Goed product met goede service geleverd.

Snelle en goede levering van producten voor een redelijke prijs. Bedrijf zeer vriendelijk en meedenkend voor de beste resultaten. Zeer tevreden over het product. Resultaten van verbetering waterkwaliteit en de daaropvolgende voordelen verbluffend. Apparaat zeer aan te raden, zou niet meer zonder willen.

Van a tot z keurig geholpen. Nette offerte, goede prijs, en keurige en snelle installatie.

Fantastisch!

Vanaf het begin meegedacht over keuze en planning. Plaatsing zelf gedaan, maar met VTE op de achtergrond aanwezig. Ontharder werkt heel goed, water is zacht en comfortabel. Geen geluid waarneembaar. Zeer tevreden over de ontharder en over VTE. Fantastisch!

Heel fijn!

De aanvraag voor de offerte werd heel snel beantwoord en mijn beslissing was snel genomen. Ik heb ook maar heel even hoeven wachten voordat de waterontharder werd geïnstalleerd. Ook de installatie werd zeer vakkundig en prettig uitgevoerd. Kreeg een goede en duidelijke uitleg van de installateur. Nu een paar weken in gebruik en ben er nog steeds heel tevreden over en blij mee.

Heel fijn!

Hadden we 10 jaar eerder moeten doen!

De waterontharder icm drukverhoger werkt fantastisch. Communicatie en advies voor de installatie is erg prettig. Producten worden door vriendelijke monteurs, vakkundig geïnstalleerd. Ook de uitleg is duidelijk en met veel geduld. Hoop dat service en onderhoud op dezelfde wijze gaat worden uitgevoerd. ps: Ik heb (helaas) geen aandelen in deze firma.

Super service En onwijs snel en netjes geplaatst

Vakkundig en duidelijke afspraken

Duidelijke informatie en advies gekregen. De waterontharder is vakkundig geplaatst door VTE waterontharders. Verder is ook duidelijke uitleg gekregen over de werking van de installatie. TOP!!!

Aanrader. Snel en goed contact via de WhatsApp over de plaatsing mogelijkheden. Geen lange wachttijden voor plaatsing van het apparaat, het geheel is netjes geplaatst. En goed uitleg gehad van de monteur . Nu heerlijk geniet van zacht water

Uitstekend aquapro easy medium

Makkelijk te installeren en goed te bedienen. We zijn er erg blij mee.

Erg tevreden

We zijn blij met de waterontharder. Het is keurig geïnstalleerd

levering uit voorraad en goede installatiehandleiding

Enige minpuntje is dat er geen bericht is gestuurd wanneer de waterontharder zou worden bezorgd. Verder eenvoudig te installeren en te programmeren. Heerlijk zacht water hebben we nu. Hadden we veel eerder moeten doen.

Erg blij met mijn nieuwe waterontharder geleverd door VTE!

Erg blij met mijn nieuwe waterontharder. Had niet gedacht dat deze zou passen in mijn kleine meterkast. De monteur was erg kundig en vriendelijk. Kortom zeer tevreden!

Goede service, prettig handelen.

Goed in advies geven, prettig in omgang bij uitzonderingen (hypotheek bouwdepot die op zich laat wachten) geen drammers en goede producten.

goede deal, bereikbaarheid en communicatie goed, klantvriendelijk prima

Heb sinds enkele dagen het systeem staan. Alles mooi geïnstalleerd door de monteur. Deze was erg klantvriendelijk, op de juiste momenten de juiste vragen stellen. Proces van bestellen ging duidelijk en vlotjes. Op alle vragen werd een duidelijk antwoord gegeven wat uiteindelijk leidde tot een mooie deal.

Goede communicatie en service.

Nogmaals goede communicatie en service, bereikbaarheid per telefoon. Ook de monteur die kwam installeren, netjes gewerkt. Goede instructie. Kortom. Gewoon Goed.

Klantgerichte werkwijze, deskundige monteur

Vakkundig geïnstalleerde ontharder, netjes gewerkt en geluisterd naar onze wensen. Het resultaat is direct merkbaar/voelbaar. Heel blij met het apparaat.

bijzonder

een bijzondere ervaring met water zonder kalk. Ervaringen van andere mensen die al langer een waterontharder hebben kloppen allemaal : schone kranen en glazen, minder zeep nodig, zacht op de huid enz.enz. We zijn tevreden en bij met de VTE waterontharder. Concrete en heldere informatie en deskundig geïnstalleerd. wat willen we nog meer!!

In één woord: grote klasse

Direct na hete eerste telefonische contact een goed gevoel gekregen. Prima voorgelicht, gemaakte afspraken werden nagekomen. Installatie vakbekwaam uitgevoerd, waarbij voldoende informatie werd verstrekt.

Zeer vriendelijke en vrijblijvende service. Lekker laagdrempelig via app het eerste contact gehad. Ik heb er een dik compliment voor over.

Goede prijs, fijne monteur, mooi product

Op afgesproken tijd en dag kwam de monteur, hij dacht mee over de beste plek van montage, gaf goede uitleg. De waterontharder doet wat hij doen moet en bevalt heel goed. Lekker zacht water!