Fantastisch produkt & bedrijf

Ideaal om zelf online een keuze te maken & vervolgens even kort contact of online advies inderdaad de juiste was. Zeer snelle en correcte service & snelle levering. Erg klantvriendelijk en zeer goed bereikbaar. De installatie hebben wij voor een zeer schappelijk tarief laten doen, omdat de situatie bij ons wat complexer in elkaar zat. Uitstekende montage ook. Waterontharder doet zn werk uitstekend en alle voordelen en kenmerken zijn helemaal waar. Kortom, fantastisch produkt & bedrijf!

Heel goede gebruiksvriendelijk waterontharder

Had dit nog nooit geïnstalleerd maar ging perkt door de goede handleiding en ook de goede service van dit bedrijf. Zou dit zeker aanwijzen om dit hier te kopen, het zachte water is een aanrader voor ieder moest dit al jaren hebben heel goed voor al je water apparaten en je kranen leidingen en je huid. En nog vele meerdere voordelen...

Perfecte waterontharder

Werkt perfect zijn van hardheid 10 naar 1 gegaan, water is lekker en ook met douchen merkbaar. We hebben de waterkoker wel 6x aan gehad en geen kalk meer te zien. Top en goede keuze via site kunnen maken via menu en de voor en nadelen. Aansluiten was makkelijk en duidelijke beschrijving, alles zat bij het montage setje.

Snelle levering, ontharder werkt prima!

Op vrijdag besteld, dinsdag geleverd. Als je een beetje handig bent is de montage prima te doen. Een keer gebeld met een vraag over de afvoer; vriendelijke klantenservice, goed bereikbaar. Ontharder en VTE beveel ik aan.

Pluspunten

Prima uitleg over wat ik wilde weten. Heb de waterontharder nog maar pas dus kan niet echt totaal oordeel geven. Service was in ieder geval goed!

Pluspunten

Goed benaderbaar en bereikbaar. Zelfs op zaterdag. Denken mee.

Eén keer ben ik niet teruggebeld zoals wel beloofd. Maar achteraf kon ik het probleem zelf oplossen.

Pluspunten

Ik kreeg advies vooraf en ook tijdens het installeren ben ik 2 maal direct geholpen via de app. Goed product en uitstekende service!!

Niks.

Pluspunten

Alles duidelijk op de site, snelle levering

Is al 100%

Pluspunten

kreeg er gratis zouttabletten bij. volg de instructies en het apparaat werkt prima!

alles oké

Pluspunten

Goede service, vriendelijk, op tijd geleverd.

Communicatie betreffende de levering. Het zou prettig zijn als het pakket te volgen is tijdens de levering

Pluspunten

Snel geleverd, goed verpakt en perfect apparaat. We hadden dit veel eerder moeten doen. Aansluiten was redelijk eenvoudig.

Geen

Pluspunten

Zeer duidelijke site / goede selectie mogelijkheden een 06 nummer voor specifieke vragen en wordt snel en correct terug gebeld Voor mij belangrijk : ervaren monteur die snel beschikbaar is! Allemaal prima in orde.

Pluspunten

Geleverde product voldoet geheel aan de verwachting. Makkelijk te bestellen via de webshop.

Op de hoogte worden gehouden van de status van de bestelling. Het duurt even voordat je na de betaling iets hoort wanneer de levering zal zijn.

Pluspunten

Duidelijk uitleg

Houden aan de beloofde levertijd Antwoorden op gestelde vragen via mail doen ze niet na aankoop!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering. Goede prijs.

Geen

Pluspunten

Goed bereikbaar voor advies, ook na het plaatsen van de ontharder. Heel erg prettig zaken doen met dit bedrijf.

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke huurprijzen! al met al TOP.

Pluspunten

Niet moeilijk over retourtijden als het wat uitloopt. Schappelijk tarief voor halen en brengen in de buurt. Toen de machine (minigraver) even niet starte kwam er binnen notime iemand om te helpen. Meneer bood direct een gratis dag huur erbij omdat de klus iets vertraagd was. Nergens voor nodig maar wel heel jofel!

Pluspunten

Zeer positief ingesteld, hart voor het bedrijf

Pluspunten

Pluspunten

Zeer goede service en prijs kwaliteit is zeer goed

Pluspunten

kraan vol deed aan onze wensen konden er goed mee werken

Pluspunten

Scherpe prijs en goed persoonlijk advies.

Geen.

Het gangboord 10 9206 BJ Drachten