Uitstekende service!

Een luchtkussen kun je overal huren,dit bedrijf echter doet er alles aan om het feest te laten slagen:extra stukje service in de vorm van extra matten,grondige schoonmaak voordat de springkussen wordt vrij gegeven. Maar het meest belangrijke: een goed uitleg over de veiligheid en over wat er mis zou kunnen gaan. Gelukkig was het een dag zonder zorgen,dank je wel Partykoning!

toppers !

Top ervaring met super service!

Pluspunten

Professioneel, goed geregeld, volledig ontzorgd.

Pluspunten

Ze zijn stipt optijd en hebben een groot aanbod om je dag top je maken! Goede service !! Snel reactie op de mail ook.

Geen tips

Pluspunten

Duidelijke website, veel keuze. Goede prijs-kwaliteit. Er wordt nagebeld om je bestelling & wensen door te spreken. De mail wordt ook snel beantwoord. Prima service en vriendelijke medewerkers. We komen zeer zeker bij jullie terug in de toekomst.

Pluspunten

Perfecte service. Denkt mee, leverd precies op tijd. Controleerd apparaat op locatie. Ik heb slush puppy gehuurd , gebruikt voor Gin Tonic

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

Super goede service! Zetten alles klaar voor gebruik Goede uitleg

Geen! Prima service altijd ook bereikbaar.

Pluspunten

Alles is netjes schoon

Keep up the good work

Pluspunten

Wat een top bedrijf! Snelle en vriendelijke service

Geen zijn super goed bezig!

Pluspunten

Stormbaan gehuurd voor teambuilding wat fijn dat het nog getest werd voordat het in gebruik werd genomen super veilig werd ook goed verankerd en Stormbaan was zeer schoon. We kregen zelfs een noodnummer als er wat aan de hand was kwamen ze binnen 30 minuten langs zonder extra kosten

Geen ga zo door!!

Pluspunten

PartyKoning is lekker dichtbij, heeft genoeg keuze en heeft redelijke prijzen

Pluspunten

Mijn kinderen hadden een topdag dankzij het disco springkussen

Pluspunten

Goed meedenken met de wensen van hun klant. Aan telefoon wordt er rustig en ruim de tijd voor je genomen voor al je vragen. Ook de mail wordt snel beantwoord. Prima service!

Geen.

Pluspunten

Razendsnelle levering ik had namelijk een dag van tevoren gebeld en goede kwaliteit materialen

Geen

Pluspunten

Bedankt voor de snelle levering erg schone producten en goed verzorgd

Geen

Pluspunten

Snel geregeld Flexibel Goede kwaliteit en zeer schone springkussens Heldere communicatie Helemaal ontzorgd!

Pluspunten

Dit is het enige bedrijf die de Paw Patrol springkussen en Dora springkussen kon leveren. Twee vriendelijke bezorgers kwamen het brengen en opzetten springkussens kregen zelfs een schoonmaakbeurt kwamen het ook weer ophalen op afgesproken tijd.

Pluspunten

Personeel met verstand van zaken aan de telefoon gehad. En ook de mensen die leverden en opbouw erg vriendelijk en hulpvaardig.

Pluspunten

Geweldige service. De eigenaar is enorm gedreven en gaat tot het uiterste om een zo goed mogelijk service te bieden. Ik raad zeker aan om PartyKoning te gebruiken.

Pluspunten

- top service - betaalbaar

niets

Pluspunten

We willen jullie hartelijk danken voor de fijne, vriendelijke service en jullie meedenken bij de keuze van de attracties. Ook onze hartelijke dank en complimenten aan jullie collega die op onze straatspeeldag in september alle attracties kwam bezorgen, mee opbouwde en later die dag weer ophaalde. Niets was hem teveel en hij was supervriendelijk en bereidwillig. We zijn zijn naam even kwijt maar breng hem alsjeblieft onze complimenten en dank over! Nogmaals dank en volgend jaar nemen we zeer zeker weer opnieuw contact met jullie op!

Niets.