Goede service, snelle levering

Mooie sneakers, snelle levering

Prettige bediening

Had een paar schoenen uitgezocht, maar was niet meer in mijn maat. Verkoopster vermelde mij dat de schoenen nog wel in mijn maat in een andere filiaal aanwezig kunnen zijn. Vier dagen later belde ze mij dat ik de schoenen kon ophalen. Uitstekende service.

Toppers

Snelle levering, mooie schoenen!

Fantastische winkel

Uitermate tevreden met de service, bestellen online, afhandeling van je bestelde schoenen. Winkel doet het super op de socials , erg bij de tijd voor een schoenen. Dit is een van de voorbeelden hoe het moet in deze tijd. Bedrijf is goed meegegaan met de tijd. Topwinkel

Vlotte en duidelijke levering

Fijne website met betrouwbare levering van bestelde schoenen.

Snelle verzending

Snelle verzending. Schoenen zijn perfect.

Vriendelijk en deskundig advies met een variatie aan schoenen en meer

Fijne merken en schoenen die naast comfortabel ook nog eens mooi zijn, die combinatie zie en ervaar je niet snel.

Alles keurig verlopen

Niets ook aan te merken, top service.

Mooie schoenen goede prijs hele aardige medewerkers.

Snel ontvangen, achteraf betalen, snelle afhandeling bij retour

Strating heeft topkwaliteit schoenen én service

De schoenen van Strating zijn modieus, stijlvol en zeer degelijk van kwaliteit, de service is correct en de levering snel….ik kan Strating schoenen van harte aanbevelen!

Mijn bestelling werd keurig verpakt en snel thuis bezorgd! Vriendenlijke groet Marijke Donraadt

Fijne winkel

Super leuke winkel met mooie collectie!

Alles was super geregeld

Slechte kwaliteit

Dure Uggs gekocht; beslaan als je ze aan hebt. Mail gestuurd naar de klantenservice dat ik ze eigenlijk terug wil sturen want je loopt gewoon voor schut op deze manier. Maar geen reactie gehad. Wel al drie keer een mail gehad voor een beoordeling. Bij deze. Heel erg jammer, want anders had ik bij dit bedrijf andere Uggs gekocht; want de levering was heel snel…

Na 2 weken pas geld terug retour zending

Na 2 weken pas geld op rekening na retourzending. Verder mooie kwaliteit schoenen. Keurige zaak.

Mooie, lekker zittende schoenen

Goed voetbed, sterk klittenband. Zool slijt wel wat snel.

snel geleverd

snel geleverd

Snelle levering, prima communicatie!

Klacht over aankoop

Mijn bestelde schoenen waren vies. Er zat zand in en haren op de binnen zolen. Je kon zien dat ze gedragen waren. Dit heb ik gemaild en gezegd dat ik dit niet hygiënisch vind. Hierop kwam snel antwoord. Met een voorstel 10% kassakorting. Daar had ik nog een vraag over terug gemaild. Tot op heden geen reactie op terug mogen ontvangen. Ondanks herhaal mail.

Op een prettige manier geholpen en met mooie schoenen naar huis!

Ik ben hier prettig geholpen en ging met mooie en comfortabele schoenen naar huis!

Prima website

Hele goede schoenen en goede levering

Mooi schoenen en topservice gelijk aan de tellefoon en het wordt direct opgelost. Ik had namelijk een te kleine maat besteld en is door hun zonder extra kosten direct opgelost. Een blij en tevreden kind thuis.

Snelle bezorging

Snelle bezorging, goede kwaliteit!

Snelle levering, prettig contact

Schoenen ontvangen, mooi en netjes verpakt. Snel geleverd, daarna had ik nog een e-mail gestuurd naar de klantenservice met een vraag over hoe achteraf te betalen. Ik had gekozen voor Klarna. Ik kreeg heel snel een reactie. Dus dat was fijn. Goede service.