Pluspunten

snelle service, leuk verpakt, leuk persoonlijk tintje eraan!

Dankjewel voor de hoge score! Fijn om de pluspunten te horen :) Groeten, Dicky & Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Snelle en toch persoonlijke afhandeling van onze bestelling. Vooral de handgeschreven bijgevoegde kaart bevestigde dit laatste.

Dank voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat het kaartje gewaardeerd wordt. Groeten, Dicky & Daniëlle (Speelgoedwinkel Daantje)

Pluspunten

Persoonlijke levering Snelle levering Ruim aanbod

Toch wel hoge verzendingskosten

Dankjewel voor je beoordeling en je feedback! We gaan kijken of we de verzendkosten voor binnen én buiten NL kunnen verlagen. Groetjes, Daniëlle van Speelgoedwinkel Daantje

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Leuke kadootjes, snelle leverin, leuke verpakking

Ik had graag een kaartje toegevoegd, dat was niet mogelijk.

Fijn om te horen! En dank voor je suggestie m.b.t kaartjes. We gaan kijken naar de mogelijkheden. Groeten, Daniëlle

Pluspunten

Super snelle levering. Goed product.

N.v.t.

Dank voor je mooie beoordeling en woorden! Groeten, Daniëlle

Pluspunten

snelle reactie

Fijn om te horen en dank voor de mooie beoordeling! Groetjes, Daniëlle

Pluspunten

Mijn verzoekje om zomogelijk binnen 2 werkdagen te leveren wegens het verjaardagsfeest van ons lieve neefje, heeft Daantje meer dan gehonoreerd: ondanks bericht van overmacht op besteldag woensdag, hebben ze door het persoonlijk opnemen van vervoer het tijdig leveren van mijn bestelling op vrijdagochtend waargemaakt! En konden we zaterdag begin middag een supergewaardeeerd kadootje geven: Basil de hond die kindjes achter zich aan kunnen trekken! (Vooral de wiebelstaart is zeer interessant). Superservice dus, buitengewoon dank!

Geen

Hi Anika, dank voor je mooie cijfer. Blij dat we op tijd konden leveren! Groetjes, Daniëlle

Pluspunten

Heel fijn dat alle cadeautjes zo snel geleverd zijn. En het was een verrassing dat de cadeaus leuk waren ingepakt en dat er een briefje op zat zodat ik wist wel pakje welk cadeautje bevatte!

Fijn om te horen dat je bestelling goed is aangekomen en je verraste! Groetjes, Daniëlle

Pluspunten

Wat een service dat er een cadeaupapiertje in de doos gepakt zat met een persoonlijk bericht van Daniëlle. Dat is nog eens leuke post ontvangen!!

Dank voor je mooie beoordeling! Blij dat je het berichtje en cadeaupapier waardeert :) Groetjes, Daniëlle