Mooie klimaatkast, snelle levering

Zeer vlot en soepel contact met de medewerkers. Mooie koelkast, op basis van eerdere reviews was ik benieuwd naar het geluid. Maar dat is wat mij betreft minimaal. Er staat inhoud 104 flessen,maar dat is wanneer alle flessen een normaal bordeaux formaat hebben. Heb je ook Riesling formaat of een iets dikkere fles, passen er geen 10 op een plateau. Tevens had er tussen de plateaus iets meer ruimte mogen zitten. Nu schraapt hij bij een iets dikkere fles over het etiket (moet je hem zo draaien dat het etiket naar de zijkant ligt). Verder tot nog toe bijzonder tevreden

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D104T

Zeer goed ontvangst in showroom en levering in 2 dagen

Wij zijn naar de showroom geweest. Super ontvangst en konden diverse modellen bekijken. We gingen voor de D106T maar kochten toch D167T door een professionele begeleiding zodat we geen miskoop deden. Doordat we op zaterdag waren, konden we bij de wijnimporteur op de 1e verdieping, voorgesteld door wine klima, nog een wijnproeverij doen. Heerlijke wijnen geproefd en konden ook nog enkele flessen kopen. 2 dagen was de wijnkast al in ons huis, wijnkast staat super in de woonkamer, echt een eyecatcher. BERT

Perfecte service

Zeer snelle reactie op mails en verder volgens afspraak alles afhandelen

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D77T

Snelle en flexibele service

Aankoop Goed en snel opogevolg. Aflevering kon in overleg uitgesteld worden totdat het mij goed uit kwam. Dit heb ik als zeer flexibel ervaren.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D26

Bestelling en aflevering verliep perfect.

Ik had de wijnklimaatkast bij een vriend gezien. En omdat de flessen wijn in mijn koelkast veel plaats innemen, wilde ik er ook een. Via die vriend ben ik voor de bestelling bij u terechtgekomen. Zoals gezegd liep het uitstekend. De klimaatkast staat nu te pronken in de woonkamer.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D40T

Goede service en snelle levering.

Helaas staat het model wat ik heb aangeschaft nog niet in de lijst met de te reviewen kasten, maar onlangs kocht ik de D30-SV72-PUSH. Na enige speurwerk naar een geschikte kast kwam ik uit op de website van wineklima.nl. Het feit dat je binnen 24 uur na je bestelling al de klimaatkast in huis had, is indrukwekkend! En de snelle reactie op je vraag via e-mail getuigt van goede klantenservice. Het lijkt erop dat wineklima.nl niet alleen kwaliteitsproducten levert, maar ook uitblinkt in communicatie en klanttevredenheid. Na installatie waar alles gelijk naar tevredenheid werkt had ik nog een vraag die ik per email vroeg, en ook hierin werd ik binnen een half uur terug gebeld en werd mijn vraag direct behandeld en opgelost. Conclusie is dat ik de de kasten, service maar zeker de communicatie van de website van wineklima.nl aanbeveel.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review N.v.t.

Mooie klimaatkast, goed contact en snel geleverd

Ik heb de D167T ZWART besteld. Een prachtige klimaatkast, ik ben er erg blij mee. Het contact met Wine klima is goed verlopen. Aardige, vriendelijke mensen en reageren snel op vragen.

Prima!!

Helemaal top. Ondanks het feit dat we deze wijnkast bijna een halfjaar gelden besteld hebben (de inbouwmaten waren nodig voor de nieuwe keuken)heeft Wijnklima het apparaat voor ons op voorraad gehouden en een dag voor de plaatsing van de keuken bij ons geleverd.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D26

Fijne service en goed contact

Goed contact, zowel persoonlijk als via e-mail. Duidelijkheid over levertijd. Afspraken worden nagekomen.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D26

Goede ervaring! Alles was volgens afspraak en bij ons kom sowieso niks fout gaan, omdat jullie de enige leverancier zijn met deze afmeting voor een IKEA keuken!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D26

Prachtige klimaatkast voor een scherpe prijs

Fijn contact gehad in het voortraject met Gertjan. Goed advies gekregen waardoor er nu een prachtige klimaatkaart in huis staat. Verzending was prima en op tijd. Installatie zelf is goed te doen indien je een klein beetje handig bent.

Niks mis mee

Correcte communicatie met deze leverancier gehad. De kast werd snel en vakkundig verpakt geleverd met de juiste, heldere instructies voor het uitpakken, monteren en installeren. Mooie strakke wijnklimaatkast. We zijn er blij mee.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D167T

De wijnklimaatkast is precies wat wij zochten

Goede uitleg en voorlichting in de showroom.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D26

Bijzonder klantvriendelijk en meedenkend!

Ik heb hele prettige ervaringen met Wine Klima. Er werd snel gereageerd op mijn verzoek om informatie. Ik werd goed te woord gestaan in de winkel, zelfs toen ik met mijn rolmaat alles begon na te meten. Ik ben goed geadviseerd ter plekke, zelfs toen ik voor de zekerheid nog een keer extra geweest om toch nog een keer te meten. De service qua afleveren was ook top. Erg tevreden, de wijnkast staat prachtig.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D46T-2D

Snelle levering en goede opvolging

Product voldoet volledig aan de verwachtingen. De bestelling, opvolging en levering verliepen heel goed.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D26

Mooie wijnkast met goede ergonomie

Prachtige wijnkast, temperatuur zeer vlot in te stellen.. De op rails uittrekbare legborden lopen echt op rails, zelfs met volle lading trek je ze met één vinger naar buiten waardoor je een goed overzicht hedt op de inhoud van de lade. De kast was ook snel op temperatuur en het geluidsniveau valt heel goed mee. Kortom Top en een echte aanrader! Ook de levering met uitpakken en op plaats zetten was aangenaam, ook de rest verpakking werd keurig meegenomen. Ik ben zeer tevreden van mijn aankoop en kan deze leverancierecht aanbevelen. .

Kom ik op terug

Mijn ervaring kan ik nog niet vertellen. Klimaatkast zit nog in de doos want wij wachten nog op deel nieuwe keuken.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D26

Prachtige wijnkast, prima service, goede communicatie!

Mooie strakke wijnkoelkast. Zeer goede service vanuit Wine Klima. Er was intensieve communicatie naar aanleiding van een hick-up in de levering door internationale transportproblemen. We werden zeer goed geïnformeerd over de stand van zaken. Uitpakken en installeren was eenvoudig. En nu dus zeer blij met de inbouwwijnkoelkast D26 Touch die onze keuken een nog chiquere uitstraling geeft.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D26

We werden er goed te woord gestaan en elke e-mail werd binnen no time beantwoord. En het mooiste is ze denken met je mee. De ene dag besteld de andere dag geleverd.

Mooie slanke kast

Makkelijk bestellen, snel contact gehad nadien over de bezorging gehad. Bezorging verliep goed. Kast maakt weinig geluid.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima S77

Prima bedrijf.

Voortreffelijke info en service.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima S77

Ik kijk uit naar genieten!

Het uitpakken is wel een dingetje. Het youtubefilmpje helpt wel hier bij, maar daar mist het losschroeven van de borging aan de pallet. Tevens is de beschrijving niet duidelijk welke digitale temperatuur voor de bovenzijde of onderzijde van de klimaatkast is.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D92T

Wij hebben een klimaatwijnkast gekocht, de D77T. De snelheid en service van aflevering is perfect. Klimaatkast voldoet aan de verwachting en is een pronkstuk in onze kamer, wij zijn er erg blij mee.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D77T

Reparatie snel en vakkundig gedaan

Reparatie snel en vakkundig gedaan

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Reparatie/Overig

Over Wine Klima Wijnklimaatkasten

Wine Klima Wijnklimaatkasten voor particulieren, keukenspecialisten en horeca. Wij leveren een optimale omgeving om uw wijnen te bewaren of om op serveertemperatuur neer te leggen.