Ik had extra vragen over de bestelling. Er werd binnen een half uur op mijn mail gereageerd, de bestelling werd feestelijk ingepakt en zelfs dezelfde dag verzonden! Super fijn contact en een top service. Aanrader!!

Heel graag gedaan Tamara! :) Jij dankjewel voor je mooie beoordeling!

Snelle levering en goede service, erg leuk ingepakt

Hi Yvonne, dank voor je mooie beoordeling en heel graag gedaan :)

Bij Daantje kan ik altijd leuke kadootjes vinden voor mijn kleine nichtjes en neefjes.

De kadootjes worden netjes ingepakt in een vrolijk papiertje en op tijd verstuurd. Daarna kreeg ik nog een e-mail of alles gelukt was. Prima webshop!

Hi Ida, dank voor je mooie beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent! :)

Prettig, warm en top kwaliteit

Lieve Daantje, Wat een mooi spel heb ik recent gekocht bij jou! Onze meiden gaan hier veel plezier mee beleven. Zelfs in deze corona tijd, was het pakketje er razend snel! Netjes afgeleverd met een heel aardig kaartje erbij☺️. Bedankt voor de fijne en goede service! Een echte aanrader!! Lieve groet, Een heel tevreden klant.

Dankjewel voor je enthousiaste review :) Heel veel speelplezier samen!

Een leuke verrassing!

De website: beslist een bezoekje waard. Bezorgkosten: lager dan elders. En waar krijg je nog een persoonlijk, handgeschreven bedankkaartje! Met de magneetpuzzel ging de 2-jarige Meike meteen aan de slag: de rode, gele en witte bolletjes volgden de magneet... Huh? Hoe kan dàt nou? Zodra ze dat echt wil weten, bekijken we Willem Wever #44: magnetisme, Diederik Jekel met z'n pooltjes N en Z. Voorlopig is Meike er nog wel even zoet mee; de juiste mandjes gevuld krijgen met appels, peren en eieren blijkt een intrigerend klusje!

Hi Carla, wat fijn om te lezen! Heel veel speelplezier nog voor Meike! Groeten, Dicky & Daniëlle

Leuke winkel en goede klantenservice

Super service en klantvriendelijk!

Duurzaam speelgoed met grote zorg opgestuurd

ik heb het als heel positief ervaren, en de kados zien erg heel mooi uit

Fijn om te horen Helma, dank voor deze mooie beoordeling en terugkoppeling! :) Veel plezier met de cadeau's! Groeten, Daniëlle & Dicky

Super service!

Hoi Evelien, super om te horen! Dankjewel voor je mooie beoordeling en veel plezier met het geven van de cadeautjes! Groetjes, Daniëlle & Dicky

Snelle service en leuk ingepakt

Producten worden snel geleverd, binnen de beloofde levertijd. De producten zijn ook nog eens als cadeautje ingepakt, een leuk extraatje zonder dat je hiervoor betaald.

Hi Janna, wat fijn om je mooie beoordeling te lezen. Dankjewel, zijn we blij mee! :)

Vlugge levering, goede kwaliteit

Fijn om te horen!

Snelle levering en leuk cadeau!

Goed om te ervaren dat Daantje bewust is van duurzaamheid. Herbruikbare doos! Love IT!

Super om te horen en fijn dat het hergebruik gewaardeerd wordt! :)

Snelle levering en een super leuk cadeautje.

Fijn om te horen! :) Dankjewel

Super cute cadeautje! Heel blij mee!

Snelle service, erg leuke cadeautjes.

Goed om te horen, dankjewel!

Prima,webshop!

Prima webwinkel! Snelle levering!

Pluspunten

Vriendelijk en persoonlijke service! Prachtig speelgoed & goede communicatie. Dik tevreden.

Super om te horen! Dank voor je mooie beoordeling :)

Pluspunten

Snelle en persoonlijke service! Mooie producten!

Fijn om terug te horen, dankjewel dat je de tijd nam voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Goede communicatie en terugkoppeling. Enorm blij met het hobbelpaard en het lieve persoonlijke berichtje

Heel graag gedaan! En dank voor je super beoordeling! :) Veel plezier met het hobbelpaard. Groetjes, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Snelle levering en persoonlijke benadering

Dank voor je mooie beoordeling, fijn om terug te horen! Groeten, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

zeer oplettend medewerking die bestelling via internet heeft gecontroleerd en terugkoppeling heeft gegeven. Zeer waardevol. Pakket is ook heel netjes bezorgd.

geen, keep the good work

Heel graag gedaan! Fijn dat we konden helpen :) Groeten, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Prima service.

Geen.

Dankjewel, fijn om te horen! Groeten, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Snelle bezorging Cadeauverpakking inbegrepen

Ga zo door!

Dankjewel voor de 10! We zullen zo doorgaan :) Groetjes, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Keurige levering. Iets later dan in eerste instantie aangegeven maar dat werd netjes gemeld.

Dank voor deze mooie beoordeling en feedback! Groetjes, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Snelle levering, mooi afgewerkte lettertrein.

Dank voor je beoordeling en terugkoppeling :) Groeten, Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Bedankt voor de aanbeveling en de 10! Daar zijn we heel blij mee. Groeten, Dicky & Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)