Fijne, vriendelijke én snelle service!

Fijne, vriendelijke én snelle service!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

TOP

Wat een top service zowel in de winkels als online bij de klantenservice. Ik slaag hier altijd en sleur mijn hele gezin mee!

Zeer slechte kwaliteit en geen enkele service

Mijn vrouw heeft hier schoenen gekocht, leren damesschoenen van rond de 200 euro wat niet goedkoop is. Dan mag je verwachten dat deze minimaal een jaar meegaan. Na negen maanden is de gehele zool zowel van buiten als van binnen kompleet doorgescheurd. Ga je naar de winkel terug wordt je afgescheept met daar kunnen wij helaas niets aandoen maar kunnen wij u wel 20% korting geven, dit terwijl ze juist overal 20% korting op hebben. Dit klopt totaal niet en zijn geen zins van plan op een andere wijze te komen tot een oplossing. Nooit naar deze winkel gaan dus, doe ik in ieder geval vanaf nu. Gewaarschuwd mens telt voor twee.

Verkeerde schoenen ontvangen

Deze halve garen sturen mij compleet anderen schoenen toe dan ik besteld heb. I.p.v. de adidas gazelle die ik besteld heb, ontvang ik adidas stan smiths. Fijn dat ik een paar uur thuis heb zitten wachten op verkeerde schoenen en verzendkosten kwijt ben. Hopelijk zitten er geen kosten verbonden aan het retourneren. Waardeloos. Dit was eens en nooit meer.

Snelle verzending,fijne webshop

snelle service

Snelle service en goede kwaliteit schoenen.

bestelling bleek niet op voorraad

Mijn bestelling bleek niet op voorraad, terwijl op de site stond van wel. Ik kreeg een keurig mailtje met excuses en dat 2 bestellingen elkaar net gekruisd hadden. Geld werd snel weer terug gestort.

voorraad klopt niet

Wedges Sneakers besteld. Op de website gaf het de maat aan maar bleek niet op voorraad te zijn. Kreeg een excuses per email met korting, géén verzendskosten bij een nieuwe bestelling Tot op heden voorraad op website niet aangepast. Erg jammer!

Prima, snelle levering!

Ruime keuze, goede prijzen en snelle levering!

Prima,prima

Snel beslist snel geleverd

Ik wordt altijd vriendelijk te wiord hestaan en goed geholpen.

Goede service. Fijn bedrijf

Goede service, snelle bezorging!

De schoenervaring en afwikkeling van de koop is 100%. Mooie schoen en goede pasvorm.

snel en prettige retour service

duidelijke up dates via de mail en de retourservice via antwoordnummer maakt het klantvriendelijk.

Quality is the right word!

Alles top voor mekaar!

Schoenen binnen de opgegeven tijd geleverd

Super slecht!

Ik heb de bestelde schoenen nooit ontvangen. In de post.nl app werd de bezorg datum steeds gewijzigd, ik heb daardoor een mail gestuurd naar de verzender maar geen reactie op ontvangen. Dagen later stond er inmiddels dat de bezorg datum onbekend was, ik heb daarna weer een email gestuurd naar Strating. Echter opnieuw zonder enige reactie. Nu anderhalve week verder geen schoenen en nog steeds geen reactie. Ik had gekozen voor achteraf betalen, ik heb daar nu de factuur op pauze kunnen zetten maar zolang ik geen enkele reactie krijg word er niks betaald en bij deze winkel bestel ik nooit meer iets!

Zeer tevreden. Snelle en correcte levering.

Dit was mijn eerste aankoop en alles is naar wens verlopen. De levering was op tijd en het hele proces van aankoop tot aflevering is zonder problemen verlopen. Zeker een aanrader.

Correcte levering.

De schoenen zijn conform de procedure keurig afgeleverd.

geweldig

super snel correct

Snel besteld en vlot in huis

Dezelfde schoenen had ik al in het roze. Deze zitten heerlijk dus ik was blij dat ik ze op de site in het zwart vond. Snel besteld en snel in huis.

Zaterdag besteld, woensdag aan de voeten. Goed geïnformeerd over bezorging, dus een tevreden klant, ook al door de aantrekkelijke “sale” prijs.