Prima, snel geleverd tegen een goede prijs

Too

Snel besteld snel geleverd

Helemaal Top

Ik had een klacht nou ja klacht is groot woord maar binnen een dag opgelost zonder moeite top bedrijf Yvonne

Fijne communicatie maar

Mijn bestelling zou op 30 december geleverd worden. Echter tot nu toe heb ik van postnl niets meer gehoord. Zws het gevolg vd drukke feestdagen. Vandaag 3 januari, wacht ik nog even af of ik iets verneem van postnl. Eea zal alles voor je auto niet te verwijten zijn maar postnl. Ik kan daarom jammer genoeg geen 5 sterren geven en dit bedrijf aanbevelen. HELAAS!

Top service.

Snelle levering en zeer tevreden over product

Snelle levering.

Zeer snelle levering ondanks de feestdagen.

gemakkelijk en snelle levering

Gemakkelijk via site te bestellen en levering was goed en ik werd goed op de hoogte gehouden

Snel en alles keurig geleverd

Zeer tevreden.Voor de eerste keer een order geplaatst.Alles netjes op tijd geleverd

betrouwbaar

Het artikel was niet meer in voorraad, ondanks wel bij de aankoop. Ik werd ddor deze firma gecontacteerd om een oplossing te zoeken , welke ook snel gevonden was. De levering was nadien heel vlot.

Prima en snel aangekomen.

Antivries voor diesel, tot nu toe heeft de vorst niet doorgezet maar iedergeval klaar als het wel gaat vriezen.

Perfecte service !

Ik had dringend een nummerplaat nodig en op deze website is het voordelig en snel. De mail van bevestiging volgde direct ( in de spam box zoals op de website staat). Het afhaalpunt POSTNL vlakbij mijn woonst en goede track en trace van de levering netjes per mail. Ik belde met de klantendienst voor de zekerheid en mijn bestelling was tip top in orde zei de vriendelijke dame Daniëlle. Woensdag laat besteld en vrijdag de trotse eigenaar van een nieuwe plaat. Mooie service is dat !

Snelle en correcte levering aan goede prijs.

Snelle en correcte levering aan goede prijs.

super

Gewoon super zoals het hoort te zijn Op tijd geleverd Degelijk verpakt

Correct en snel

Dag na bestelling reeds geleverd. Zeer goede kwaliteit

Duidelijke bestelsite. Op tijd geleverd.

Heel efficiënt en effectief

Alles ging heel gemakkelijk en ik kreeg de kentekenplaten binnen enkele dagen op het bestemde adres. TOP!

Snelle levering.

Snelle service en artikelen op voorraad

Zeer tevreden met de aankoop

Snelle service, goede dienstverlening, aangekocht product voldoet perfect aan de verwachting

Prijs,snel, gewoon goed.

Doen wat ze beloven en nog snel ook

Kwalitatief goede producten voor n goede prijs!

Goede producten voor een concurrerende prijs. Snelle verzending.

Uitstekende afwerking

Product afgeleverd in excellente staat. Voldaan aan hoge verwachtingen

Voortreffelijk

Duidelijke site, eenvoudige bestelprocedure en snelle en correcte levering. Goede prijs/kwaliteit. Aan te bevelen.

Over AllesVoorJeAuto.Shop

AllesVoorJeAuto.Shop is gespecialiseerd in het verdelen van auto accessoires en toebehoren voor je wagen.