Snel en vakkundig.

Duidelijke site, scherpe prijzen, snel geleverd, optimaal verpakt, prima kwaliteit.

Geleverd zoals beloofd

Voor het eerst besteld ,kom hier zeker terug

Goede spullen zeer snelle levering

Kenteken plaat slecht gemaakt.

Er was nauwelijks ruimte om de NL sticker te plakken. Letters waren veel te veel naar links gezet op de kenteken plaat. Nergens anders nog gezien. Mogelijk maandagochtend geweest.

Snel geleverd prima

Snelle aflevering!

Vlot

Vlot van bestelling tot levering

Snelle levering.

Snelle levering. Prima verpakt.

Snelle en correcte levering

Snel uitgeleverd. Nog steeds niet aangekomen.

Beroerd.

Duidelijke website en levering was erg snel

snelle levering en netjes en stevig verpakt

snelle levering en netjes en stevig verpakt

Prima, snel geleverd tegen een goede prijs

Too

Snel besteld snel geleverd

Helemaal Top

Ik had een klacht nou ja klacht is groot woord maar binnen een dag opgelost zonder moeite top bedrijf Yvonne

Fijne communicatie maar

Mijn bestelling zou op 30 december geleverd worden. Echter tot nu toe heb ik van postnl niets meer gehoord. Zws het gevolg vd drukke feestdagen. Vandaag 3 januari, wacht ik nog even af of ik iets verneem van postnl. Eea zal alles voor je auto niet te verwijten zijn maar postnl. Ik kan daarom jammer genoeg geen 5 sterren geven en dit bedrijf aanbevelen. HELAAS!

Top service.

Snelle levering en zeer tevreden over product

Snelle levering.

Zeer snelle levering ondanks de feestdagen.

gemakkelijk en snelle levering

Gemakkelijk via site te bestellen en levering was goed en ik werd goed op de hoogte gehouden

Snel en alles keurig geleverd

Zeer tevreden.Voor de eerste keer een order geplaatst.Alles netjes op tijd geleverd

betrouwbaar

Het artikel was niet meer in voorraad, ondanks wel bij de aankoop. Ik werd ddor deze firma gecontacteerd om een oplossing te zoeken , welke ook snel gevonden was. De levering was nadien heel vlot.

Prima en snel aangekomen.

Antivries voor diesel, tot nu toe heeft de vorst niet doorgezet maar iedergeval klaar als het wel gaat vriezen.

Over AllesVoorJeAuto.Shop

AllesVoorJeAuto.Shop is gespecialiseerd in het verdelen van auto accessoires en toebehoren voor je wagen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.