super leuk

blij met de producten. heb lang gezocht, maar op deze site heb ik het eindelijk gevonden.

Ge-Wel-Dig

Ben gewoon fan van hun producten. We gebruiken dit veel op school en de kinderen vinden dit normaal gaaf. Nu zitten ze allemaal thuis, maar hebben e voor de kinderen een leuke gimmick van ze ontvangen. vind ik super gaaf! service die verder gaat dan simpel een pakketje versturen. Toppie!

Product en levering zoals beloofd. Kende ze niet voor bestelling Gevonden. Goede prijs en alles zoals beloofd geleverd. Das dus mooi!

Geen levering ontvangen en slechte communicatie

We hebben zaterdag 21/03/2020 vuilniszakken voor het merk Hailo besteld 4x10 zakken en onmiddellijk via de toegestuurde QR code betaald. Zondag hadden we nog geen bevestiging van ons bestelling gekregen wat bij andere online aankopen meestal wel het geval is. Toen we zondag een mail stuurde naar thuisrecycling.nl kregen we bevestiging van onze bestelling en kort erna kregen we melding van Post.nl dat maandag de levering zou plaats vinden wat we zeer snel vonden ( en dat op een zondag?) Alleen kregen we maandag rond 12u een melding van Post.nl dat de vuilniszakken geleverd zijn maar toen we om 16u thuis kwamen van ons werk bleek dat er niks geleverd was, niet bij ons of bij de buren. We hebben dan maar een mail terug gestuurd naar thuisrecyling.nl die de zaak zou onderzoeken maar tot op heden nog geen reactie gehoord. Vandaag 25/03/2020 terug een mail gestuurd naar thuisrecyling.nl met de vraag om ons geld of andere vuilniszakken terug op te sturen maar tot nu toe nog steeds geen antwoord ontvangen. Vind dit zeer raar?

Hallo Eddy, Dank voor je bericht. Graag voorzie ik je van wat toelichting op je feedback. De bestelling is bij ons in goede orde ontvangen. Hiervan is volgens het systeem een bevestiging verstuurd op 21 maart om 21:31 naar het opgegeven mailadres; <anders dan hier vermeld> Omdat dit een automatisch gegenereerd bericht betreft, wil het voorkomen dat deze door de mailprovider wordt geoormerkt als een spam-bericht. Na bestelling vindt onze orderverwerking van het weekeinde plaats op de zondag, zodat alle bestelling op maandag bij de klant geleverd kunnen worden. Van onze verzendpartner hebben we bericht gekregen dat zendingen naar ondermeer Belgie vertraagd kunnen zijn en door de geldende maatregelen een beperkt aantal ophaalpunten beschikbaar is. In het systeem van onze verzendpartner staat dat de zending in goede orde is afgeleverd op het ontvangst adres. Naar we begrepen is dit niet het geval, waarna we direct een onderzoek hebben laten starten. We zijn hierbij afhankelijk van de feedback van onze verzendpartner, die momenteel kampt met aanvullende maatregelen en een onderbezetting. Zolang er geen reactie is van onze verzendpartner, kunnen we geen aanvullende acties ondernemen, omdat er de mogelijkheid bestaat dat de zending nog in transitie is. We hebben dagelijks contact met onze verzendpartner om toe te zien op een correcte levering. Door de actuele omstandigheden verloopt helaas niet alles zoals we allemaal gewend zijn. We leven inderdaad in rare tijden. Wij en onze partners kampen met aangepaste maatregelen en een onderbezetting als gevolg hiervan. Hiervoor vragen we je begrip. Zoals gemeld delen we aanvullende informatie over de zending direct. Groet Joost Thuisrecycler

Prettige website!

Vlotte levering en geen onnodige poespas.

Leuke spullen, goed (persoonlijk) advies en snel geleverd.

Tevreden!

Zeer behulpzaam en snelle levering!

Zeer behulpzaam en snelle levering!

Goed product en snel geleverd

Zoeken, klikken, klaar, precies wat je verwacht van een betrouwbare webwinkel.

Leuke materialen, die ik nog nergens anders heb gevonden

snelle levering, goede service.

Goede service en snelle levering

Uitgebreid assortiment en snelle levering.

Perfect!!!

zeer goed en snelle service

Goed product en snelle levering

Goed product snelle levering

Snel antwoord op een vraag en vlotte levering.

Vlot, correct

Vriendelijje, vlotte bediening

Goed, zoals je het verwacht

Duidelijke site. Snelle levering

Snelle levering, prima producten.

Prima, vlotte verzending

d

Snel service, wel verbaast dat één flessenlikker in zo'n enorm doos zat

Product was niet te vinden bij huishoudelijk winkels, had beloofd om een te kopen voor vrienden die eigen yoghurt maken zij hebben dus grote glazen flessen hiervoor en de half rond flessenlikker is ideaal. Gelukkig vond ik op internet uw bedrijf, alles ging makkelijk en ik had de product in huis voordat mijn vrienden uit Engeland overkwamen. Zij waren heel blij. Een klein cadeau maar nostalgisch.

Top advies & service

Top advies & service

Goed product, goede service! Vertrouwd adres.

Goede artikelen, persoonlijke adviezen waar nodig, ja... ik ben erg tevreden

Leuke spullen voor de kinderen om te leren over duurzaamheid

leuke verzameling aan kinderspullen met een groene gedachte. snelle levering en doordachte zending. goed

Prettig.

Goede service, snelle reactie en goed advies. Fijn meegedacht metde mogelijkheden.

perfect, zeker aan te bevelen

Over Thuisrecycling

De leukste spullen om thuis of onderweg je afval te scheiden, reduceren of recyclen!