Rustig en netjes gewerkt.

De heren (2) hebben het mooi binnen de afgesproken tijd het klusje geklaard. Ze hebben netjes gewerkt en keurig alles opgeruimd. Helaas was het regenachtig weer waardoor ik wat stappen had in de gang. Maar dat is met een met water opgelost. Groet, Ron Bezuur

Van de aanschaf tot de installatie goede service. Enorm tevreden.

verrassend hoeveel anders zacht water in huis is

Het plaatsen van de ontharder en het zoutvat ging goed en ook snel, netjes gewerkt in de meterkast en aangesloten op het riool, de werkers waren binnen 2 uur al weer weg. zeker met douchen, handen wassen en schoonmaken is het echt voelbaar andere handen en huid, ik heb altijd droge schilferige benen, is nu al veel minder, badkamer en sanitair blijven veel makkelijker schoon, zie al wel aan fluitketel dat de oude kalkaanslag minder wordt. Ik ben d'r blij mee !!

Komen afspraken gewoon na.

Wij hebben een waterontharder via VTE. En hadden nu zout nodig. Dat hebben we besteld en binnen enkele dagen werd alles keurig netjes geleverd.

Wat een service en top kwaliteit.

Makkelijk zelf te installeren, duidelijke omschrijving. Ben je niet handig dan is laten installeren een hobby. Badkamer schoongemaakt en totaal geen kalk meer. Zelf niet na nat laten opdrogen. Wij zijn super tevreden. Afz dan Principaal

prijs kwaliteit heel goed

Apparaat wekt fantastisch, het was direct te merken aan het water.

Goede service!

Ik heb de gratis test set besteld maar had enige moeite hoe dat te doen. Maar na een vraag via chat/ mail was ik snel erdoor heen geholpen. Ik ben nog in overweging voor een water ontharder, maar één ding weet ik wel als ik hem koop dan koop ik hem hier.

Super snel geleverd!!

De onharder werkt super, dit hadden we jaren eerder moeten doen. Heerlijk voor je huid na een paar weken gebruik kan je dit goed merken. Veel minder schoonmaak werk vooral in de badkamer.

Prima.

Testset aangevraagd en was er per omgaande. Prima.

professionele montage

Ik wil mijn dank uitbrengen aan VTE Waterontharders. Monteur Gerben is net en heeft mijn waterontharder zeer professioneel gemonteerd. Ben zeer tevreden over deze service. Gerben denkt in oplossingen en niet in problemen. Knap staaltje werk! Hoe de ontharder werkt kan ik nog niets van zeggen, maar de eerste indruk van VTE is prima.

Goed contact, goede hulp en heel snel geïnstalleerd

Wij zijn erg goed geholpen en geadviseerd door VTE Waterontharders. Terwijl de installatiedatum in beginsel een week later zou worden gedaan hadden we het twee dagen later al werkend in huis gekregen. De eerste paar dagen was het wennen aan het kalkvrije water, maar nu willen we niet anders. Wij zijn erg tevreden.

Prima sevice, goede apperatuur.

waterontharder geïnstalleerd, werkt goed. Lekkage beveiliging geïnstalleerd en getest, werkt ook uitstekend.

Prima bedrijf. Goede klantgerichtheid. Website en handleiding kan beter.

De handleiding is niet op alle aspecten consistent. Evenals de handleiding. En sommige instellingen zijn niet duidelijk uitgelegd.

Positief, met name vanwege de bereikbaarheid van de mensen

Product is mooi. Zoutreservoir is helaas niet helemaal zoals het moet zijn waardoor enige onduidelijkheid over de montage ontstaat. Na wat foto’s heen en weer is duidelijk dat het product niet helemaal ok is maar net wat aanpassingen.gied te gebruiken. Montage goed gelukt ook met de door mij gevraagde aanpassingen van de montageset voor aansluiting op de afvoer . Ik verwacht nu nog het correcte zoutreservoir. Als dat geleverd is is de service prima te noemen! Waterontharder werkt uitstekend!

Klantvriendelijkheid en een goede hulp!

Ik heb een zeer positieve ervaring gehad. Ik had last van een defect beeldscherm. Aan de hand van dit probleem mailverkeer gehad met een medewerker. Daarbij heb ik steeds snel antwoord terug ontvangen. Daarnaast is actief meegedacht met het vinden van een oplossing. Deze is ook gevonden. Het contact was steeds klantvriendelijk en deskundig!

Super goed bedrijf

Advies, bestelling en montage goed en snel uitgevoerd. Snel antwoord bij vragen via app. Zeer tevreden over apparaat en plaatsing.

Levering was wat moeizaam maar verder prima product.

Wij wisten niet wanneer het ontvangst van het product was, daardoor ging het een paar keer mis. Verder zag het er goed uit.

Het toestel werd snel geleverd. Plaatsing snel en netjes

Had gehoopt dat het goed was voor mijn psoriasis maar daar zit helaas geen verbetering in

Had een goed gesprek met de verkoper en vertelde over mijn psoriasis en eczeem van mijn dochter en hij wist eigenlijk zeker dat het er beter van werd maar helaas niet bij ons dus waarvoor wij hem in eerste instantie aanschaften was hij voor ons niet geschikt dus voor onze apparatuur zal hij beter zijn en het water voelt wat zachter aan zou misschien nog wel eens een idee zijn misschien om de installatie te testen bij mensen die hij niet helemaal voldoet waar op gehoopt werd misschien zit dat in het afstellen en daar hebt u als leverancier toch de meeste kijk op dus wie weet hoor ik nog wat van u hebben hem nu ongeveer acht maanden getest

De ontharder werkt precies volgens onze verwachting.

De levering ging zeer snel, goede duidelijke keuzehulp, ik heb de ontharder zelf geinstalleerd en ingesteld en als je een beetje technisch bent is dat prima te doen. Wij hebben nergens meer kalk op, wij hebben de badkamer en koffiezetter en waterkoker goed ontkalkt en nergens komt kalk terug. Wij zijn zeer tevreden over het product.

Snele levering en duidelijke handleiding

Prima!!

Altijd met vragen terecht kunnen

Een paar keer telefonisch contact gehad. Men nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Ik vond dit erg fijn en heel correct.

Zeer prettig telefonisch contact zowel voor de bestelling als tijdens de zelfinstalatie. Snelle levering en ongevraagd 100 kg zout toe!

Goede prijs en prima geregeld

Bij de levering zat goede installatie uitleg. Tot op heden blij met deze aankoop!

Goed bedrijf dat z,n beloften nakomt.

Duidelijk verhaal over de werking, goed advies bij de keuze, ook bij zelfmontage krijg je snel antwoord als je vragen hebt. Heb inmiddels 2 ontharders geïnstalleerd en ben er zeer tevreden over.