Mooie collectie, goede service

Heel vriendelijk personeel, goede service en kwaliteit

Prima!!

Duidelijke website, goeie info mbt mijn bestelling die binnen een paar dageb binnen was.

Echt heel mooi en leuk

Het is echt heel leuk en de medewerkers zijn heel aardig de mevrouw had ons geholpen en die wist alles dus dat is fijn en er is veel korting en leuke tassen en UGG heel fijn met en knekki hele fijne. Elestike

Topzaak

Fijn geholpen en prachtige sandalen gekocht

Goede snelle service!

De schoenen werden snel en netjes geleverd. Retour is ook snel verwerkt. Ik ben blij met mijn nieuwe paar sneakers!

Te kleine maat

Heb altijd maat 43. Ook nu besteld. Maar slippers vallen beduidend kleiner uit en passen dus niet.

Aangename bediening

De eigenaar / medewerker in Bussum heeft me prima geholpen bij het passen, aangenaam en geïnteresseerd gesprek gevoerd.

Première commande et très bonne impression

Rapidité dans l'exécution de la commande, petit bémol pour la livraison, car les données téléphoniques n'ont pas été transmises et ont engendré du retard dans la livraison. A la collecte de cette livraison, le produit correspond parfaitement à mes attentes...

Netjes en vriendelijk geholpen in de winkel. En omdat de maat niet meer op voorraad was deze besteld in de winkel. Levering aan huis was lekker snel!

Vriendelijk, gedreven en deskundig personeel

Klein probleempje met aankoop schoenen. Het werd onmiddellijk geregeld. Goede service!!!

Duidelijke site goede informatie voorziening

Keurig bedrijf

Super vriendelijke mensen en geweldige collectie!

Het is altijd heel prettig om bij Strating te winkelen, de mensen zijn heel erg behulpzaam en vakkundig en de collectie heeft alles van hip tot klassiek!

Altijd vriendelijk, persoonlijk en deskundig

Wanneer je ook komt, ook als het gigantisch druk is, maken ze tijd voor je, heb je hun persoonlijke aandacht en word je altijd met aandacht en deskundigheid geholpen. Ik zou kunnen zeggen dat ze bij Strating het multitasken hebben geperfectioneerd.

Snelle levering, goed en netjes verpakt. Helaas een paar voor mij wat te smal, retoursturen en de afhandeling ging goed :)

Goede en snelle service

De bestelling werd snel geleverd. Helaas bleken 2 van de 3 paar sandalen te klein. De retouren werden heel snel verwerkt en het geld teruggestort, heel fijn!

Service!

Prettig vriendelijk en kundig personeel in de winkel!

Goed aanbod in de uitverkoop!

Ik kreeg een aardige korting op een paar met een beetje kleurverschil. Dank voor de service!

Prettig en kundig personeel

Altijd goed geholpen en advies gekregen . Daarnaast zijn er altijd mooie en goede schoenen te koop

Fijne zaak, brede keuze

Prettige medewerkers, fijn breed aanbod in diverse stijlen, van boho sandaal tot zakelijke schoen

Overzichtelijke winkel

Vriendelijk personeel Mooie artikelen

Topservice, klant is koning.

Helaas kapot stiksel schoen na slechts 3 maanden sporadisch dragen vorig jaar. Geen bon meer wel afschrift pinbetaling. Adequate actie verkoopmedewerkster zonder valse beloften of weigering. Bon in eigen systeem teruggevonden en week later vervangend paar schoenen! Topservice!!!!

Slechte service

Verkeerde schoenen opgestuurd gekregen. Wel direct een telefoontje of ik de (dure) verkeerd geleverde schoenen wilde terugsturen maar geen excuus. Vervolgens ruim een week moeten wachten zonder tussentijds bericht over de levering van de door mij bestelde schoenen. Zeer slechte service.

Goedemiddag Janneke, Allereerst hartelijk dank voor uw bestelling! Wat jammer van uw review! .. wij hebben meteen nadat u uw verkeerde bestelling ontvangen had, telefonisch contact gehad en oprechte excuses aangeboden aan u. Ik had u toen aangegeven, dat we helaas geen ander paar hadden, en dat we moesten wachten tot de andere klant de sandalen van u naar ons zou retourneren, zodat wij u de juiste konden opsturen. Hier zijn inderdaad wat dagen overheen gegaan. Vanuit ons kant zijn wij ontzettend tevreden hoe wij u benaderd hebben, en vinden het jammer dat u het anders heeft ervaren. nogmaals excuses hiervoor. Hopelijk heeft u plezier van uw bestelling!

afspraak = afspraak, verwachte schoen= verkregen schoen tegen goede prijs

je krijgt wat je ziet in prijs en kwaliteit

Correct bedrijf

Goede prijs, mooie schoenen en snel geleverd

Kerkstraat 94

1211CS Hilversum