Goede service snelle verzending

Geen op of aanmerkingen

Super snelle levering. Helaas pasten de schoenen niet. Schoenen retour en nagenoeg per omgaande de schoenen in de juiste maat ontvangen. Echt super! Dikke pluim voor deze service en voor de medewerkers!

Zaterdag besteld en dinsdag in huis. Super!

Top ervaring, snel en vertrouwd

Dank voor de goede service! Aan de telefoon heel vriendelijk geholpen en advies gekregen. Erg blij met mijn nieuwe schoenen!

Bij Strating hebben ze mooie schoenen met een goede pasvorm

De levering duurde wat langer dan wat ik normaal gewend ben. Dat lag niet aan Strating maar aan post nl. omdat het gewoon weg te druk is met pakketjes. Ben nu helemaal blij met mijn nieuwe schoenen. Nu hoop ik wel dat de zon weer snel gaat schijnen want dan kan ik ze aan!

Goede merken, ruime assortiment, snelle levering en geen verzend-, retourkosten.

Super mooie schoenen, en ook een goede kwaliteit.

Prima webshop

Veel mooie merken, snelle levering. Helaas waren de bestelde schoenen te klein, maar ook de retour procedure verliep volgens afspraak.

Goede bevestiging VLD bestelling en Tijdige levering.

Artikel op voorraad, duidelijke bevestiging van mijn bestelling en snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van het verloop van het pakket. Netjes verpakt in een overdosis. Top!

Super goed geadviseerd!

Ruime keus in schoenen voor hen die op brede voet door het leven gaan, XSensibles, een aanrader!👍

Snelheid Kwaliteit Goede service Betrouwbaar

na telefonisch contact een keuze advies per mail ontvangen: schot in de roos!

omdat de breedte maten niet bij alle sneakers vermeld staan heb ik dat telefonisch nagevraagd en werd vervolgens per mail geïnformeerd over de mogelijkheden/keuzes ivm mijn voorkeuren.

Snelle levering en zeer zorgvuldig verpakt.

Het pakketje was met grote zorg verpakt en het werd zeer snel geleverd. Prima service.

Correct afgehandeld volgens afspraak. Schoenen perfect verpakt.

Top, daar kunnen andere online verkopers een voorbeeld aan nemen

We zijn super blij met de schoenen en niet in de laatste plaats omdat er niets aan te merken was op de communicatie en aflevering.

Top. Heel tevreden!

Mooie duidelijke webwinkel. Schoenen netjes verpakt, update over de verzending via de mail. Helemaal goed. Mooie schoenen!

Snelle levering, goed verpakt en nette berichtgeving omtrent de levering en retournering.

Snelle reactie vanuit de klantenservice. Goed beleid rondom retour. En uiteraard prachtige schoenen.

Erg tevreden

Mooie schoenen ontvangen en een duidelijke site!

Goede service schoenen snel in huis

Prima service en snelle levering

Uiteraard was ik liever naar de winkel gegaan. Maar we zitten nu eenmaal in de situatie en zullen het er mee moeten doen. Toch gekozen voor mijn winkel en daar via de webshop besteld. Prima keuze. Erg tevreden met de informatie en opvolging van de order. Top.

Zorgvuldig en snel

Prettig, zorgvuldig en snel.

Prima! Zorgvuldig en gratis ! Top!!

Uitstekend!

Fijne winkel

Fijne winkel met goed assortiment. Online had ik het geluk dat precies mijn maat in de Sale met mooie korting zat. Volgende dag meteen ophalen bij de winkel.

Waardeloos

Schoenen van Tods besteld. Eenmaal binnen zat er een enorm kleurverschil tussen de schoenen. Dit hebben zij ook wel gezien bij het controleren maar gewoon opsturen en proberen. Direct een email verzonden en schoenen terug gestuurd. Tot mijn verbazing bieden ze de schoenen wederom te koop aan! Slechte zaak....