Pluspunten

Wij zijn heel erg tevreden over de geleverde service, de manier van bestellen op de website via de chatservice en de snelheid van de levering de bezorging werd gedaan door twee lieve meiden alles zag er goed uit schone popcornmachine,suikerspinmachine en springkussen

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Vriendelijk personeel en schone springkussens

Pluspunten

Vriendelijk personeel en super schone springkussens die ze veilig vaststellen ik kreeg zelfs een noodnummer als er wat aan de hand is wat ik kon bellen wat gelukkig niet nodig is geweest! De eigenaar heeft echt liefde voor zijn bedrijf hij gaat erg zorgvuldig met zijn spullen om dat was te zien aan het materiaal en de manier van handelen top ga zo door!!

Helemaal geen verbeterpunten

Pluspunten

Zeskamp was top georganiseerd bedankt Gregory voor de top service !!

Pluspunten

zeer mooie materialen, goede communicatie, perfecte service en uitermate vriendelijk personeel. Zeker een aanrader

Pluspunten

Super leuke krokodil springkussen gehuurd. En wat een service. De kinderen hebben een geweldige middag gehad. En wat een service!! gebracht, opgezet en weer opgehaald. In een woord TOP. Nogmaals dank.

Pluspunten

We hebben enorm veel plezier beleefd aan de buikschuifbaan! Bedankt voor de geweldige service voor & na

Pluspunten

Eenvoudig te boeken, goed te bereiken mensen en duidelijke afspraken. Het springkussen was super tegen een heel redelijke prijs. Volgend jaar weer!

Pluspunten

Heerlijke popcorn en suikerspin kinderen hebben genoten

Pluspunten

Stormbanen en springkussens zijn op tijd geleverd voor onze jaarlijkse straatfeest bedankt voor de goede service

Geen

Pluspunten

Snelle afhandeling van mijn reservering top levering en zeer lieve bezorgers

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Werd vriendelijk geholpen door de online chat door medewerkster Evelien heb vijf springkussens en twee stormbanen online gereserveerd ze werden op tijd geleverd en opgehaald

Nee hoor

Pluspunten

Alles was super !!

Geen.

Pluspunten

Hele goede producten te huur en in perfecte staat. Aan het begin was het even niet duidelijk of we moesten mailen of bellen om iets te huren. Na een belletje werd me duidelijk gemaakt dat het via de mail moest en daarna werd het allemaal prima in gang gezet.

Pluspunten

Pluspunten

Vriendelijk geholpen door de online webchat ik kon daar ook mijn reservering doen. Springkussen was op tijd geleverd en zag er keurig uit geen vieze springkussen

Pluspunten

Korte levertijd eigenlijk op laatste moment toch netjes afgeleverd in goede staat, goede uitleg en wij hebben een geweldige dag gehad. Ga zo verder.

Geen

Pluspunten

Leuke springkussens voor een betaalbare prijs.

Pluspunten

Goede en heldere afspraken. Goede uitleg van de apparatuur en netjes op tijd bij het leveren,opbouw,afbouw en afhalen. Wij zullen hier zeker vaker gaan bestellen

Pluspunten

Bedankt voor de super service tijdens onze voetbalkamp

Geen

Pluspunten

PartyKoning bedankt voor de verzorging van een top personeelsfeestje

Pluspunten

Bedankt voor de goede service top bedrijf met erg lieve medewerkers.

Geen

Pluspunten

Bedankt voor de nette verzorging!! poffertjes met personeel van Partykoning de bewoners vonden het erg lekker

Niets

Pluspunten

Bedankt voor het Dora springkussen mijn dochter en de uitgenodigde kinderen vonden het super