Wij hebben een klimaatwijnkast gekocht, de D77T. De snelheid en service van aflevering is perfect. Klimaatkast voldoet aan de verwachting en is een pronkstuk in onze kamer, wij zijn er erg blij mee.

Reparatie snel en vakkundig gedaan

Reparatie snel en vakkundig gedaan

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Reparatie/Overig

Mooie kast voor mooi prijs

Mooie klimaatkast met 2 zones. Werkt prima. Werd super snel geleverd. Uitstekend verpakt. Wel erg vroeg om 7 uur s ochtends.

Goede kast, slechte aflevering

Transporteur wilde niet bij deur afleveren.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D77T

Goede ervaring met bestellen en leveren

Alleen jammer dat oude wijnkast niet wordt meegenomen. Ook hulp bij het plaatsen zou fijn geweest zijn. Is in je eentje nog een dingetje.

Heel mooi product

Mooi en praktisch design, met kwaliteit en betaalbaar. Heerlijk De track and trace bij de levering door een extern bedrijf was minder: niet echt overzichtelijk en er was weinig 'trace' mogelijk

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima S24

Snel geleverd !

Snel geleverd , goed service

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D26

Top klimaatkast en super goed afgeleverd

Mooie klimaatkast, zeer degelijk. Ga ik veel plezier aan beleven. Kast is geluidsarm en qua uiterlijk in een woord elegant en strak. Goede beschrijving voor het uitpakken en in gebruik nemen van de klimaatkast!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D167T

Maakt veel geluid en temperatuur schommelt

Ter vervanging van mijn oude klimaat kast een nieuwe bij Wine Klima gekocht. Mooie kast met goede afwerking. Helaas functioneert hij niet zoals hij zou moeten doen. De instellingen staan op 12 graden. Meerdere keren per dag slaat de koelfunctie aan, wat behoorlijk wat geluid geeft, ter vergelijking met het geluid van een oude koelkast. Niet ideaal voor in de woonkamer. Nog vervelender is de schommelingen van temperatuur in de kast zelf. Bij het aanslaan van de koeling gaat de temperatuur in de kast naar beneden naar ongeveer 7/8 graden. Vooral de achterste flessen worden een stuk kouder dan dit. Wine Klima heeft aangegeven dat dit normaal is en dat dit maar een kleine schommelingen teweeg brengt in de wijn zelf. De temperatuur gaat van 12 naar 13 naar 7/8 graden en loopt dan terug op naar 12/13 graden. Om dan weer aan te slaan en opnieuw naar 7/8 graden te gaan. Deze schommelingen vind 3 keer per 24u plaats. Mijn vorige klimaatkasten hebben hier nooit last van gehad, elke schommelingen in temperatuur komt niet ten goede van de kwaliteit van de wijn.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima S40

Zeer fijne klimaatkast

Netjes op tijd geleverd en ook de wijnkast is volledig naar wens.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D106T

Fantastic customer service in the store and with the delivery and setup in our home!

We were very impressed with the knowledge of Gert Jan in the store! There was no high pressure sales talk, just honest explanation of the great Wine Klima products. The rapid delivery and setup of our wijnklimaakast was excellent customer service!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D46T-1D

Zeer tevreden na eerst een ander merk te hebben gehad

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D20

Goede vakkundige uitleg en kast voldoet aan alle eisen. Heel erg blij mee perfecte service!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D167T

Na bestelling goed en duidelijk contact over mogelijke levertijden. Goed aangesloten op mijn wensen. De planken zijn wel wat aan de smalle kant. Veel van mijn flessen zijn niet standaard, dus passen er maar drie op een rij, Dit is wel een tegenvaller.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D167T

mooie wijnklimaatkast voor een goede prijs

ik had een wijnklimaatkast nodig met een deurhoogte van 78cm. Nadat ik eerst bij andere leveranciers niet ben geslaagd of lange levertijden te horen kreeg heb ik bij Wine Klima besteld. De koelkast werd 1 dag later al geleverd. Top.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D46T-1D

Mooie kast. Precies als voorgesteld. Chique uitstraling.

Prettig contact met de verkoopafdeling. Belde mij op een iets wat ongelukkig moment voor mij. Vroeg daarop om mij over 15 minuten terug te bellen. Perfect gereden de dag erop al geleverd tot in mijn garage.

Goed product.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D77T

Top Zo snel geleverd En ook nog een bedankje voor de bestelling

Snel en zeer behulpzaam

Nadat de selectie was gemaakt is de keveri g zeer vlot verlopen. Door wine & klima professionele levering en zeer behulpzaam

Levering en product OK

snel geleverd

prima geregeld

Vanaf mijn 1e telefonische contact met een medewerker van WK tot en met de levering: alles prima geregeld. Heldere communicatie. Bereidheid om voor de klant een stapje verder te gaan. Nuchter en goed advies over te maken keuzes. En natuurlijk, wij kozen de S77. Bevalt uitstekend.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima S77

Super goede wijn klimaat kast past perfect onder aanrechtblad ook plint sluit perfect aan

Goed advies

Mooie klimaatkasten werken top

Alleen aflevering tot aan de deur en verder zelf plaatsen is beter om dat van te voren te bespreken dat wellicht dit ook anders kan. Maar zeer tevreden met de kasten!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D104T

Uitstekende service!

De wijnkoelkast is naar wens. Zelfs op zondag een reactie terug op mijn 2 gestelde vragen. Zeer snelle levering en een vriendelijke man. Kortom: wij zijn erg tevreden!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review N.v.t.

Prettig contact vooraf en daarna snel geleverd. De wijnklimaatkast is ook prima. Niets op aan te merken.

Boonsweg 13 3274 LH Heinenoord

Over Wine Klima Wijnklimaatkasten

Wine Klima Wijnklimaatkasten voor particulieren, keukenspecialisten en horeca. Wij leveren een optimale omgeving om uw wijnen te bewaren of om op serveertemperatuur neer te leggen.