Uutstekend

Supersnelle levering tegen uitstekende prijs. Kentekenplaat besteld om 15:30 uur en volgende dag al bezorgd.

Zeer goed en snel

Correct en snel geleverd. Producten van goede kwaliteit.

Er is geleverd wat besteld werd, binnen de termijnen die meegedeeld werden. Goede service.

Efficiënt

Product besteld en afgerekend. Dag erna netjes verpakt geleverd. Kwaliteit is uitstekend

Helemaal Top

Snelle levering met een Top service

Supersnel

Klein product besteld dat in een envelop past en inderdaad de volgende dag al als brievenbuspakje bezorgd, niet in een grote doos. Hoefde er niet voor thuis te blijven of op te halen. Top!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Prima bedrijf! Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Koopbelevenis.

Goede site waardoor goede koop gewaarborgd is, en met een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Alles naar wens

Goede shop voor het snel en goedkoop laten maken van je witte kentekenplaat. Daarnaast snelle levering, kortom blij met aankoop.

Bestelling was snel

Ik zou alles via alles voor mij auto hier bestelling

Super snel geleverd. Prima kwaliteit

Kentekenplaat besteld. Snel en netjes ingepakt geleverd.

Alles goed geregeld. Van begin tot eind

Vriendelijke service en snelle levering. Kan niet beter toch?

Bedankt!

Snelle service heb 3 keer hetzelfde besteld en elke keer dag later al in huis.... en zoals verwacht dus erg tevreden!

Slecht

Ik wacht nog steeds op de levering!!!!!!

snel geleverd, nette prijs

Duidelijke website, nette prijzen, snel geleverd

Het bestellen was simpel en volgens afspraak volgende dag geleverd.

alles overzichterlijk op de site

top site

Prima afspraak en geweldige service

Degelijke afspraak die correct opgevolgd werd . De trekhaak werd prima geïnstalleerd en snel . Zeer goede prijs en service . Ik kon gewoon wachten ter plaatse tot het werk uitgevoerd was . Aan te bevelen zaak !

Spoedige levering.

Na bestelling ,goede opvolging van de verstuurde goederen. Spoedige levering Alles oké.

Zeer goede producten voor een nette prijs.

Zeer snelle en een goede levering.

Snel en netjes geleverd

Snelle en nette levering Beveel deze site zeker aan

Had s'avonds een foutje gemaakt bij het ingeven van nummerplaat maar dat kon rechtgezet worden met mailtje en telefoon de volgende morgen.

Spuitbusje removable paint van motip kwam precies zo aan als dat ik besteld heb. De doos was van karton en de opgeplakte sticker vermeldde mijn adres. Geheel zoals ik verwachtte.

Pickardstraat 1209

3570 Alken

Over AllesVoorJeAuto.Shop

AllesVoorJeAuto.Shop is gespecialiseerd in het verdelen van auto accessoires en toebehoren voor je wagen.