Duurzaam speelgoed met grote zorg opgestuurd

ik heb het als heel positief ervaren, en de kados zien erg heel mooi uit

Fijn om te horen Helma, dank voor deze mooie beoordeling en terugkoppeling! :) Veel plezier met de cadeau's! Groeten, Daniëlle & Dicky

Super service!

Hoi Evelien, super om te horen! Dankjewel voor je mooie beoordeling en veel plezier met het geven van de cadeautjes! Groetjes, Daniëlle & Dicky

Snelle service en leuk ingepakt

Producten worden snel geleverd, binnen de beloofde levertijd. De producten zijn ook nog eens als cadeautje ingepakt, een leuk extraatje zonder dat je hiervoor betaald.

Hi Janna, wat fijn om je mooie beoordeling te lezen. Dankjewel, zijn we blij mee! :)

Vlugge levering, goede kwaliteit

Fijn om te horen!

Snelle levering en leuk cadeau!

Goed om te ervaren dat Daantje bewust is van duurzaamheid. Herbruikbare doos! Love IT!

Super om te horen en fijn dat het hergebruik gewaardeerd wordt! :)

Snelle levering en een super leuk cadeautje.

Fijn om te horen! :) Dankjewel

Super cute cadeautje! Heel blij mee!

Snelle service, erg leuke cadeautjes.

Goed om te horen, dankjewel!

Prima,webshop!

Prima webwinkel! Snelle levering!

Pluspunten

Vriendelijk en persoonlijke service! Prachtig speelgoed & goede communicatie. Dik tevreden.

Super om te horen! Dank voor je mooie beoordeling :)

Pluspunten

Snelle en persoonlijke service! Mooie producten!

Fijn om terug te horen, dankjewel dat je de tijd nam voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Goede communicatie en terugkoppeling. Enorm blij met het hobbelpaard en het lieve persoonlijke berichtje

Heel graag gedaan! En dank voor je super beoordeling! :) Veel plezier met het hobbelpaard. Groetjes, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Snelle levering en persoonlijke benadering

Dank voor je mooie beoordeling, fijn om terug te horen! Groeten, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

zeer oplettend medewerking die bestelling via internet heeft gecontroleerd en terugkoppeling heeft gegeven. Zeer waardevol. Pakket is ook heel netjes bezorgd.

geen, keep the good work

Heel graag gedaan! Fijn dat we konden helpen :) Groeten, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Prima service.

Geen.

Dankjewel, fijn om te horen! Groeten, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Snelle bezorging Cadeauverpakking inbegrepen

Ga zo door!

Dankjewel voor de 10! We zullen zo doorgaan :) Groetjes, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Keurige levering. Iets later dan in eerste instantie aangegeven maar dat werd netjes gemeld.

Dank voor deze mooie beoordeling en feedback! Groetjes, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Snelle levering, mooi afgewerkte lettertrein.

Dank voor je beoordeling en terugkoppeling :) Groeten, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Bedankt voor de aanbeveling en de 10! Daar zijn we heel blij mee. Groeten, Dicky & Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

snelle service, leuk verpakt, leuk persoonlijk tintje eraan!

Dankjewel voor de hoge score! Fijn om de pluspunten te horen :) Groeten, Dicky & Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Snelle en toch persoonlijke afhandeling van onze bestelling. Vooral de handgeschreven bijgevoegde kaart bevestigde dit laatste.

Dank voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat het kaartje gewaardeerd wordt. Groeten, Dicky & Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Persoonlijke levering Snelle levering Ruim aanbod

Toch wel hoge verzendingskosten

Dankjewel voor je beoordeling en je feedback! We gaan kijken of we de verzendkosten voor binnen én buiten NL kunnen verlagen. Groetjes, Daniëlle van Speelgoedwinkel Daantje

Pluspunten

Leuke kadootjes, snelle leverin, leuke verpakking

Ik had graag een kaartje toegevoegd, dat was niet mogelijk.

Fijn om te horen! En dank voor je suggestie m.b.t kaartjes. We gaan kijken naar de mogelijkheden. Groeten, Daniëlle

Pluspunten

Super snelle levering. Goed product.

N.v.t.

Dank voor je mooie beoordeling en woorden! Groeten, Daniëlle

Pluspunten

snelle reactie

Fijn om te horen en dank voor de mooie beoordeling! Groetjes, Daniëlle

Pluspunten

Mijn verzoekje om zomogelijk binnen 2 werkdagen te leveren wegens het verjaardagsfeest van ons lieve neefje, heeft Daantje meer dan gehonoreerd: ondanks bericht van overmacht op besteldag woensdag, hebben ze door het persoonlijk opnemen van vervoer het tijdig leveren van mijn bestelling op vrijdagochtend waargemaakt! En konden we zaterdag begin middag een supergewaardeeerd kadootje geven: Basil de hond die kindjes achter zich aan kunnen trekken! (Vooral de wiebelstaart is zeer interessant). Superservice dus, buitengewoon dank!

Hi Anika, dank voor je mooie cijfer. Blij dat we op tijd konden leveren! Groetjes, Daniëlle