Netjes verwerkt en snel en goed ontvangen

Nummerplaat netjes gemaakt en verstuurd

Goed product en makkelijk te bestellen.

Snelle en vriendelijke service

Mijn bestelling niet aangekomen via DPD. Na contact werd er snel een 2e product verstuurd.

Snelle bediening

Goed materiaal qua prijs kwaliteit.

Snel en correct gehandeld

Goede prijs en snel geleverd

Zie tiel

Correct en snel

Bromfietskenteken besteld en snel geleverd. Metalen kenteken identiek aan officiële kenteken in België.

Super!!!

Zeer te vrede over de verwerking

Ik had 2 kentekenplaten besteld en ze waren binnen 3 dagen binnen en ze waren met een paar vragen besteld. Ze zijn reflecterend en ik had er 2 eu stickers bij besteld.

kwaliteitsservice

zeer aangenaam verrast, goede kwaliteit, ruim assortiment, snelle levering

Zeer snelle levering

Ik had 3 mini kenteken plaatjes besteld en die waren binnen 48u geleverd Top prestatie

Snel en doeltreffend

Idem , eenvoudig , snel en doeltreffend maar een beetje duur

Erg goed

Had alleen maar een extra witte nummerplaat besteld en die werd keurig verpakt en op tijd afgeleverd.

Gewoon goed!

Gewoon goed.

Top,

Mooi product , raad het aan en een snelle bezorging, ben er blij mee.

correcte en vlotte afhandeling van een bestelling

de prijzen zijn niet altijd gunstig, kwestie van te vergelijken

Waardeloos stuk na 1x gebruiken

Flut spul steek de verlengstekker 1x in mijn auto en hij brak al.

super en snel

super snel geleverd en top

Snel en betaalbaar

Bestelling snel en volgens afspraak geleverd en ook nog eens tegen een goede prijs!

Snelle levering tegen een redelijke prijs.

Perfect !

Perfecte service en snelle levering (op zaterdag!! )

Goe bezig

Snel en correct geleverd

Erg slecht, jammer

Op 29-4-`24 een bestelling geplaatst en online betaald, succesvol verlopen. Maar geen mail over verzending of track nummer. Dus op 30-4 een bericht gestuurd, geen reactie. Op 1-5 telefonisch getracht te vragen naar reactie maar wordt niet beantwoord. Dus: geld afgeschreven, geen idee of order wel of niet in behandeling is en geen communicatie: niet via mail en via telefoon ook niet. Tja, dan rest niets anders dan zeer slechte beoordeling te geven en iedereen te ontraden iets te bestellen, wat de andere recensies ook beweren, ik heb mooi niets.

Snel geregeld

Snel geregeld

Slechte service

Ik heb zondags om half 3 een nummerplaat met naam besteld. Website adverteert met voor 4 uur besteld zelfde dag verzonden. Nu begrijp ik dat er zondags niet gewerkt wordt. dus ga er vanuit dat maandag de nummerplaat gemaakt wordt en meteen wordt verzonden. Helaas was dit niet het geval. Deze nummerplaat met naam zou gebruikt worden op een baby crematie. Uiteindelijk nummer plaat binnen, os die me toch een partij slecht afgewerkt met overal overtollige plak folie. Ik mail de webshop dat ik dit niet acceptabel vind en zeker niet voor een crematie van een baby. Kreeg ik als antwoord terug dat ik het zelf kon verwijderen met een scherp aardappelschilmesje.

Pickardstraat 1209

3570 Alken

Over AllesVoorJeAuto.Shop

AllesVoorJeAuto.Shop is gespecialiseerd in het verdelen van auto accessoires en toebehoren voor je wagen.