Montage vlot en voorspoedig verlopen. Monteur Sibolt heeft een duidelijke uitleg gegeven. Nog enkele hulpmiddelen hier gelaten voor de afvoer die nog aan gelegd moet worden.

wat een resultaat!

Heel erg tevreden met de ontharder. Geen kalk meer op kranen en de wastafels. Fijne afstemming met VTE. Wij zijn zeer tevreden over het hele proces en de kwaliteit van levering.

Genieten maar

Korte duidelijke communicatie, goede installatie en nazorg. Wat wens je nog meer..

Prima apparaat prima service prima prijs.

Goed advies makkelijk te bedienen scherp geprijsd

top mensen, levering was goed, beschrijving makkelijk en nog belangrijker als je ze belt krijg je altijd antwoord

Vriendelijk vakkundig personeel, ben blij met de waterontharder!

Mijn vragen zijn door VTE goed beantwoord toen ik belde. Installatie verliep snel en vakkundig. Goede uitleg van de werking van het apparaat ontvangen. Ik ben zeer tevreden. Apparaat werkt goed, je merkt het direct. Heerlijk, geen kalkaanslag meer.

Snel en goede service!

De website is duidelijk en geeft antwoord op veel vragen. Zodoende gemakkelijk een keuze kunnen maken. Door middel van 'appen' nagegaan of onze meterkast genoeg ruimte bood. Dat was het geval, dus besteld en we werden snel gebeld voor het maken van een afspraak.

Bijzonder kompleet geleverd, duidelijke uitleg op papier erbij

Installatie materiaal zeer kompleet: haakse knelkoppeling zowel voor 22 als 15 mm, sifon, aansluiting op rioolpijp, ruim voldoende slang, teflon tape, slang klemmen...... De split versie (10 liter) voor de meterkast is toch nog vrij fors, dus afmetingen checken!

PERFECTO!!!

Binnen een uur of anderhalf is alles geïnstalleerd. Netjes aangesloten in de meterkast, alles duidelijk uitgelegd en we zijn er erg tevreden mee. Het hele huis voorzien van water zonder kalk en bacteriën. Kinderen kunnen gerust weer uit de kraan drinken en douchen is een next level!!

De plaatsing van het apparaat en de werking wij zijn hier zeer tevreden mee.

perfecte service!

zelf aan gelegd , firma was super behulpzaam via WA en telefoon!

Professioneel geleverd en geïnstalleerd

Zeer fijn mee samengewerkt vanaf offerte tot installatie.

Geweldig.

monteur die weet wat hij doet, netjes gewerkt.

Is snel geleverd en was keurig verpakt op pallet met 5x zout, bevalt prima.

Een tijdje na (zelf) installatie van de Aquapro Allround (2-7 pers.) en dus wat meer ervaring met het apparaat en het resultaat ervan, had ik nog wat vragen. Deze vragen zijn snel en keurig tot tevredenheid beantwoord. Bedankt Erik! Bevalt erg goed, schonere tegels etc. Ondertussen (één jaar gebruikt) waren we toe aan een nieuwe voorraad zout en die was ook rap geleverd.

Prima apparaat dat makkelijk te installeren is.

Mooi en volledig pakket met duidelijke had leiding. Was makkelijk zelf te installeren. Werkt prima en was ook makkelijk in te stellen aan de hand van de beschrijving en meegeleverde testset.

Rustig en netjes gewerkt.

De heren (2) hebben het mooi binnen de afgesproken tijd het klusje geklaard. Ze hebben netjes gewerkt en keurig alles opgeruimd. Helaas was het regenachtig weer waardoor ik wat stappen had in de gang. Maar dat is met een met water opgelost. Groet, Ron Bezuur

Van de aanschaf tot de installatie goede service. Enorm tevreden.

verrassend hoeveel anders zacht water in huis is

Het plaatsen van de ontharder en het zoutvat ging goed en ook snel, netjes gewerkt in de meterkast en aangesloten op het riool, de werkers waren binnen 2 uur al weer weg. zeker met douchen, handen wassen en schoonmaken is het echt voelbaar andere handen en huid, ik heb altijd droge schilferige benen, is nu al veel minder, badkamer en sanitair blijven veel makkelijker schoon, zie al wel aan fluitketel dat de oude kalkaanslag minder wordt. Ik ben d'r blij mee !!

Komen afspraken gewoon na.

Wij hebben een waterontharder via VTE. En hadden nu zout nodig. Dat hebben we besteld en binnen enkele dagen werd alles keurig netjes geleverd.

Wat een service en top kwaliteit.

Makkelijk zelf te installeren, duidelijke omschrijving. Ben je niet handig dan is laten installeren een hobby. Badkamer schoongemaakt en totaal geen kalk meer. Zelf niet na nat laten opdrogen. Wij zijn super tevreden. Afz dan Principaal

prijs kwaliteit heel goed

Apparaat wekt fantastisch, het was direct te merken aan het water.

Goede service!

Ik heb de gratis test set besteld maar had enige moeite hoe dat te doen. Maar na een vraag via chat/ mail was ik snel erdoor heen geholpen. Ik ben nog in overweging voor een water ontharder, maar één ding weet ik wel als ik hem koop dan koop ik hem hier.

Super snel geleverd!!

De onharder werkt super, dit hadden we jaren eerder moeten doen. Heerlijk voor je huid na een paar weken gebruik kan je dit goed merken. Veel minder schoonmaak werk vooral in de badkamer.

Prima.

Testset aangevraagd en was er per omgaande. Prima.

professionele montage

Ik wil mijn dank uitbrengen aan VTE Waterontharders. Monteur Gerben is net en heeft mijn waterontharder zeer professioneel gemonteerd. Ben zeer tevreden over deze service. Gerben denkt in oplossingen en niet in problemen. Knap staaltje werk! Hoe de ontharder werkt kan ik nog niets van zeggen, maar de eerste indruk van VTE is prima.