Prima service, snel geregeld

Monteur had de afspraak per ongeluk omgewisseld. Kon daardoor zelf niet aanwezig zijn. Installatie verder prima en snel uitgevoerd. Nu vooral heel blij en tevreden met de waterontharder.

VTE heeft mijn goed geadviseerd. Plaatsing en installatie is goed en vakkundig uitgevoerd.

Ik ben zeer tevreden met mijn waterontharder. Na enig onderzoek ben ik bij VTE Waterontharders uitgekomen. Hier heb ik online een bestelling geplaatst incl. installatie. De installatie in mijn meterkast was in 3 uur klaar. De ontharder is door de monteur op de juiste manier ingesteld. De bijgeleverde documentatie geeft voldoende informatie. Vanaf nu hebben wij geen hinderlijke kalk aanslag meer in badkamer en keuken.

super

slimme site waardoor je snel de juiste keuze voor een ontharder kan maken. Mensen weten waar ze het over hebben, zeer flexibel, en meedenkend

Vakkundige en vlotte plaatsing

Goede communicatie per e-mail voor de bestelling. Na de bestelling kon al snel de monteur langskomen voor plaatsing, hij bedacht een goede oplossing voor het ruimtegebrek in de meterkast. Hij werkte snel en netjes. Het apparaat werkt naar volle tevredenheid. Enige minpuntje was dat ik wel iets meer uitleg over de instellingen had willen hebben, al kon ik dit met de handleiding goed duidelijk krijgen.

Zeer vriendelijk en vlotte levering.

De aqua pro medium besteld met alle toebehorende installatie materiaal. Volgende dag vlot geleverd en zelf geinstalleerd. Omdat ik bij de verbouwing er al rekening mee had gehouden, kon ik snel de aansluitingen maken. Alles werkt makkelijk.

Duidelijk en snel

Goede hulplijn via WhatsApp. Snelle levering, duidelijke communicatie. Zeker aan te bevelen.

Super Service

Ik vind het een super service dat je kostenloos de waterhardheid kit kan bestellen om zelf de hardheid van je water te meten. Nogmaals grote dank!

Gewoon goed

Aquapro Easy Large waterontharder besteld voor in de meterkast, aangezien ik twijfelde of deze paste i.v.m. vrij ondiepe meterkast even contact gezocht via de app, lekker snelle reacties, bleek te passen dus besteld, volgende dag al geleverd!, direct uitgepakt (ja echt goed verpakt) bleek er ook nog een dikke plank en beugels bij te zitten om in de meterkast te monteren, al met al super compleet, goede service en ook een prachtig apparaat.

Snelle goede service.

Aanvraag gedaan voor water testset. Snel in huis. Weet nu hoe hard mijn water daadwerkelijk is. Ik overweeg nu nog meer een ontharder.

Eenvoudig te installeren en hij doet wat er van verwacht wordt

Goed instelbaar en vakantieoptie is ook beschikbaar.

Fantastisch produkt & bedrijf

Ideaal om zelf online een keuze te maken & vervolgens even kort contact of online advies inderdaad de juiste was. Zeer snelle en correcte service & snelle levering. Erg klantvriendelijk en zeer goed bereikbaar. De installatie hebben wij voor een zeer schappelijk tarief laten doen, omdat de situatie bij ons wat complexer in elkaar zat. Uitstekende montage ook. Waterontharder doet zn werk uitstekend en alle voordelen en kenmerken zijn helemaal waar. Kortom, fantastisch produkt & bedrijf!

Heel goede gebruiksvriendelijk waterontharder

Had dit nog nooit geïnstalleerd maar ging perkt door de goede handleiding en ook de goede service van dit bedrijf. Zou dit zeker aanwijzen om dit hier te kopen, het zachte water is een aanrader voor ieder moest dit al jaren hebben heel goed voor al je water apparaten en je kranen leidingen en je huid. En nog vele meerdere voordelen...

Perfecte waterontharder

Werkt perfect zijn van hardheid 10 naar 1 gegaan, water is lekker en ook met douchen merkbaar. We hebben de waterkoker wel 6x aan gehad en geen kalk meer te zien. Top en goede keuze via site kunnen maken via menu en de voor en nadelen. Aansluiten was makkelijk en duidelijke beschrijving, alles zat bij het montage setje.

Snelle levering, ontharder werkt prima!

Op vrijdag besteld, dinsdag geleverd. Als je een beetje handig bent is de montage prima te doen. Een keer gebeld met een vraag over de afvoer; vriendelijke klantenservice, goed bereikbaar. Ontharder en VTE beveel ik aan.

Pluspunten

Prima uitleg over wat ik wilde weten. Heb de waterontharder nog maar pas dus kan niet echt totaal oordeel geven. Service was in ieder geval goed!

Pluspunten

Goed benaderbaar en bereikbaar. Zelfs op zaterdag. Denken mee.

Eén keer ben ik niet teruggebeld zoals wel beloofd. Maar achteraf kon ik het probleem zelf oplossen.

Pluspunten

Ik kreeg advies vooraf en ook tijdens het installeren ben ik 2 maal direct geholpen via de app. Goed product en uitstekende service!!

Niks.

Pluspunten

Alles duidelijk op de site, snelle levering

Is al 100%

Pluspunten

kreeg er gratis zouttabletten bij. volg de instructies en het apparaat werkt prima!

alles oké

Pluspunten

Goede service, vriendelijk, op tijd geleverd.

Communicatie betreffende de levering. Het zou prettig zijn als het pakket te volgen is tijdens de levering

Pluspunten

Snel geleverd, goed verpakt en perfect apparaat. We hadden dit veel eerder moeten doen. Aansluiten was redelijk eenvoudig.

Pluspunten

Zeer duidelijke site / goede selectie mogelijkheden een 06 nummer voor specifieke vragen en wordt snel en correct terug gebeld Voor mij belangrijk : ervaren monteur die snel beschikbaar is! Allemaal prima in orde.

Pluspunten

Geleverde product voldoet geheel aan de verwachting. Makkelijk te bestellen via de webshop.

Op de hoogte worden gehouden van de status van de bestelling. Het duurt even voordat je na de betaling iets hoort wanneer de levering zal zijn.

Pluspunten

Duidelijk uitleg

Houden aan de beloofde levertijd Antwoorden op gestelde vragen via mail doen ze niet na aankoop!

Pluspunten

Snelle levering. Goede prijs.