Slechte ervaring!

Lang wachten voordat iets besteld word en vervolgens is het uitverkocht!

De laarsjes zijn keurig afgeleverd bij een filiaal n Huizen.

Strating heeft een geweldige keus aan mooie damesschoenen !

Binnen 1 dag geleverd. Prima precies het produkt wat ik wou hebben

Niets op aan te merken

2 paar schoenen besteld en snel geleverd! Top...

Schoenen besteld en helemaal happy. Kreeg alleen 2 verschillende schoenen binnen. Dat kan natuurlijk gebeuren. Volgende dag had ik de juiste schoen al in huis want ben goed te woord gestaan en het kan natuurlijk genieten.. Briefje erbij met een kortingscode voor het ongemak. Heel erg netjes.

Zeer goede ervaring

Goede website, goede levering, geen problemen.

Prima service en vlotte levering!

Vlotte levering en prima service!

Vlotte levering, keurig verpakt!

De website is overzichtelijk en bestellen ging dan ook heel makkelijk.

duidelijke mails en goede service

Geen klachten

Het is goed en snel

s' avonds besteld, volgende dag thuis en werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang

Eenzijdige annulering wegens niet op voorraad

Slechte ervaring. Bestelde schoenen bleken niet meer op voorraad. Zonder enige vorm van overleg heeft Strating de bestelling eenzijdig geannuleerd. Wanneer ze even contact hadden opgenomen, met daarbij de passende verontschuldiging voor het ongemak, zou ik voor een andere kleur gekozen hebben. Nu ontving ik slechts een standaard annuleringsmail met niet eens een enkele verontschuldiging!

Prima site

Snelle levering. Alleen lukte het niet om met iDeal via telefoon te betalen.

Bestelling correct verwerkt en op tijd geleverd.

Bestelling correct verwerkt en op tijd geleverd.

Mooie Tommy sneakers voor een mooi prijsje

Snel bezorgd en keurig verpakt!

Floris sneaker voor mooie prijs en snel geleverd

Vanwege vertrek vakantie gevraagd om snelle verzending. Schoenen op tijd ontvangen!

Mooie schoenen, snelle levering via internet

Mooie schoenen, snelle en zorgvuldige levering via internet

Prima.

Schoenen opgehaald in winkel, daar gepast. Prima service.

Top ervaring

Supermooie schoenen die ook nog eens lekker lopen gekocht!!

Mooie schoenen voor een goede prijd

Ben zeer tevreden!

Retour niet verwerkt

Reeds tweemaal gemaild en nog steeds is mijn retour nog niet verwerkt in uw administratie. Hierdoor krijg ik onnodig herinneringen en moet ik moeite doen dit opgelost te krijgen.

Teleurgesteld in winkel service

Schoenmaat online was te groot (aanbieding 108Euro). Vervolgens schoenen omgeruild in winkel. Uiteindelijk hetzelfde merk en model voor een maat kleiner gevonden. Deze bleken bij betaling aan de kassa tijdens het pinnen 77Euro duurder. Totaal overrompeld door de prijs en snel afgerekend. Had graag gezien dat de betreffende verkoper had meegedacht met de klant, de prijsklasse waarin de schoenen waren gekocht en het grote prijsverschil van te voren duidelijk had vermeld. Ik heb getwijfeld om terug te gaan maar op de bon wordt duidelijk aangeven dat de winkel alleen ruilt tegen een tegoedbon. Het meest pijnlijke dat even google'n op het gekochte type een prijs van 85Euro lager snel was gevonden. Hierbij werd duidelijk dat de hoofdprijs in de winkel was betaald. M.a.w. levering online tevreden. Afhandeling service en klantgerichtheid in winkel ondermaats.

Snelle levering, goede communicatie, mooi product

Snelle levering Artikel in goede staat geleverd Goede communicatie over verloop van bestelproces

Mooie collectie, snelle levering

Heel tevreden