klimaatkast D53

Een aantal maanden geleden de 2 zone klimaatkast D53 aangeschaft. Levering volgens afspraak echter een productiefout 1 van de ventilatoren van de wittewijnzone was defect. Contact gehad met smaak van de wereld en binnen 2 dagen omgeruild. Heb deze kast nu een aantal maanden in gebruik en werkt super. Kan iedereen deze kast aanbevelen. Nogmaals bedankt voor de service!! Vriendelijke groet, Tim

Mooie stille koelkast

Ideaal voor mijn opslag van speciale biertjes in fles formaat 0,75 ltr. Twee verschillende temperatuur zones.

Goed alleen maak de kast vrij veel herrie.

Door de herrie niet geschikt voor in de huiskamer

Alles ok!

Tot hier toe alles zeer goed!

Erg goede en correcte service, zoals het hoort!

Voorafgaand aan de bestelling geïnformeerd bij de verkoper over de verschillende wijnklimaatkasten. Telefonisch goed te woord gestaan en een passend advies gekregen. Ook na de bestelling altijd vriendelijk en vlot te bereiken. Helaas verliep de bezorging (door een externe bezorgdienst) niet zoals het hoort. De op/aanmerkingen op de betreffende bezorgdiensten zijn opgepakt en er is ons een passende oplossing geboden.

Netjes

Het produkt is snel en netjes geleverd en functioneert naar behoren. Ben er blij mee Ook ziet de site er goed uit

Mooie wijnkast, snelle levering.

Ik was al een tijdje opzoek naar een mooie wijnkast en kwam via mijn zwager op deze site terecht, hij heeft deze wijnkast ook en zei.. Giel dit is ook een mooie kast voor jou, niet verder zoeken deze wijnkast hoor je bijna niet en heeft een mooi design.. En er kunnen genoeg flessen in..(mooi lekker) De wijnkast besteld en bevalt super goed. Bedankt slikneus.. Snel geleverd en netjes neer gezet waar die moest komen.. Goede service thx..

Prima klimaatkast met 2 zones

De wijnen zijn heerlijk op temperatuur ! Snel geleverd.

Goed product en vlotte levering

De klimaatkast voldoet aan de verwachtingen op basis van de informatie op de website. Levering was snel en product functioneert goed.

Snelle levering en prima klimaatkast!!

De klimaatkast werd snel geleverd en heeft een prachtige uitstraling. Hij is degelijk en koelt goed op de juiste temperatuur. Maakt een licht zoemend geluid, maar dat is voor ons niet storend.

Goed product

Prima kastje, mooi design. Scheiding van de zones werkt ook goed. Maakt wel meer geluid dan gehoopt, hij kan nu niet in de woonkamer staan.

Goede service en snelle afhandeling

Enige minpunt is dat de rechterzijde (die we gebruiken voor witte wijnen) niet de juiste temperatuur kan behouden, en rond de 11 a 12 graden blijft steken

Super fijne service

De service was heel fijn en het product echt helemaal wat we zochten. Ook het achteraf betalen is heel fijn want we wilden eerst zeker weten dat we het juiste product hadden besteld!

Professioneel en uitstekende service

We kregen nog voor de levering een handleiding over de aankoop van onze Wine Klima Wijnklimaatkast en hoe we deze moesten uitpakken. Een duidelijke website en alles op tijd geleverd. Ook over de aankoop zijn we zeer tevreden. Duidelijke en professionele service.

Snelle levering en goed werkend product

De wijnkast voldoet aan alle verwachtingen.

Prima informatie, prima product/prijs, stipte aflevering

Enkele keren heen en weer gemaild mbt de aankoop van een wijnkast. hierop werd vlot en doeltreffend gereageerd. uiteindelijk wijnkast besteld en werd volgens afspraak afgeleverd. Wijnkast is exact zoals beschreven en wij zijn hier zeer tevreden mee.

Betrouwbaar, vriendelijk, behulpzaam en informatief!

Wijnklimaatkast besteld bij Smaak van de Wereld. Betrouwbaar bedrijf, gaf goede informatie vooraf over het gebruik ervan. Kast bevalt zeer goed. MVG Hans

Nice wine fridge

Bought wine fridge during hot summer in the Netherlands. Delivery went well, use in a storage, fridge keeps stable temperature of 9C degrees.

Prima wijnkoelkast voor deze prijs.

Na bestelling via bol.com was de wijnkoelkast snel geleverd. De koelkast was snel op temperatuur en normale formaat wijnflessen passen hier prima in. Let op met dikke wijnflessen die zullen minder goed passen. Het geluid is ok, al zou hij van mij nog iets stiller mogen zijn.

Snelle levering!

Gisterochtend gebeld of de door ons gewenste wijnklimaatkast op voorraad was en vanochtend is hij al geleverd. Hij werd keurig op de door ons gewenste plek gezet en al het verpakkingsmateriaal werd netjes afgevoerd. We zijn zeer tevreden over de service! De Wine Klima D53 is inmiddels gevuld met ruim 40 flessen. Beide zones waren zeer snel op temperatuur. Kortom: een aanrader! Hier kunt u met een gerust hart bestellen!

Bol.com is een top bedrijf en weer een uitstekende levering en product!!

Uitstekend bedrijf. Een voorbeeld voor velen!!!!!

Een super klimaatkast!

De klimaatkast geeft voldoende ruimte voor onze flessen wijn welke gekoeld bewaard moeten worden in een continue temperatuur. Zelfs tijdens de hitte dagen van de afgelopen weken waarbij de omgeving ruim 30 graden wordt blijft de temperatuur in de kast op een continu temperatuur. ideaal!

Een heel mooi en exclusieve kast met bijzondere uitstraling

De kast ziet er mooi en exclusief uit. Hij doet het erg goed en is aan te bevelen om iemand dit als cadeau te geven . De kast werkt perfect en het is echt bijzonder door zijn formaat, kleurstelling en de inhoud voor 6 witte en 6 rode flessen wijn. Een echt eycatcher. Al met al , ik ben er super blij mee.

Professioneel bedrijf

Een maandje geleden een wijnkoelkast gekocht. Zeer positief over de kwaliteit van de koelkast. Temperatuur kan op twee zones ingesteld worden en er kan gekozen worden voor een blauwe led verlichting wat de koelkast sfeervol in de keuken maakt.

Snel en goed geleverd

Eenvoudig besteld, snel geleverd en we hebben nu een uitstekende klimaatkast voor een nette prijs.

Over Smaak van de Wereld

Smaak van de Wereld levert wijnklimaatkasten aan particulieren en horeca. Wij leveren een optimale omgeving om uw wijnen te bewaren of om op serveertemperatuur neer te leggen.