn werk. Jammer genoeg heb ik geen plaats in de woonkamer of keuken want de kast oogt ook zeer mooi en is ook een echte eyecatcher. Kortom topproduct en topservice!

Geheel naar wens

Deze wijnkoelkast sluit prima aan bij mijn kleine wijnvoorraad. Geen ruzie meer met mijn vrouw over te veel wijnflessen in de koelkast. Enige nadeel is het blijvende geluid.

Correcte medewerker die de wijnkoelkast keurig afleverde

klimaatkast D53

Een aantal maanden geleden de 2 zone klimaatkast D53 aangeschaft. Levering volgens afspraak echter een productiefout 1 van de ventilatoren van de wittewijnzone was defect. Contact gehad met smaak van de wereld en binnen 2 dagen omgeruild. Heb deze kast nu een aantal maanden in gebruik en werkt super. Kan iedereen deze kast aanbevelen. Nogmaals bedankt voor de service!! Vriendelijke groet, Tim

Mooie stille koelkast

Ideaal voor mijn opslag van speciale biertjes in fles formaat 0,75 ltr. Twee verschillende temperatuur zones.

Goed alleen maak de kast vrij veel herrie.

Door de herrie niet geschikt voor in de huiskamer

Alles ok!

Tot hier toe alles zeer goed!

Erg goede en correcte service, zoals het hoort!

Voorafgaand aan de bestelling geïnformeerd bij de verkoper over de verschillende wijnklimaatkasten. Telefonisch goed te woord gestaan en een passend advies gekregen. Ook na de bestelling altijd vriendelijk en vlot te bereiken. Helaas verliep de bezorging (door een externe bezorgdienst) niet zoals het hoort. De op/aanmerkingen op de betreffende bezorgdiensten zijn opgepakt en er is ons een passende oplossing geboden.

Netjes

Het produkt is snel en netjes geleverd en functioneert naar behoren. Ben er blij mee Ook ziet de site er goed uit

Over Smaak van de Wereld

Smaak van de Wereld levert wijnklimaatkasten aan particulieren, keukenspecialisten en horeca. Wij leveren een optimale omgeving om uw wijnen te bewaren of om op serveertemperatuur neer te leggen.