Prachtig product, snelle levering

Praktische site Beknopte maar voldoende info Breed assortiment Kast in het zwart besteld Gevoelig voor krasjes Werd gebeld na de bestelling over de verdere afwikkeling, heel netjes Plankjes ietwat dicht op elkaar waardoor etiketten van de iets dikkere dan bordeauxflessen beschadigen, dat is wel jammer. Je kan de planken verwijderen maar dan heb je uiteraard minder capaciteit.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D104

Mooi product en goede service!

Bij Smaak van de Wereld een Braaipaal 85 aangeschaft. Een mooi product en ondanks vertraging bij de vervoerder keurig op de hoogte gehouden!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Een ander product

Goede communicatie

Prima wijnklimaatkast met een goede temperatuur regeling.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D40

Prima geleverd

Op tijd geleverd en goed verpakt.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D77

Perfect geholpen door de verkoper.

Ze doen wat ze zeggen.

Uitstekend!

Duidelijke website, mooie klimaatkast, snel geleverd én geplaatst. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D167

Prettig en goed geholpen bij het uitzoeken van een wijnklimaatkast. Deze is vervolgens conform afspraak op de juiste dag bij ons geleverd en inmiddels in gebruik.

Besteld, geleverd. Prima

Gewoon gedaan wat wordt verwacht

Keurig

Wederom 2 kasten (S40 en D167T) aangeschaft bij Smaak van de Wereld en weer tevreden. Ditmaal verliep alles vlekkeloos, snelle levering en installatie op locatie.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D167

Levering en werking van de koelkast prima!

Snelle service en de koelkast werkt goed

Uitstekende prijs/kwaliteit!a

Mooie eye catcher in de woonkamer — daar ga ik zeker veel plezier van hebben. Levering was erg snel geregeld en installatie is vanzelfsprekend. Het geluidsniveau valt me erg mee, er is goed aan te wennen.

Zeer positief

De wijnklimaatkast is netjes geleverd en was eenvoudig te plaatsen. De service achteraf was uitstekend.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D46 2 deurs

In één woord Uitstekend!!!

Na Smaak van de Wereld op het internet 'ontdekt' te hebben ben ik een keer bij hen langsgeweest om te kijken naar een klimaatkast. Tijdens mijn bezoek gaf ik aan dat ik geinsterreseerd ben in het grooste model klimaatkast wat men heeft. Tijdens dit gesprek bleek dat Smaak van de Wereld net bezig was met een nieuw model klimaatkast welke nog een stuk groter was dan de huidige. Na een bedenktijd heb ik besloten om deze nieuwe 'large' klimaatkast aan te schaffen. De communicatie was uitstekend. Men dacht mee over de afleverdatum. De levering van de nieuwe klimaatkast was meer dan perfect! Ze gaan zoals dat heet 'for the extra mile'. Hij werd mooi in de kamer geplaatst waar hij moest komen te staan. De klimaatkast staat nu een kleine week zijn werk te doen. Hij is heerlijk stil en ik ben heel tevreden.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Een ander product

Snel e goed geholpen

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D12

Goede service en snelle levering

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D77

Smaak van de Wereld levert op en top kwaliteit en service

Een mooie Wine Klima Wijnklimaatkast D26 gekocht bij Smaak van de Wereld. Prima kwaliteit. De afhandeling is optimaal correct en snel; in overleg tijd bezorging afgesproken, met aflevering eveneens door een prima bezorgpartner. Zeer tevreden.

Goede Service.

De website had een kleine storing. Netjes alles via Whatsapp afgehandeld. Communicatie liep vlot. Zelfs een extra artikel geleverd wat niet op de site stond. Ga zo door

Top service!

Binnen twee dagen afgeleverd en geplaatst!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D104

Een professioneel bedrijf met uitstekende service.

Prima ontvangen in showroom met bakkie koffie. Daarna rustige en duidelijke uitleg. Snelle levering en installatie binnen slechts 1 week. Kortom echt een aanrader!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D104

Super vriendelijke en goede service

Op het moment dat we een klimaatkast wilde bestellen, deed de website het niet optimaal. Ik belde naar het kantoor en de order werd voor mij verwerkt telefonisch en werd klantvriendelijk te woord te staan. De klimaatkast werd ook super snel geleverd en raad Smaak van de Wereld iedereen aan!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D40

Persoonlijke service, mooie wijnklimaatkast (D167T)

Keurige service, kast op zijn plaats gezet bij aflevering. Erg blij mee, mooie nette wijnklimaatkast.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima Excellence D167

Mooie kast, maakt wel wat geluid

Mooie kast en koelt goed, alleen de kast slaat wel naar mijn idee erg vaak aan (elke 2 minuten). Ook vraagtekens of dat normaal is. Hier zou naar gekeken worden maar is niet gebeurd door de eigenaren.

Zeer snelle sevice.

Goede service en vriendelijke behandeling van klanten. Komt punctueel zijn afspraken na. Voorbeeld voor andere retailers.

Bijzonder fijn contact

Bijzonder fijn contact, keurige bezorging, heel mooie kast

Klimaatkast is prima.

Hele fijne service, jammer alleen dat ze niet zelf konden plaatsen. Het bedrijf dat de bezorging deed maakt het geen erg goeie beoordeling.

Over Smaak van de Wereld

Smaak van de Wereld levert wijnklimaatkasten aan particulieren, keukenspecialisten en horeca. Wij leveren een optimale omgeving om uw wijnen te bewaren of om op serveertemperatuur neer te leggen.