Top service!

Binnen twee dagen afgeleverd en geplaatst!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D104

Een professioneel bedrijf met uitstekende service.

Prima ontvangen in showroom met bakkie koffie. Daarna rustige en duidelijke uitleg. Snelle levering en installatie binnen slechts 1 week. Kortom echt een aanrader!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D104

Super vriendelijke en goede service

Op het moment dat we een klimaatkast wilde bestellen, deed de website het niet optimaal. Ik belde naar het kantoor en de order werd voor mij verwerkt telefonisch en werd klantvriendelijk te woord te staan. De klimaatkast werd ook super snel geleverd en raad Smaak van de Wereld iedereen aan!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D40

Persoonlijke service, mooie wijnklimaatkast (D167T)

Keurige service, kast op zijn plaats gezet bij aflevering. Erg blij mee, mooie nette wijnklimaatkast.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D167

Mooie kast, maakt wel wat geluid

Mooie kast en koelt goed, alleen de kast slaat wel naar mijn idee erg vaak aan (elke 2 minuten). Ook vraagtekens of dat normaal is. Hier zou naar gekeken worden maar is niet gebeurd door de eigenaren.

Zeer snelle sevice.

Goede service en vriendelijke behandeling van klanten. Komt punctueel zijn afspraken na. Voorbeeld voor andere retailers.

Bijzonder fijn contact

Bijzonder fijn contact, keurige bezorging, heel mooie kast

Klimaatkast is prima.

Hele fijne service, jammer alleen dat ze niet zelf konden plaatsen. Het bedrijf dat de bezorging deed maakt het geen erg goeie beoordeling.

Keurig

Prima kast, dito service. Er zat een plek op de deur die ik persoonlijk niet had opgemerkt, Gertjan daarentegen wel en gaf dit direct aan. Vervangende deur is na wat vertraging geleverd en geïnstalleerd.

Vriendelijke snelle service

De servive is super , vriendelijk contact en snel geleverd

Top service!

Op zondag hadden wij de wijnkoelkast besteld. Maandag werden we gebeld dat deze dinsdag al geleverd kon worden. En de bezorger heeft zelfs mijn man meegeholpen om de wijnkoelkast op zolder te zetten! Echt een fijne service!

Snelle bediening .Zeer correct

Vlotte communicatie , snelle levering.

Goede service!

Na de online bestelling van mijn wijnkast werd ik direct gebeld voor een afspraak om de kast te leveren. Hij werd netjes op tijd bezorgd met een verstuurde e-mail met daarin uitgelegd hoe ik de kast het beste kan uitpakken en gebruikers instructies.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D77

Snelle levering, goede uitleg middels mail

Omdat ik niet zo handig ben heb ik Smaak van de Wereld de deur al naar links om laten zetten. Ondanks dit extra werk, wat ze kosteloos uitvoerden, ging de wijnkast de volgende dag al op transport. Top! Houdt wel rekening met het geluid van een gewone koelkast.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D104

Kwaliteits wijnklimaatkast en goede service, top

Ik heb de Wine Klima S20 zwart gekocht, goede service met levering, goed verpakt en werking tot nu toe zoals je verwacht.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Een ander product

Prachtig product

D77 nu een week in huis en bevalt prima. Twee opm: 1. Max aantal flessen alleen realistisch als alle flessen smal zijn. 2. Valt op dat hij vaak van korte duur aanslaat, verder fijn en mooi product.

Meer dan tevreden!

Onze klimaatkast is 1,5 jaar oud. Door verbouwingen in onze keuken hadden wij graag een zwarte deur gehad. Wij zijn deze zelf gaan ophalen en groot was onze verbazing dat er niets werd aangerekend. Reden : wij hadden de moeite genomen om zelf 300km (heen en terug) te rijden. Onze kast past nu perfect in onze keuken! Ik raad deze firma erg aan. Super vriendelijk personeel en uitstekende service! Vriendelijke groeten, Fam. Van den Bossche

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence S24

Fijne service en mooi apparaat

Mooi apparaat, voelt kwalitatief uitstekend aan, misstaat niet in de woonkamer. In overleg bezorgd op de derde verdieping, zonder extra kosten. Ik ben er blij mee. Thumbs up, aanrader!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D77

Erg tevreden, bestelling ging prima, snelle levering. Voor vragen na bestelling snel antwoord, behulpzaam! Maar het beste is toch wel de wijnkast wat een plaatje! Prachtig, zo mooi design. Helemaal zwart , lampjes die aan en uit kunnen. Bij opendoen van de kast dempen de lampen weer vanzelf, wil je verlichting aan laten staan kan ook! Heel blij mee!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D77

Prima apparaat, hele duidelijke handleiding

Heel fijn contact gehad via de chat. Hiermee goede keuze kunnen maken. Klimaatkast komt in goede verpakking met duidelijke inpak- en installatie instructies. Apparaat is mooi en werkt tot nu toe prima!

Top!!!!

Super geregeld allemaal!

Klantvriendelijk

Netjes en snel geleverd. Mooie kast.

Goede voorlichting en afhandeling

Prachtige wijnklimaatkast, mooie uitstraling

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review N.v.t.

Van begin tot einde een fantastische service,heel snelle levering,supervriendelijk,zowel de chauffeur als de eigenaar,stipte afspraken,…

Mooie wijnklimaatkast

De wijnklimaatkast voldoet helemaal aan onze wensen. Er kunnen veel flessen in en voldoende legplanken. Service met bezorgen was super!

Over Smaak van de Wereld

Smaak van de Wereld levert wijnklimaatkasten aan particulieren, keukenspecialisten en horeca. Wij leveren een optimale omgeving om uw wijnen te bewaren of om op serveertemperatuur neer te leggen.