We zijn heel goed geholpen!

Mooie winkel, netjes en vriendelijk personeel! Niets was teveel.

Wat een service!

Ik kocht slippers waarbij het leer verkleurde. Mocht het verkleurde paar houden en kreeg een paar nieuwe. Heel erg blij mee. Dank jullie wel voor de service

Sandra is hele goede verkoopster en adviseert goed

Prima ervaring.

Mooie schoenen. Voldoende keuze. Prettige hulp, goede sfeer.

Fijne winkel!

Goldstar sandalen zijn mooi breed en blijven heel goed. Altijd blij geweest ermee! Verder correcte afhandeling en verzending.

Correct en snel geleverd

Alles mooi verpakt en op tijd geleverd

Helaas pasten de schoenen niet, maar levering was snel, netjes verpakt, retour makkelijk en snel terug betaald

Prima schoenwinkel

Vrij entree en geen opdringerig personeel.

Goede service en duidelijkheid .

goede schoenen en perfecte service!

De beste keus om jouw schoenen te kopen! Zowel online als in de winkel!

Goede collectie en service

Koop al schoenen bij Strating sinds 1965. Straling blijft een actuele collectie houden. En levert geweldige service!

Verkocht door de collected en de klantenservice

We waren op zoek naar casual maar kwaliteitsschoenen voor mijn man. Zoals altijd was ik gefascineerd door de damescollectie. Zonder dat ik het gepland had, probeerde ik uiteindelijk een paar. Precies wat ik wilde, goed geadviseerd door de verkoper, we zijn allebei blij vertrokken, ieder met zijn paar.

Snelle bezorging en correcte afhandeling

Straling reageert snel en heeft prima service

Top service ; goed geholpen en top schoenen. Ik ben er heel blij mee.

Goede kwaliteit en service

Schoenen voor mijn zoon gevonden via de webshop. Ik heb gemaild met de vraag of de schoenen eerder konden worden opgehaald bij het filiaal. Vriendelijke mail ontvangen dat de schoenen een dag later al konden worden opgehaald.

Heel fijn geholpen.

Leuke collectie schoenen en prettige geholpen.

Goede en snelle levering netjes verpakt in mooie doos.Nu heel blij met mijn nieuwe gympen met heerlijk voetbed

Mooie collectie, super service, retour afhandeling perfect

Bij twijfel keuze produkt goed bereikbaar voor advies

Prettig en deskundig advies door aardige en toegankelijk personeel

Prettige winkelervaring. Goed gevarieerd assortiment en flexibel personeel. Als iets niet bevalt (wat niet vaak voorkomt) krijg je je geld terug. Geen gezeur met tegoed bonnen die weer verlopen enz. Kortom ik kom er graag.

Fijn

Prima sneakers. Snel geleverd.

Zeer goede en vlotte service

De schoenen die ik had besteld moesten helaas retour omdat ze mij niet goed pasten. Na retourzending ontving ik direct nadat de shop het retour had ontvangen een bevestiging met een vriendelijk bericht. Vervolgens kreeg ik het aankoop bedrag snel teruggestort. Helaas geen schoenen maar wel een zeer fijne ervaring met de service van de shop. Ik kom hier zeker terug voor aankopen!

Keurig netjes geleverd voor een nette prijs.

Services is geweldig

Helaas kon 1 paar schoenen niet worden geleverd. Maar ze hebben me netjes gebeld en alles is opgelost.

Mooie collectie/ goed advies

Bij Strating Huizen uitstekend geholpen om voor mijn brede voeten schoenen met een goede pasvorm te vinden

Verkeerde maat besteld. Snelle afwikkeling van de retour en snel een groter paar ontvangen.