fijne webwinkel

snelle levering en goede prijzen

Snel verzonden maar onvoldoende retourbeleid

Bestelling werd snel verzonden. Maat was te klein, retour gestuurd en aangegeven dat ik een grotere maat wilde die op voorraad was. Kreeg mijn geld echter terug ipv de gevraagde grotere maat (!) Geld kreeg ik vrij snel terug. Grotere maat schoen heb ik vervolgens maar ergens anders besteld.

Mooie schoenen en retouren geen probleem

Mooie schoenen helaas te snak voor mijn voeten, retourneren geen probleem

Snel en correct

Schoenen omgeruild voor een grotere maat en binnen 3 werkdagen nieuwe in huis

Snelle en duidelijke levering

Vond de sneakers waarna ik zocht in aanbieding, waarna snel en goed geleverd.

Goede en snelle service

Mooie collectie. Het was gemakkelijk om de bestelling te plaatsen en ook weer retourneren.

Kwaliteit

De schoenen, de bestelling , de levering en de prijs laten zien wat kwaliteit inhoudt.

Prima. Zoals verwacht.

Duidelijke communicatie, prima levering, draag de schoenen met plezier.

helemaal top

makkelijk bestellen ,snel geleverd ,goede communicatie

Vriendelijk geholpen

Vriendelijk personeel. Denken met je mee. Je wordt er echt als klant behandeld. Al pas je 10 paar schoenen, niets is ze teveel.

Comfort en uitstraling is perfect

De schoen is precies wat ik zocht en zit heerlijk. Met een mooie print maakt het af! En tevreden over bestelling en levering.

PostNL slecht

Alles gaat prima totdat PostNL ingeschakeld wordt. Bericht ontvangen dat afleveren niet gelukt was en dat het pakket opgehaald moest worden. Op camera is te zien dat er niemand van PostNL was geweest.

Duidelijke site, snelle verzending.

Goed geholpen, snelle service

Ik ben snel geholpen en er is goed meegedacht met betrekking tot een mogelijke verkleuring.

Het is alleen jammer, dat je geen bevestigingsmail ontvangt, van je bestelling.

Zeer klantvriendelijk

Heel behulpzaam. Toen de bestelde schoen niet meer in de gewenste kleur was, werd ik gebeld en werden vervolgens afbeeldingen van de schoen in alternatieve kleuren die nog beschikbaar waren gemaild. Mijn geld zou teruggestort worden als ik geen interesse had in de andere kleuren.

Vriendelijk en snel

1 paar Xsensible zaterdag besteld, vrijdag in de winkel.

Altijd klantvriendelijk

Opnieuw ben ik bij Strating Huizen geslaagd, dit keer voor het aanstaand lente/zomerseizoen. De service en tijd die het team neemt, is altijd klantgericht.

Fijne klantenservice!

Snel en duidelijk. Ik ben erg prettig geholpen!

Snelle levering en goede service

Mooi assortiment en snelle levering. Echt een aanrader!

Prima aankoop

Geweldige suède schoenen

Gewoon goed

Keurige, snelle levering. Mooi verpakt, goede communicatie. Prima zo

Vriendelijk en deskundig advies.

Ik ging samen met mijn dochter winkelen in IJsselstein en trof daar deze schoenenzaak. Grote keuze aan kwalitatief goede schoenen. We werden zeer vriendelijk geholpen. Niet gek dat mijn dochter er al jaren vaste klant is.

Top!11

Mooie laarsjes,fantastische kwaliteit, lopen heerlijk geboft dat ze in de uitverkoop waren.