Schaam jullie dat je zoiets naar klant verzend

wat zonde 1e nummerbord was niet zo mooi gemaakt waar door ik uit service nieuwe bord verstuurd heb gekregen maar deze was echt om te huilen en hoe durft een medewerker of iemand die dit maakt te versturen ik zou me doodschamen en dit geeft schade aan jullie bedrijfsnaam dit kun je niet maken

Snel geregeld

Snel geregeld

Slechte service

Ik heb zondags om half 3 een nummerplaat met naam besteld. Website adverteert met voor 4 uur besteld zelfde dag verzonden. Nu begrijp ik dat er zondags niet gewerkt wordt. dus ga er vanuit dat maandag de nummerplaat gemaakt wordt en meteen wordt verzonden. Helaas was dit niet het geval. Deze nummerplaat met naam zou gebruikt worden op een baby crematie. Uiteindelijk nummer plaat binnen, os die me toch een partij slecht afgewerkt met overal overtollige plak folie. Ik mail de webshop dat ik dit niet acceptabel vind en zeker niet voor een crematie van een baby. Kreeg ik als antwoord terug dat ik het zelf kon verwijderen met een scherp aardappelschilmesje.

top

Super snel en volgens afspraak

Kentekenplaat

Alles naar wens

Snelle levering goede prijs

Na bestelling netjes snel en correct afgehandeld. Op de hoogte gehouden van de staat van de bestelling.

Besteld en volgende dag in huis

uitstekend

uitstekende service en snelle levering!

Prima webshop

Afgelopen zaterdagmiddag besteld, en dinsdagmorgen binnen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snel en vakkundig.

Duidelijke site, scherpe prijzen, snel geleverd, optimaal verpakt, prima kwaliteit.

Geleverd zoals beloofd

Voor het eerst besteld ,kom hier zeker terug

Goede spullen zeer snelle levering

Kenteken plaat slecht gemaakt.

Er was nauwelijks ruimte om de NL sticker te plakken. Letters waren veel te veel naar links gezet op de kenteken plaat. Nergens anders nog gezien. Mogelijk maandagochtend geweest.

Snel geleverd prima

Snelle aflevering!

Vlot

Vlot van bestelling tot levering

Snelle levering.

Snelle levering. Prima verpakt.

Snelle en correcte levering

Snel uitgeleverd. Nog steeds niet aangekomen.

Beroerd.

Duidelijke website en levering was erg snel

Over AllesVoorJeAuto.Shop

AllesVoorJeAuto.Shop is gespecialiseerd in het verdelen van auto accessoires en toebehoren voor je wagen.