Kleine koelkast, past in een verloren hoekje. Bezorging door een prettige vervoerder. S12-GD

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review N.v.t.

Persoonlijke aandacht, duidelijke uitleg en snelle levering

Ik had vooraf een afspraak gemaakt en ben naar de showroom gegaan om meer ins en outs te horen over de klimaatkast. Wij wilden een kast in een bestaande nis in de muur, als vervanging van de inbouwkoffiemachine. De gewenste maten luisterden dus nauw. Hierin zijn we prima geholpen. Heel tevreden met de mooie kast.

Goede prijs en service

n.v.t.

goed en snel geholpen

Ik heb een nieuwe klimaatkast gekocht en ben daarbij zeer goed geholpen. Mijn oude klimaatkast is verkocht door Wine Klima. Zeer goed service en erg tevreden.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D46T-1D

Zeer prettig geholpen met goed advies en snel geleverd.

Zeer prettig geholpen met goed advies en snel geleverd.

Voedingsmodule defect

Een email gezonden, aangezien de voedingsmidule defect was van een 2-zone koeler. Deskundig advies gehad, goed geïnformeerd over de prijs en leveringstijd en dat de module voorgeprogrammeerd zou worden voor dit specifieke model. Een paar info mailtjes later, was de module zeer vlot binnen. Module geplaatst en aangesloten en de wijnkoeler werkt weer als een speer. Dank voor de fantastische service. Zo willen klanten, ook met een probleem, geholpen worden.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D77T

snelle reactie

is goed en snel opgelost, eerst geprobeerd telefonisch op te lossen.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima S40

Nog geen idee. De keuken moet nog worden geplaatst

Nog geen idee. De keuken moet nog worden geplaatst

Goed geholpen, Goed advies

Ik ben op een maandag ochtend naar Heinenoord gereden en uitleg gekregen over de ins en outs van wijnklimaat kasten. Internet is leuk; maar een wijnklimaat kast behoeft iets meer info. Na advies een keuze gemaakt en gelukkig was de kast op voorraad en kon die gelijk mee. Hij werkt perfect en houd de witte en rode heerlijk op temperatuur. Proost tot zover Aangekochte kast: D29-OB72

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Reparatie/Overig

in alle opzichten top service

zeer vriendelijk, op afgesproken tijd, hulp bij plaatsen, duidelijke uitleg, niets op aan merken!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D167T

Snelle levering en mooie kast

Na bestellen werd ik gebeld voor een afleverafspraak. Dat was erg fijn. Levering was ook goed. De kast heb ik nog niet in gebruik, maar de deur was gemakkelijk om te draaien.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D40T

Snelle levering, mooi strak toestel

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D104T

Goed materiaal

Richting deur is verkeerd voor één wijnkast.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Reparatie/Overig

WineKlima levert een mooie klimaatkast voor een uitstekende prijs. De service was ook goed. Ze kwamen hem persoonlijk brengen omdat we twijfelde aan de maatvoering.

Geweldig!!

Na zoeken op het internet deze wijnkoelkast inbouw gevonden. Snel geleverd en zelf geïnstalleerd!! Wij zijn super blij mee!!

Mooie klimaatkast, snelle levering

Zeer vlot en soepel contact met de medewerkers. Mooie koelkast, op basis van eerdere reviews was ik benieuwd naar het geluid. Maar dat is wat mij betreft minimaal. Er staat inhoud 104 flessen,maar dat is wanneer alle flessen een normaal bordeaux formaat hebben. Heb je ook Riesling formaat of een iets dikkere fles, passen er geen 10 op een plateau. Tevens had er tussen de plateaus iets meer ruimte mogen zitten. Nu schraapt hij bij een iets dikkere fles over het etiket (moet je hem zo draaien dat het etiket naar de zijkant ligt). Verder tot nog toe bijzonder tevreden

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D104T

Zeer goed ontvangst in showroom en levering in 2 dagen

Wij zijn naar de showroom geweest. Super ontvangst en konden diverse modellen bekijken. We gingen voor de D106T maar kochten toch D167T door een professionele begeleiding zodat we geen miskoop deden. Doordat we op zaterdag waren, konden we bij de wijnimporteur op de 1e verdieping, voorgesteld door wine klima, nog een wijnproeverij doen. Heerlijke wijnen geproefd en konden ook nog enkele flessen kopen. 2 dagen was de wijnkast al in ons huis, wijnkast staat super in de woonkamer, echt een eyecatcher. BERT

Perfecte service

Zeer snelle reactie op mails en verder volgens afspraak alles afhandelen

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D77T

Snelle en flexibele service

Aankoop Goed en snel opogevolg. Aflevering kon in overleg uitgesteld worden totdat het mij goed uit kwam. Dit heb ik als zeer flexibel ervaren.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D26

Bestelling en aflevering verliep perfect.

Ik had de wijnklimaatkast bij een vriend gezien. En omdat de flessen wijn in mijn koelkast veel plaats innemen, wilde ik er ook een. Via die vriend ben ik voor de bestelling bij u terechtgekomen. Zoals gezegd liep het uitstekend. De klimaatkast staat nu te pronken in de woonkamer.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D40T

Goede service en snelle levering.

Helaas staat het model wat ik heb aangeschaft nog niet in de lijst met de te reviewen kasten, maar onlangs kocht ik de D30-SV72-PUSH. Na enige speurwerk naar een geschikte kast kwam ik uit op de website van wineklima.nl. Het feit dat je binnen 24 uur na je bestelling al de klimaatkast in huis had, is indrukwekkend! En de snelle reactie op je vraag via e-mail getuigt van goede klantenservice. Het lijkt erop dat wineklima.nl niet alleen kwaliteitsproducten levert, maar ook uitblinkt in communicatie en klanttevredenheid. Na installatie waar alles gelijk naar tevredenheid werkt had ik nog een vraag die ik per email vroeg, en ook hierin werd ik binnen een half uur terug gebeld en werd mijn vraag direct behandeld en opgelost. Conclusie is dat ik de de kasten, service maar zeker de communicatie van de website van wineklima.nl aanbeveel.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review N.v.t.

Mooie klimaatkast, goed contact en snel geleverd

Ik heb de D167T ZWART besteld. Een prachtige klimaatkast, ik ben er erg blij mee. Het contact met Wine klima is goed verlopen. Aardige, vriendelijke mensen en reageren snel op vragen.

Prima!!

Helemaal top. Ondanks het feit dat we deze wijnkast bijna een halfjaar gelden besteld hebben (de inbouwmaten waren nodig voor de nieuwe keuken)heeft Wijnklima het apparaat voor ons op voorraad gehouden en een dag voor de plaatsing van de keuken bij ons geleverd.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D26

Fijne service en goed contact

Goed contact, zowel persoonlijk als via e-mail. Duidelijkheid over levertijd. Afspraken worden nagekomen.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D26

Goede ervaring! Alles was volgens afspraak en bij ons kom sowieso niks fout gaan, omdat jullie de enige leverancier zijn met deze afmeting voor een IKEA keuken!

Boonsweg 13

3274 LH Heinenoord

Over Wine Klima Wijnklimaatkasten

Wine Klima Wijnklimaatkasten voor particulieren, keukenspecialisten en horeca. Wij leveren een optimale omgeving om uw wijnen te bewaren of om op serveertemperatuur neer te leggen.