Uitstekende service!

De wijnkoelkast is naar wens. Zelfs op zondag een reactie terug op mijn 2 gestelde vragen. Zeer snelle levering en een vriendelijke man. Kortom: wij zijn erg tevreden!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review N.v.t.

Prettig contact vooraf en daarna snel geleverd. De wijnklimaatkast is ook prima. Niets op aan te merken.

Prima klimaatkast en service

Goed telefonisch contact gehad, ook mbt mijn vragen over specificaties. Levering aan huis op goed gecommuniceerd tijdstip.

Hele mooie wijnklimaatkast ontvangen

Na bestelling volgende dag gelijk gebeld en vlekkeloze aflevering gehad. Hopelijk hebben we er veel plezier aan voor jaren!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D77T

Mooie kast en perfecte service

Heel blij met het service en contact. Niet alleen is het product perfect maar nogmaals uitstekend service (werd op zaterdag als verjaardag cadeau perfect op tijd geregeld). De winekast is ook heel fijn en prijs kwaliteit ilverhouding is top.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D167T

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk

Omdat onze huidige wijnkoelkast al vrij oud was, vrijwel continu aan bleef en daarbij veel geluid maakte, moest er een nieuwe komen. Maar wel eentje die past onder ons keukenblad en heel stil is. Na veel zoeken op het internet kwamen wij terecht bij Wine Klima. We zijn eerst maar eens gaan kijken en luisteren in de showroom naar de door ons geselecteerde koelkast. De koelkast leek te voldoen aan onze eisen. Na bestelling werd de koelkast snel afgeleverd. Maar we kwamen er snel achter dat hij veel meer en vaker geluid maakte dan wij hadden verwacht. De koelkast is zonder discussie omgeruild door een ander exemplaar, die inderdaad wel minder vaak aansloeg, maar nog steeds teveel geluid maakte voor onze open ruimte. Het fijne van Wine Klima is, dat ze ons probleem serieus namen en hun uiterste best hebben gedaan om een passende oplossing te vinden. Deze bleek uiteindelijk te liggen in een duurdere wijnkoelkast, die ze wederom zonder enig probleem en de volgende dag hebben geleverd. We zijn heel blij met de laatste koelkast (D46-1D-HDT), omdat deze echt heel stil is (35dB) en energiezuinig. Daarnaast is het heel fijn om een leverancier te treffen die meedenkt, al je vragen snel en volledig beantwoordt en zich duidelijk ten doel stelt om alleen maar tevreden klanten te hebben.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review N.v.t.

Fantastisch!!

De informatie vooraf via de telefoon, het advies, de bestelling, de levering, de kwaliteit. Alles tiptop in orde!

Werkt uitstekend

Wijn is perfect op temperatuur.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D104T

Een prima firma en zeer betrouwbaar

Keurige adviezen en aflevering/plaatsing op de exact op de afgesproken datum en tijd

Persoonlijk, enorme klantgerichtheid

Er was wat misgegaan met het systeem van de vervoerder. Deze man draagt klantgerichtheid duidelijk hoog in het vaandel aangezien hij ze persoonlijk de afgesproken dag kwam bezorgen ondanks het probleem met het systeem. Bij elk telefoontje kreeg ik telkens dezelfde man aan de lijn wat zeer fijn is zodat je niet 10x je verhaal moet doen. Ik kan hen enkel enorm aanraden en jullie krijgen zeker nog een bestelling van me! Moet het kunnen kregen jullie een 20/10. Nogmaals; enorm bedankt voor jullie service!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D77T

Snel, goed en mooie kwaliteit

Mooie prijs/kwaliteit en razend snelle levering

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D46T-2D

Prachtige kast

Aan de hand van de goede en zeer vakkundige voorlichting van „smaak van de wereld“ deze klimaatkast aangeschaft. Vandaag volledig ingeruimd; alles op gewenste manier kunnen doen. Daarnaast hele goede service en levering prompt volgens afspraak, grote klasse!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D104T

Mooie wijnklimaatkast met perfecte en persoonlijke aflevering

Zeer mooie wijnkast! Aflevering met persoonlijke instructies vond plaats door een van de eigenaren, waardoor we helemaal tevreden waren. Deze kast heeft een extra voordeel t.o.v. andere merken dat deze ook beneden 10 graden in een garage geplaatst kan worden daar deze dan bijverwarmd. Heb diverse goede reacties ontvangen van personen die ook wijnkasten hebben.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D300T

Top service.

Top service. Steeds bereikbaar en beschikbaar. Zeer goede producten.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D20

Prima advisering en service

Het is fijn dat er een showroom is waar je de verschillende kasten kunt bekijken. Hierbij geven Edward en Gert-Jan prima adviezen en kunnen zij snel leveren. Ook de aflevering is perfect waarbij het zelfs mogelijk is om de klimaatkast op de 1e verdieping van je woning af te laten leveren. Kortom: prima advisering en service!

Uitstekend!

Mijnheer heeft kennis van zaken; alles is mogelijk. Levering uit voorraad. Prachtige kast voor een eerlijke prijs. Van harte aanbevolen!

Excellent service

The staff at Wine Klima was very helpful and attentive from the beginning. They remembered that the wine fridge was a surprise gift for my boyfriend, and so they sang him a little birthday song at the door upon delivery. The delivery was quick and smooth, and the wine fridge works well. We love the clean and sophisticated design of the fridge. I highly recommend this shop!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D40T

Perfect op tijd geleverd.

Goede communicatie, en perfect op tijd geleverd.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima S24

super

Snelle levering en een hele mooie klimatkast

Snel en goed geregeld!

Prima en snel geregekld. Binnen een dag had ik de kast in huis en nog een dag later in gebruik genomen. Wij zijn er erg blij mee :-)

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D104T

Vooralsnog een goede en mooie kast met wat haperingen in de bezorging

Goed en schadevrij transport. Hulpvaardig bij de plaatsing. Makkelijk bereikbare stelschroeven onder. Gebruikersvriendelijk. Door verschillende flessenmaten behoorlijk minder ruimte dan 165. Vooral Duitse flessen zijn buikiger dan Bordeaux. Funcioneert prima!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D167T

De wijn klimaatkast maakt de keuken af!

Ergens was het wel leuk dat we moesten wachten op de nieuwe levering :) toen deze d26 touch eenmaal in de keuken zat was het echt af! Strak, style-vol en mooie afwerking. Zeer prettig contact met wine klima, service top!

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima D26

Snel en duidelijke antwoord op vragen zowel voor als ma de aankoop

Goede service en mooi strak design zonder zichtbaar merk dus prima te combineren met andere merken keukenapparaat. Ik ben er blij mee! N.B.: Deur was bij levering niet waterpas afgesteld maar was uiteindelijk te verhelpen met het wat verzetten door de M8 schroeven aan onderzijde wat los te draaien en na wat verstellen deur, weer vast te schroeven.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima S24

Ik ben zeer tevreden over de wijnkast en de levering.

De kast bevalt prima.

Goede service en het is precies wat ik heb gezocht.

• Voor welk model wijnklimaatkast is deze review Wine Klima S40

Boonsweg 13

3274 LH Heinenoord

Over Wine Klima Wijnklimaatkasten

Wine Klima Wijnklimaatkasten voor particulieren, keukenspecialisten en horeca. Wij leveren een optimale omgeving om uw wijnen te bewaren of om op serveertemperatuur neer te leggen.